[Speeltopic] WvW #332 De burgerparade

Reactiescore
358
waarom zou je op een 3de persoon stemmen duvel, in dat scenario win je nooit als goedje.
Het klopt dat ik niet zo veel over ILT zeg, enige die ik eerder als goed aanzie is blood.


Ik vind dit nog steeds zo een verdacht ding dat je toch liever joker hebt dan duvel als je ze beiden als slecht aanziet.
Ik zou denken dat je joker wilt als je twijfels had over blood maar dat blijkt niet uit je posts?

Simpel, in mijn ogen zijn de enige mogelijke overgebleven wolfduo's in volgorde van likelyhood:

Joker & Duvel
Joker & Bloodwolf
Duvel & Bloodwolf
Joker & jij

Wat voor mij Joker de betere lynch maakt.
 
Reactiescore
338
Ik ging er altijd uit, ik had de meeste stemmen en bij ex eaquo ging ik er ook uit, want de bm stemt op me? Spelletje is altijd afgelopen normaal.
 
Reactiescore
59
Ik overdenk altijd alles en zou er niet van verschieten als ik mis ben, maar gelukkig was ik niet de enige die zo verkeerd zat dan o_O
 
Reactiescore
358
Ik link je eerder met Blood dan. Maar we gaan het zien zo zeker?

Best link je me met niemand. Blijft sowieso het geval dat als het spelletje doorgaat, duvel wolf was, en jij degene was die weigerde op hem te stemmen toen het nog uitmaakte, en bloodwolf op hem stemde toen het al locked was.

Je alternatief is om te gaan beweren dat ofwel ik ofwel freaker Duvel expres opgeofferd zouden hebben, wanneer gewoon een goedje lynchen een gegarandeerde overwinning zou zijn.
 
Reactiescore
338
Maar ik ben geen wolf, dus niemand heeft me opgeofferd, alleen de goedjes hahaha
 
Reactiescore
698
Dag 3: Laatste avondmaal
Denduvel stierf, jammer, maar hij was burger.

4 spelers over waarvan 2 weerwolven! Hierbij wonnen ze het spel! Proficiat!
Om dit te vieren aten ze hun laatste maaltijd.
Als laatste maaltijd besloten ze Freaker op te peuzelen.
Freaker was dorpsoudste en overleefde de nacht gisteren.

@JokersBrain en @BloodWolf14 hadden hun buikje vol en konden er geen burger meer bij proppen.
ILT nam snel de benen naar een ander dorp.

1637270898102.png

1637270962848.png
 
Reactiescore
257
Hatsaaaa lekker Joker :D

Klein potje om weer in te komen. Ik vond de discussies nu in ieder geval al prima op gang al ^^

Thanks voor het lijden Mijk!
 
Bovenaan