[Inschrijftopic] WvW 323

Reactiescore
1.698
Ik doe niet meer mee als er zo om wordt gegaan met mensen die veel moeite in wvw hebben gestoken.
 

DeletedUser17472

Guest
Weer de inschrijving gemist. Ik schrijf me bij deze in voor wvw324 en nee.. ik wil niet op de reservelijst
Succes allemaal
 
Reactiescore
3.536
Loopt wel meer mis op het forum, ik krijg zovaak mijn tag meldingen niet. Wat nog irritanter is, is dat ik al meer dan een jaar geen meerdere post's kan citeren, wat behoorlijk irritant is als je wvw speelt. Moet dan elk bericht individueel citeren en allemaal bij elkaar plakken (op gsm al onmogelijk). Als ik meerdere berichten citeer en deze wil inladen in een post blijft het oneindig lang 'laden'.

Als iemand mij hiermee kan helpen zou dat bij deze mooi meegenomen zijn.
 
Reactiescore
693
1614324105448.png
Voor de mensen met dikke vingers of een dikke muis, je moet op citaat drukken en niet citeer dit bericht :)
 
Reactiescore
3.536
90bd45f45e10dd8691a4c8c059e3d576.png


Rechtsboven blijft dus oneindig op laden staan.
 
Reactiescore
1.237
90bd45f45e10dd8691a4c8c059e3d576.png


Rechtsboven blijft dus oneindig op laden staan.
heb je al geprobeerd je browser in incognito te starten (of beter met een schone browser)? doet hij het dan wel, dan zijn alle trackers van dubieuze sites en addons van dubieuze wereldertools waarschijnlijk de oorzaak.
 
Reactiescore
3.536
heb je al geprobeerd je browser in incognito te starten (of beter met een schone browser)? doet hij het dan wel, dan zijn alle trackers van dubieuze sites en addons van dubieuze wereldertools waarschijnlijk de oorzaak.

Thanks voor de top, incognito gaat het wel gewoon. Straks eens zien hoe ik het kan oplossen dan.
 
Reactiescore
693
Ik heb dat probleem niet Jokersbrain, maar ik weet niet hoe ik je erbij kan helpen.
 
Bovenaan