[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
141
Mwa,ik moet toegeven, zo had ik het nog niet bekeken. Achja mijn slechte beul vraag is echt hoe het gegaan is en ik ga jou er natuurlijk niet van overtuigen dat het zo gelopen is maar de rest moet me hier maar over geloven
Als je dit had gedaan dan hadden we ten eerste gelijk gehoord dat dit het geval was.
Wie is hier "we". Verspreking? En hoezo zouden "jullie" dat moeten horen?
 
Reactiescore
397
Mwa,ik moet toegeven, zo had ik het nog niet bekeken. Achja mijn slechte beul vraag is echt hoe het gegaan is en ik ga jou er natuurlijk niet van overtuigen dat het zo gelopen is maar de rest moet me hier maar over geloven

Wie is hier "we". Verspreking? En hoezo zouden "jullie" dat moeten horen?
Wij als spelers. Dan had je het gelijk in het topic geplaatst. Je bent die zondag om 12 uur nog gewoon in het topic geweest. Er is geen reden om die informatie achter te houden en al helemaal gisteren niet meer.
 
Reactiescore
141
Wij als spelers. Dan had je het gelijk in het topic geplaatst. Je bent die zondag om 12 uur nog gewoon in het topic geweest. Er is geen reden om die informatie achter te houden en al helemaal gisteren niet meer.
Ik ben gisteren niet online geweest maybe. En ik heb al die tijd mijn stem op je gezet.
 
Reactiescore
59
Met jojor te lynchen hebben we sowieso goede info. IS hij echt wijze burger dan is arbeit of ks slechte beul. En dan zijn er nog 2 slechtjes (opgegroeide welp/wolp). Lijkt me sterk dus hopelijk eindigt het potje met deze lynch.
 
Reactiescore
1.661
ik geloof jojor en blijf bij mijn theorie over time
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.661
hebben jullie echt niet in de gaten dat time de laatste wolf is? het klopt perfect want op de dag dat er geen lunch was was hij er niet
 
Reactiescore
2.178
Ben bewezen heks lol, enige wat kan is of infectie (maar infectiewolf is dood) of de g van een koppel (3de cupid en dan de g).
 
Bovenaan