[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
698
Ik ben voor democratie? Als er eensgezindheid is op een niet duidelijk wolfje zitten we verkeerd? Dat is onderdeel van het spel?
 
Reactiescore
1.238
Mike
Bappos
Moh
Arbeitman


KS

DEN DUVEL

Pastasaus
CI


Bovenstaand puur op gevoel op het moment, vooral omdat de wolven tot nu toe vooral zekerheidjes aan het weg spelen zijn en ik wel eens de volgende kan zijn omdat iedereen wel eens is dat ik bijna wel gezien moet zijn door de muizenval.
 
Reactiescore
338
Alst het dan toch tussen mij en ks of combino moet gaan, ga ik ook maar claimen. Ik ben gewoon burger net als sieb en wrs het grote deel van de spelers hier... Als je men claim niet gelooft mij goed, dan heb ik een gezellige kerstavond morgen waarbij ik niet wordt lastiggevallen door ventjes die denken dat ze dit spelletje kunnen
 
Reactiescore
698
Ik ga mijn stem op KS laten staan denk ik... Ik weet niet wie verdachter of beter is tussen Duvel en KS of als je combino en CI er bij betrekt, maar ik denk dat als Duvel of KS eruit liggen, dat we daar nu toch meer aan hebben dan combino of CI.
Verder ga ik momenteel akkoord met Dash om moh toch voor nu bij het minst verdachte uit die 5 te zetten.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Deadline

Dag 3


Lynch
Combino is lynch hij was:

Burger

Lunch
Mohniels werd lunch hij was

Heks


Inactiviteitsdode;
CI
was te inactief hij sterft als

burger
 
Reactiescore
698
arbeitman
tenzij er nog een 2e burger met zilverbloed inzit, maar dat betwijfel ik nu wel heel erg.
 
Bovenaan