[Inschrijftopic] WvW 325

Deleted User - 2265087

Guest
1. Bappos
2. Fam
3. MOH
4. pr0blieeb
5. combinoke
6. arbeit
7. Jojor
8. zonnetje
9. Jokersbrain
10. ILT
11. DASH
12. TLF
13. Anders59
14. KS
15. SMIECO
16. ANTHRAXXOL
17. Laila
25. Tigor

We gaan nu beginnen met rolverdeling etc., dus inschrijvingen sluiten.
 
Reactiescore
338
Je had genoeg tijd gehad om je in te schrijven toch?
Er ging geen inschrijftopic meer geopend worden door iemand dat het potje niet ging leiden, om verwarring te voorkomen. Met die reden had ik me nog niet ingeschreven, vandaag op een zondag, niet op het forum geweest en ineens is het vertrokken?
 
Reactiescore
293
Er ging geen inschrijftopic meer geopend worden door iemand dat het potje niet ging leiden, om verwarring te voorkomen. Met die reden had ik me nog niet ingeschreven, vandaag op een zondag, niet op het forum geweest en ineens is het vertrokken?
Mwah, het inschrijftopic stond al een tijdje open en Capricorno heeft duidelijk aangegeven dat zij met Cryptic ging leiden.
Schrijf je in als vervanger er zal vast wel iemand inactief worden.
 
Reactiescore
338
Mwah, het inschrijftopic stond al een tijdje open en Capricorno heeft duidelijk aangegeven dat zij met Cryptic ging leiden.
Schrijf je in als vervanger er zal vast wel iemand inactief worden.

Nonkel heeft ook al duidelijk aangegeven dat hij ging leiden en daar wachten we ook nog steeds op... Dus dat iemand aangeeft dat hij gaat leiden vind ik geen goed argument. Ik had verwacht dat er ging aangegeven worden wanneer er gestart zou worden...
 

Deleted User - 2265087

Guest
<3

FYI: Cryptic en ik willen komende zondag beginnen met het potje, en dan maandag eerste deadline.

Ik vind het jammer @DenDuvel dat je te laat was met inschrijven:( Mr tbf, het is wel aangekondigd.
Anyway, ik kan je op de reservelijst zetten als je dat wil?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik vind het jammer @DenDuvel dat je te laat was met inschrijven:( Mr tbf, het is wel aangekondigd.
Anyway, ik kan je op de reservelijst zetten als je dat wil?

Volgens mij zijn er onderhand gewoon 4 of 5 die nog mee willen doen @Capricorno @Cryptic als je die allemaal in 1x bijschrijft weet niemand wie er wel of geen slechtje is

Geen dank voor dit goede idee en ik zie onze rollen morgen verschijnen.
 
Reactiescore
1.013
idd en de dubbele moraal dan mohniels... als ik organisator van dit potje was, hadden candiu en denduvel allang gedreigd om hun inschrijving terug te trekken
Droom lekker verder en maak jezelf niet zo belangrijk :rolleyes:
 
Bovenaan