[Inschrijftopic] WvW 325

Deleted User - 2265087

Guest
@Capricorno @Cryptic vrijdag is het een vrije dag dus zou het al mooi kunnen zijn als er al eens een lynch lunch is geweest. Hebben jullie evt. een update?

Sorry voor trage update: mijn fout. Heb spontaan een paar hele dagen gewerkt terwijl ik niet op het rooster stond. Dus ging qua tijd en planning even mis. Verhaaltje en rollen zijn zo goed als af. Maar er kunnen nog wel wat inschrijvingen bij denk ik?

@DenDuvel @Candiu @Milow @nonkel jos @laila mis ik oa nog! (en nog wel meer mensen, maar je mag er max 5 in één post taggen glf ik?)
 
Reactiescore
757
Sorry voor trage update: mijn fout. Heb spontaan een paar hele dagen gewerkt terwijl ik niet op het rooster stond. Dus ging qua tijd en planning even mis. Verhaaltje en rollen zijn zo goed als af. Maar er kunnen nog wel wat inschrijvingen bij denk ik?

@DenDuvel @Candiu @Milow @nonkel jos @laila mis ik oa nog! (en nog wel meer mensen, maar je mag er max 5 in één post taggen glf ik?)

Dit potje sla ik over! Weinig tijd :(
 
Reactiescore
723
1. Bappos
2. Fam
3. MOH
4. pr0blieeb
5. combinoke
6. arbeit
7. Jojor
8. zonnetje
9. Jokersbrain
10. ILT
11. DASH
12. TLF
13. Anders59
14. KS
15. SMIECO
16. ANTHRAXXOL

25. Tigor
 
Reactiescore
1.804
Sorry voor trage update: mijn fout. Heb spontaan een paar hele dagen gewerkt terwijl ik niet op het rooster stond. Dus ging qua tijd en planning even mis. Verhaaltje en rollen zijn zo goed als af. Maar er kunnen nog wel wat inschrijvingen bij denk ik?

@DenDuvel @Candiu @Milow @nonkel jos @laila mis ik oa nog! (en nog wel meer mensen, maar je mag er max 5 in één post taggen glf ik?)
ik mis je ook capri
 
Reactiescore
1.804
?

ik dacht dat nonkel jos ging lijden?
 
Reactiescore
1.804
ik begrijp er echt helemaal niks meer van
 
Bovenaan