[Inschrijftopic] WvW #320 wie leid, zal lijden?

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
994
Na wat gepuzzel ben ik erachter. @Tigor93 heeft liever CL erbij dan mij. Die had zich niet eens ingeschreven. Vandaar dat hij ook op dag 3 dood is gevallen.

Dan niet hoor. Geeft me alleen een rotgevoel zo.
Wat is dit voor aandachtzoekerij?
 
Reactiescore
338
Ze kan het toch ook gewoon iemand vergeten zijn? Dat is toch geen ramp? Dat jij ook nu maar komt kijken heeft er misschien ook mee te maken, dat je niet sneller bent ingepikt erin?
 

DeletedUser17472

Guest
Ze kan het toch ook gewoon iemand vergeten zijn? Dat is toch geen ramp? Dat jij ook nu maar komt kijken heeft er misschien ook mee te maken, dat je niet sneller bent ingepikt erin?
Natuurlijk kan dat. En ik heb ook gezien dat ze het topic aanmaakt, maar was net voor de feestdagen. Ik dacht, dat wordt na de feestdagen. Vandaar van de week mijn reactie op discord wanneer dat potje begon.
Het gaat gewoon om het feit dat iedereen ziet dat ik me inschrijf, maar nu dus al voor de tweede keer gewoon geen rol gekregen. Ik trek me dat persoonlijk aan. Er wordt wel meer met mijn voeten gespeeld.
 
Reactiescore
338
Ik had het in alle eerlijkheid niet gezien, er schrijven er vele in...
 
Reactiescore
1.383
het spijt me je zo te moeten zien @famdecibel dit doet me denken aan het verleden toen ik een pot leidde en ik ook (toevallig) jouw inschrijving over het hoofd zag..... oude wonden worden weer opgehaald en het is lullig om dit te aanschouwen vanaf de zijlijn. ik wou dat ik iets kon doen
 
Reactiescore
1.383
ik ben benieuwd wat @Tigor93 hier op te zeggen heeft, ik heb wel begrepen dat cL en tigor een liefdesverhouding hebben online dus misschien heeft het daar iets mee te maken ook FAM?
 

DeletedUser17472

Guest
Waar gaat dit over?


Hierover:
1. DenDuvel
2. DenDash
3. DenTime
4. DenILT
5. DenCombino
6. DenZwarten
7. DenMOH
8. Bappos
9. pr0blieeb
10. KS
11. DenMaterlotti
12. miketijger
13. Candiu
14. fam
Lekker bezig fam
Komt er aan komt eraan de instellingen er was onverwachts iets tussen geglipt. Iets met werk en collegas

Ik schrijf me in na lang twijfelen, jij reageert daar positief op.. was ik blij om.. Tigor schrijft daaronder nog, en afgelopen nacht kom ik erachter dat het al gespeeld is. Waarom heb jij mij dan niet gemist tijdens het potje?
 

DeletedUser17472

Guest
ik ben benieuwd wat @Tigor93 hier op te zeggen heeft, ik heb wel begrepen dat cL en tigor een liefdesverhouding hebben online dus misschien heeft het daar iets mee te maken ook FAM?
Tigor is getrouwd of heeft een andere partner dan CL, dus dat lijkt me echt sterk.
 
Reactiescore
1.383
Hierover:




Ik schrijf me in na lang twijfelen, jij reageert daar positief op.. was ik blij om.. Tigor schrijft daaronder nog, en afgelopen nacht kom ik erachter dat het al gespeeld is. Waarom heb jij mij dan niet gemist tijdens het potje?
je valt nog net niet door de mand @mohniels1 inderdaad fam heeft hier wel een punt
 

Deleted User - 487980337

Guest
Hallo ik ben henny huisman nee niet echt natuurlijk haha ik ben fan van henny huisman man haha ;) Ik heb een vraag: waarom zijn JULLIE zo onaardig tegen elkaar dat is toch nergens voor nodig, ik zag dit voorbij komen en denk ik vind dit een leuk spel ik doe het af en toe met mijnvrouw en kinderen. ik zou graag een keer meedoen maar niet in deze HOEDANIGHEID
 
Bovenaan