[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
1.013
Kerouac, maar ik twijfel nu ook over Rob.
Beiden snap ik,

rob heeft wel als enige zn stem van duvel gehaald na de “oude en wijze” opmerking van duvel. Maar duvel bleef op lynch staan, dat wist Rob ook.

dus ideaal voor een slechtje om zo onder goedjeslynch uit te komen.
maar wel gewaagd
 
Reactiescore
1.485
Beiden snap ik,

rob heeft wel als enige zn stem van duvel gehaald na de “oude en wijze” opmerking van duvel. Maar duvel bleef op lynch staan, dat wist Rob ook.

dus ideaal voor een slechtje om zo onder goedjeslynch uit te komen.
maar wel gewaagd
Zeker als jij het alternatief bent, in mijn ogen kunnen jij en Rob niet allebei wolf zijn dus dat betekent dat het wisselen van de lynch voor hem ook nog eens een heel veilige keus zou zijn.
 
Reactiescore
1.013

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
rob heeft wel als enige zn stem van duvel gehaald na de “oude en wijze” opmerking van duvel. Maar duvel bleef op lynch staan, dat wist Rob ook.
mensen konden mij gerust volgen, lastig voorspellen dat iedereen behalve spieder hier blind voor is :d
 
Reactiescore
1.013
mensen konden mij gerust volgen, lastig voorspellen dat iedereen behalve spieder hier blind voor is :d
Om 21:44 doen niet veel mensen dat meer.
En echt je best er voor gedaan, kunnen we ook niet zeggen.
Dus ik snap twijfels rondom jou…van anderen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
de claim stond al 2u van hem en ik ben de enige die het merkt, als jij dat als verdacht ziet so be it maar die denkswijze gaat geen wolfjes vangen
 
Reactiescore
1.013
de claim stond al 2u van hem en ik ben de enige die het merkt, als jij dat als verdacht ziet so be it maar die denkswijze gaat geen wolfjes vangen
Credits aan jou die het merkt.

maar voor jou, maar eigenlijk voor duvel kwam het te laat.
zijn opmerking over “oudste en wijste” kwam op mij over als,,,het kinderachtige gestem rondom hem.

Jammer dat iemand t niet eerder zag en aankaartte

We gaan zeker geen wolven vangen als 4 spelers meedoen..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik ging net door de ledenlijst om te kijken wie er nog allemaal meedoet

maar mohke is banned? :d
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Kunnen jullie de afgelopen 2 paginas voor mij samenvatten, dan heof ik niet terug te lezen
 
Reactiescore
1.013
Jzs :rolleyes: Wat nou weer
 
Reactiescore
1.013

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
moest cl er niet uit gestemd worden als slechtje dan zal het wel zijn voor dit soort opmerkingen
 
Bovenaan