[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
1.577
Ik vraag volgende keer om een beulactie op mij of drankje als ik weer wolf ben met materlotti en nonkel.

@nonkel jos wat kan jij goed potjes leiden, maar ooh wat ben je een slechte teamplayer

@materlotti naar ventje ben je :p

je kan dit nu wel zeggen maar er was geen enkele reden waarom jij je zo makkelijk liet vangen???

maar goed ik had niet gedacht dat spieder eruit zou gaan DL 1 en was de eerste dagen amper online

tegen dat ik actief kon spelen was ik al twee keer gezien dus ripkes, wel jammer dat spieder zijn medewolf verraadde

maar dit hadden we wel voorspeld net als de ziener activiteiten trouwens tja het zat de goedjes wel allemaal mee

Gg
 
Reactiescore
1.530
ik wil mijn excuses aanbieden aan iedereen en in het speciaal candiu. wolven die elkaar pakken is onderdeel van het spel. echter is een wolf die op een medewolf klapt op dag 0 met ongefundeerde redenen wat mij betreft spelbederf en ik voelde mij dan ook genoodzaakt (na wat biertjes op de vrijdagavond) om zo te handelen. het heeft alleen, in combinatie met de actie, het potje een beetje verpest. blond en ik hebben het uitgepraat, we zijn weer vrienden.
 
Reactiescore
1.577
ik wil mijn excuses aanbieden aan iedereen en in het speciaal candiu. wolven die elkaar pakken is onderdeel van het spel. echter is een wolf die op een medewolf klapt op dag 0 met ongefundeerde redenen wat mij betreft spelbederf en ik voelde mij dan ook genoodzaakt (na wat biertjes op de vrijdagavond) om zo te handelen. het heeft alleen, in combinatie met de actie, het potje een beetje verpest. blond en ik hebben het uitgepraat, we zijn weer vrienden.

respect

ook mijn excuses spieder
 
Reactiescore
987
Mooie post Spieder. Enkel grote meneren kunnen hun fout inzien en dat toegeven.

Materlotti zullen we niet meer zien gok ik.

Hallo

heel mooi deze post spieder en we hebben het inderdaad uitgepraat

het was inderdaad deel van een masterplan van nonkel en mezelf om onszelf redelijk lang vrij te stellen, alhoewel de zienende rollen dit een stuk moeilijker maakten

je dronken post heeft het voor mij een beetje verpest maar goed, ik begreep het zeker wel en ik had mss hetzelde gedaan

de heks actie op CTRL was goed gegokt maar wel kut voor ons, ik schatte hem in als lang overlevende inactieve wolf

verder excuses aan candiu, voor jou was het waarschijnlijk niet leuk op deze manier, hopelijk blijven we vriendjes
 
Reactiescore
723
Ik vind van mezelf dat ik goed gespeeld heb deze ronde. Om eens egoïstisch te doen
 
Reactiescore
1.693
Ik wil graag aankaarten dat time wel erg verdacht speelde en dat heeft op het einde nog bijna jojor gered. Gelukkig voor de goedjes is het goed afgelopen dankzij mijn carry op dag 1 met het vangen van materlotti
 
Reactiescore
561
Hallo

heel mooi deze post spieder en we hebben het inderdaad uitgepraat

het was inderdaad deel van een masterplan van nonkel en mezelf om onszelf redelijk lang vrij te stellen, alhoewel de zienende rollen dit een stuk moeilijker maakten

je dronken post heeft het voor mij een beetje verpest maar goed, ik begreep het zeker wel en ik had mss hetzelde gedaan

de heks actie op CTRL was goed gegokt maar wel kut voor ons, ik schatte hem in als lang overlevende inactieve wolf

verder excuses aan candiu, voor jou was het waarschijnlijk niet leuk op deze manier, hopelijk blijven we vriendjes

Geen greintje zelfkritiek.

What's new.
 
Reactiescore
275
Ik zie dat de eigendunk van spelers nog niets verminderd is :)

Selfdoubt is echter ook zo'n ding :eek:
 
Bovenaan