[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.271
Als jullie mij eruit stemmen maak ik jullie geen BM, dan verdienen jullie het niet
Wat naar en haatdragend?

Er is nog een optie, het tegenovergestelde van witte levende in het topic roepen?
 
Reactiescore
723
Denduvel en Killingsspreee beiden wolf is onwaarschijnlijk.

Dus dan is het Arbeitman met 1 van deze twee (of er moet nog maar 1 wolf zijn).

Beste keus dus Arbeitman lynchen en jij schot op 1 van die twee, of 1 van die 2 lynchen en jij schot op arbeitman.

Kies jij maar @miketijger
Happy holidays, maar je haalt allemaal opties aan, maar heb je al ergens doorgewezen naar killingsspreeee?
 
Reactiescore
561
Ik denk dat Dash volgen de grootste zekerheid is. Het plan dat Bappos maar al te graag introduceerde als enige redding klopt gewoon niet.

bappos
 
Reactiescore
397
Volgens mij is het aardig gespeeld. Lijkt me nog steeds aannemelijker dat Duvel en arbeit wolf zijn maar ja. Wellicht een g/s koppel nog ergens.

DenDuvel Bappos
 

Deleted User - 487963986

Guest
Deadline

Lynch dag 4
Lunch dag 4


Bappos
is lynch hij was
burger

Denduvel is lunch hij is

burger


Dat betekent dat de slechtjes gewonnen hebben. @arbeitman en @killingsspreeee


1. DenDuvel1. burger
2. DenDash2. dorpsoudste
3. DenTime3. welp
4. DenILT4. burger
5. DenCombino5. burger
6. DenZwarten6. wolf
7. DenMOH7. heks
8. Bappos8. burger
9. pr0blieeb9. burger
10. KS10. wolf
11. DenMaterlotti11. burger
12. miketijger12. jager
13. Candiu13. burger
14 Ci14. burger

Bedankt om er een fijn kort potje van te maken. <3
 
Reactiescore
397
Overigens vind ik het zonde dat er een aantal spelers hun team wel lichtelijk benadelen in de afgelopen potjes. Ik ben nog niet zo lang terug op dit forum, maar het valt me wel op dat er een aantal namen steeds weer hun team benadelen door inactiviteit of het niet moeite in een potje willen steken als ze verdacht worden. Dit potje doel ik dan op een Calamus, .Time en Combino. CI heb ik nu twee potjes op rij zien worden vervangen en de potjes ervoor ook niet veel zien posten geloof ik. .Time geeft opnieuw op na verdacht te worden (al kon ik het de vorige keer enigszins begrijpen). Combino stemt dit potje op zichzelf en volgens mij een voorgaand potje ook al geen moeite nam om zich te verdedigen. Jullie benadelen jullie team enorm, gelukkig was het nu nadelig aan beide kanten, maar als je geen tijd of zin hebt schrijf je dan niet in.

Er zijn anderen die zich ook elk potje moeten verdedigen tegen loze verdenkingen of die lange dagen op het werk of op school maken die wel 's avonds tijd maken om mee te spelen. Ik wilde het toch even benoemen.
 
Reactiescore
1.013
Ik wist het die Arbeitman. Die claim incl een welp in het potje.

elke keer was hij geen lunch, maar werd ook geen lynch?! Ik snapte het echt niet van de overgebleven spelers

en @mohniels1?! Wat heb ik je aangedaan? Had je het potje gevolgd had je drankje voor arbeitman kunnen gebruiken ipv mij?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik wist het die Arbeitman. Die claim incl een welp in het potje.

elke keer was hij geen lunch, maar werd ook geen lynch?! Ik snapte het echt niet van de overgebleven spelers

en @mohniels1?! Wat heb ik je aangedaan? Had je het potje gevolgd had je drankje voor arbeitman kunnen gebruiken ipv mij?


Was ook deels mijn fout dat het niet in de instelling stond. maar gezien het een kort potje was had ik in mijn ogen zilverbloedje bij de speciaaltjes staan dus wel gewelpt kon worden.

ook de overwinningsvoorwaarden my bad. :D

daarom dat ik er niet te veel meer op antwoorden om zo min mogelijk invloed te hebben. + ik kon ook niet reageren in het topic. meestal was ik dan aan het werk.
 

Deleted User - 487963986

Guest
+ ze hadden wel een doodswens op ILT

zowel jager als heks als wolven hadden hem als target :D
 
Reactiescore
723
Gelukkig dat ik toen niet stierf.
Ik ga morgen mijn opinie nog eens zeggen.
Misschien had bappos kunnen toegeven aan mij en dash aangezien wij denduvel niet wouden lynchen. Dan had het anders geweest. Maar niet erg was leuk
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Overigens vind ik het zonde dat er een aantal spelers hun team wel lichtelijk benadelen in de afgelopen potjes. Ik ben nog niet zo lang terug op dit forum, maar het valt me wel op dat er een aantal namen steeds weer hun team benadelen door inactiviteit of het niet moeite in een potje willen steken als ze verdacht worden. Dit potje doel ik dan op een Calamus, .Time en Combino. CI heb ik nu twee potjes op rij zien worden vervangen en de potjes ervoor ook niet veel zien posten geloof ik. .Time geeft opnieuw op na verdacht te worden (al kon ik het de vorige keer enigszins begrijpen). Combino stemt dit potje op zichzelf en volgens mij een voorgaand potje ook al geen moeite nam om zich te verdedigen. Jullie benadelen jullie team enorm, gelukkig was het nu nadelig aan beide kanten, maar als je geen tijd of zin hebt schrijf je dan niet in.

Er zijn anderen die zich ook elk potje moeten verdedigen tegen loze verdenkingen of die lange dagen op het werk of op school maken die wel 's avonds tijd maken om mee te spelen. Ik wilde het toch even benoemen.
Vorig potje zat ik zelf in de situatie waar ik me moest verdedigen tegen argumentloze verdenkingen, enorm naar, weet ik. Ik dacht voor dit potje meer tijd te vinden dan ik effectief heb gedaan. Ik had me niet moeten inschrijven als ik niet volledig gemotiveerd was, klopt. My bad, excuses aan alle spelers.
 
Reactiescore
397
Waarom doen jullie ook geen sportieve lunches dan
Time of Calamus zou echt een goeie sportieve lunch geweest zijn
Goed punt. We hebben het over een CI en een .Time lunch gehad, maar het uiteindelijk in overleg besloten hen niet te lunchen. Er waren gewoon te veel voordelen voor een ILT en een sieb als lunch en we weten dag 1 niet altijd wie inactief zijn. .Time is bijvoorbeeld meestal volgens mij vrij actief. We hadden ook goede redenen hen niet te lunchen. .Time hebben we benoemd als eventuele rattenval. of welp Hetzelfde geldt voor rCI, hij kwam er later bij dus was hij of rattenval of burger in onze optiek.

Daarnaast willen wij ook gewoon winnen. Wellicht hadden we sportief moeten lynchen, maar het uiteindelijke probleem ligt bij de inactievelingen en niet bij de wolven.
 
Bovenaan