[Speeltopic] WvW #326

Reactiescore
358
Even de posts van vandaag bijgelezen, de zaken die me opvielen:

MIjn koppelchat die de datum heeft van november 2020, is via forum gelopen. Het forum is dus nog steeds niet afgeschaft. Ik ga dus niet meer veranderen. Fijne dag allemaal en tot morgen.
Ik heb bij Pieter gemeld dat ik me uitschrijf voor deze ronde. Hopelijk vindt hij vervanging.

Dit voelt oprecht aan alsof fam gefrustreerd is, als ze slechtje was zou ze mijn insziens toch verder proberen te spelen voor de medeslechtjes.

Best wat makkelijke stemmen die nog steeds op haar staan, die personen wil ik oproepen om toch nog eens wat verder te kijken.


Voor wethouder moeten we een goedje hebben niet perse een betrouwbaarder iemand.

Splitten is een slecht idee met wethouder want zo geven we de wolven kans met een paar stemmen een slechtje burgemeester te maken. Het doet me goed om te zien dat ik veel stemmen heb.

Overigen stem ik nu zodat er grote kans is dat ik gezien wordt door muizenval. Wat handig is voor een BM met eventuele wethouder.

Freaker play

Wellicht dat ik deze later op de avond aanpassen, maar ik sluit niet uit dat freaker echt zijn mond voorbij praatte.

Die vetgedrukte zin vind ik zeer vreemd, zeker komende van jou. Natuurlijk maakt enkel de rol van de BM uit voor de wethouden, maar die persoon blijft wel de BM. Dan heb ik persoonlijk toch graag dat het iemand is die hier competent genoeg voor is en de ronde niet al trollend weg gooit.

Ik denk dat er wel eens een slechtje tussen de fam stemmers kan zitten, maar voorlopig heb ik de slechtste indruk van:

Dan gaat je argumentatie toch nog steeds op of stem je hem dan niet omdat hij zich niet kan verdedigen?

DenDuvel is enkel maar vragen aan het stellen. Hij heeft een degelijke postcount, maar daarin brengt hij zelf niks bij - laat geen eigen mening zien en wacht maar af, terwijl hij wel actief lijkt.
 
Reactiescore
1.804
Rukurt bewezen goede BM als hij kan onthouden op wie z’n stem staat
 
Reactiescore
338
Ik vraag je om op het forum te komen en dan krijg je dit? Ik heb men gedacht al gezegd over fam en rukurt. Ik vind jo ban zijn argumentatie ook terecht naar chmegers toe, maar omdat hij zich niet kan verdedigen...
Joker stuurt normaal toch ook meer? Wat vinden jullie van hem?
 
Reactiescore
141
Famdecibel modjes zijn nog erger dan wolven. Ik ben niet gediend van haar spelverpestende manier van spelen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Rip dit potje ik was burger
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zoals de meesten waarschijnlijk al hebben meegekregen is jullie geliefde spelleider, die zo edelmoedig het potje over nam na Nonkels ban, nu zelf ook gebanned.

Tot het einde van die ban zal ik de leiderstaken overnemen.


Of we gaan naar grepo, dat kan zeker ook
 
Reactiescore
332
Zoals de meesten waarschijnlijk al hebben meegekregen is jullie geliefde spelleider, die zo edelmoedig het potje over nam na Nonkels ban, nu zelf ook gebanned.

Tot het einde van die ban zal ik de leiderstaken overnemen.


Of we gaan naar grepo, dat kan zeker ook

Gaat dit potje nu nog door en is de DL nog steeds vanavond?
 
Reactiescore
1.728
Ik vraag je om op het forum te komen en dan krijg je dit? Ik heb men gedacht al gezegd over fam en rukurt. Ik vind jo ban zijn argumentatie ook terecht naar chmegers toe, maar omdat hij zich niet kan verdedigen...
Joker stuurt normaal toch ook meer? Wat vinden jullie van hem?

Joker toffe gast als die niet zoveel lange post plaatst.
 
Reactiescore
3.576
Eens. Ik zou net Jokersbrain zijn stem uitlichten. Opvallend aangezien hij afgelopen paar potten op anderen stemde met een hele andere redenatie.

Ik zat in een dubio. Wou graag keer op iemand anders dan gewoonlijk stemmen en dacht met Arbeitman een geschikte kandidaat te hebben wegens hij vorig potje toch makkelijk te lezen is als wolf en meen mij een sterk potje te herinneren waar hij BM was enige tijd geleden wel. Hij kreeg het BM schap toen van de BM die uit het spel ging door lunch of iets dergelijke. Mss dat hij zelf weet welk potje dit was.


Dat gezegd zijnde zat ik vandaag tijdens werk als ik beetje aan het lezen was aan hetzelfde te denken waarmee Dash al afkwam. Ivm de wetshouder. Ik ben ook van mening dat het niet onverstandig is als wolf zijnde om er een gratis medewolf bij te krijgen maar dit brengt ook een handicap met zich mee. BM's worden uiteindelijk vaak gezien en de kans dat je vroeg of laat hangt is vrij groot en uiteindelijk bereik je er dan niet veel mee, 1 slechtje bij en 1 weg.

Zou daarom zelfs durven beweren dat het interessanter is voor een infectiewolf om BM te worden als je daarmee iemand anders ook infectiewolf mee kan maken. Ben je zelf mss gevangen 1 van dees maar heb je wel minstens 2 slechtjes bij. Maar dit zijn wel grote risico's om te nemen maar ben er van overtuigd er genoeg mensen zijn die deze durven te nemen.

Daarom twijfelde ik wel meteen over mijn BM stem van Arbeitman maar wou toch alvast iets posten ipv enkel in de avond even. Maar ben bij deze bereid weer te veranderen naar KS, ik denk dat enkel jij als goedje mij hierop zou aanspreken omdat ik op voorhand al wist dit atypisch mezelf is om voor iemand als Arbeitman te gaan. Denk dus dat je goedje bent en krijg je alsnog mijn BM stem.
 
Bovenaan