[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
2.386
Nja, voor mij ben jij morgen de lynch. Ik schrijf het morgen wel uit waarom. :smile:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Mohniels @arbeitman ben je nog van plan om iets van uitleg of argumenten te geven of blijf je bij je totaal ongefundeerde stem, die voortvloeit uit een onbegrijpelijke tunnelvisie, waar je maar niet lijkt uit te komen?
 
Reactiescore
122
13 december 2020, 19:07
"Dag schatje. Het lijkt erop dat het goed gaat komen. We zijn nog maar met 5 mensen over, maar we hebben de wolf Combino te pakken. Ik voel het. We zijn er bijna. Deze zal voor jou zijn schat."

13 december 2020, 22:28
"Ik had gelijk mop! Hij was inderdaad slecht!"
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
122
14 december 2020, 01:00
"Er klinkt geluid buiten, liefste. De overgebleven burgers hebben net een knal van jewelste gehoord en het lijkt van het huis van Materlotti af te komen. Was hij niet die gestoorde vent die het leuk vond om russion roulette te spelen? Is het dan net fout gegaan? Wat verschrikkelijk zeg.. Ik ga even een kijkje nemen...
 
Reactiescore
122
14 december 2020, 02:14
"
Het is ons gewoon gelukt schat!! De wolven zijn verslagen! We zijn Materlotti helaas verloren, maar hij heeft blijkbaar van onze wapensmid een wapen gekregen. Daarmee heeft hij de wolf Kerouac geschoten. We hebben het overleefd! Ik hou zoveel van je en ik mis je zoveel.

Ik zal samen met de altijd wijze Arbeitman en de altijd zo simpele burger Mohniels proberen ons dorp opnieuw op te bouwen. Ik heb je steun altijd gevoeld en ik denk aan je.
Love you.

"
 
Reactiescore
122
Bedankt voor het spelen iig boys/dames. Het viel wel dood de laatste dagen. Dat kwam omdat de claims best wel duidelijk waren ondanks dat ik met 3(!) wolpen dit best wel tegen wilde gaan.

Eventueel een tip voor een volgende spelleider om hier iets op te verzinnen zodat men blijft zoeken met theorieën ipv het afstrepen.
 
Reactiescore
338
Twan laat ons eerlijk zijn, er werd heel het potje heel weinig aan theorieën gedaan. Niet jouw schuld, heel mooi potje, thanks slechtjes om dit met jullie te mogen doen!
 
Reactiescore
1.271
Dank voor het leiden.

Slechtse actie dit potje, bappos die mij redt van de lunch om me vervolgens te killen in dezelfde nacht.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Ja dit was wel een erg matig potje, maar goed, de goedjes die het heel potje met 0 theorieën en argumenten gekomen zijn, winnen uiteindelijk. @materlotti dorpsgestoorde + jagersactie aan het einde van dit potje was wel sterk.
 
Reactiescore
122
Ja dit was wel een erg matig potje, maar goed, de goedjes die het heel potje met 0 theorieën en argumenten gekomen zijn, winnen uiteindelijk. @materlotti dorpsgestoorde + jagersactie aan het einde van dit potje was wel sterk.

Ik heb zelden een pot gezien met zo weinig theorieën indd haha. Heel veel stemmen zonder reden.

Daarnaast was het natuurlijk erg zonde voor de wolfjes dat er 2 wolpacties verloren zijn gegaan. Anders had je materlotti er al eerder uit kunnen halen.
 
Bovenaan