[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.238
Hmm juist met een kort potje is bm sneller interessant dus de argumentatie het is een snel potje dus ik stem mike tijger van candiu geloof ik niet.

Bappos mag van mij BM worden verder ben ik uiteraard een uitstekende kandidaat.
 
Reactiescore
1.449
Hij begreep mijn hints, maar daarna dacht ik zeker te zijn dat we simeco er wel uit zouden stemmen dus besloot ik voor wolven een 'rookgordijn' te creëren en heb ik meerdere keren benadrukt dat ik niet wist of het Dash of Simeco was (of zelfs Mike). Hierdoor dacht ILT echter ook dat ik niet het orakel was en vond hij een ander orakel (Duvel). Een misstap die ik enigszins kon begrijpen.
Dus het erin trappen van ILT is zijn eigen schuld.
 
Reactiescore
338
Hij begreep mijn hints, maar daarna dacht ik zeker te zijn dat we simeco er wel uit zouden stemmen dus besloot ik voor wolven een 'rookgordijn' te creëren en heb ik meerdere keren benadrukt dat ik niet wist of het Dash of Simeco was (of zelfs Mike). Hierdoor dacht ILT echter ook dat ik niet het orakel was en vond hij een ander orakel (Duvel). Een misstap die ik enigszins kon begrijpen.

Ik vond dit heel goed gespeeld van ILT, ik was toen ook obvious verdachten aan het zoeken...
 
Reactiescore
993
Hmm juist met een kort potje is bm sneller interessant dus de argumentatie het is een snel potje dus ik stem mike tijger van candiu geloof ik niet.

Bappos mag van mij BM worden verder ben ik uiteraard een uitstekende kandidaat.
Dan lees je het niet goed. Ik stem mike om een andere reden.
 
Reactiescore
697
Dit is gelul. Ik verving net Rukurt en had direct Combino door. Gelieve niet te pronken met mijn vangst?
maar eerst 2 keer er naast zitten :p
lees eerst het potje voor je verdachten neerzet?
Hopelijk doe je dat dit potje.

Hmm juist met een kort potje is bm sneller interessant dus de argumentatie het is een snel potje dus ik stem mike tijger van candiu geloof ik niet.

Bappos mag van mij BM worden verder ben ik uiteraard een uitstekende kandidaat.
Ik zie niet direct wat de meerwaarde de BM hier zou hebben, maar niet dat het heel veel uit maakt. Dan vraag ik gewoon een andere keer BM.
 
Reactiescore
1.449
maar eerst 2 keer er naast zitten :p
lees eerst het potje voor je verdachten neerzet?
Hopelijk doe je dat dit potje.


Ik zie niet direct wat de meerwaarde de BM hier zou hebben, maar niet dat het heel veel uit maakt. Dan vraag ik gewoon een andere keer BM.
Je mag op mij stemmen!
 

Deleted User - 487974942

Guest
Arbeitman legt alvast duidelijk de nadruk op het verleden. Waar hij vaak als goedje is gebleken. Nu misschien eens een andere rol? :wink:
 
Reactiescore
338
ILT krijgt mijn stem, hij heeft geluisterd naar mijn feedback over zijn pf en ik dat getuigd van echte kwaliteiten!
 
Reactiescore
397
Bovenaan