[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Ervan uitgaan dat t g/g koppel is, zou dit mijn lijstje zijn.

1. miketijger
6. Anthraxxol

9. Ctrl Alt Delete/Capricorno
10. Jandiu
11. Fam
12. Dappos

13. Bash
15. .Time
16. materlotti
17. Jo han
19. Tante jos
20. ll0ll king
21. rukurt

24. Anders/laila
25. Ci
Jouw lijstje gistermorgen

Ik zie hier nu mensen die twijfelen aan de waarneming van het Cherubijntje. Mag ik jullie erop wijzen dat het Cherubijntje er vanuit ging dat het de infectiewolf betrof die we eruit aan het kegelen waren? Dus lijkt het me wijs eerst die wolf te pakken. Mike tijger was mogelijk anthraxxis aan het verdedigen om dan de infectie nog te kunnen uitvoeren.

@.TimeforplanB , ik heb me ogen op jou. Gisterenavond nog overtuigd van anthraxxis en nu heb je het over een G/G koppel... beschamend. Eerst nu anthraxxis eruit wippen.
Dash die hier aangeeft dat hijTime ook niet helemaal vertrouwt. Time wisselt namelijk wel heel erg makkelijk met je stemmen.

Hoe kan simeco weten of het zo was? Dat kon hij niet weten dusja, hoi wolfje 3 (geïnfecteerde)
Daarnaast ben Time heel goed in tellen, maar nergens onderbouw je iets. Time is een grote schreeuwer, meer niet. Doen wolven ook.

Op wie moet ik stemmen vnv?
Doe eens wat actiever mee, dan weet je op wie je moet stemmen. Of hoef je niet te zoeken?

Johan
Nonkel
Candiu overige wolven

Laila zou maybe ook in rijtje passen
Weer een verdachtenlijstje van Time. Totaal anders dan gistermorgen. Johan is goedje gebleken zoals we nu weten. Ook Candiu is goedje gebleken. Dus Time wil goedjes lynchen.
Of Johan veranderen in bappos en ik zit wel juist?
Dat is makkelijk zeggen nadat je weet dat Johan er uit is en goedje bleek.

Fam speelt raar en afwezig.
Ik speel altijd raar in jouw ogen, dus dat is niets nieuws. Dat ik afwezig ben heb ik allang uitgelegd. Daarnaast stond mijn stem al binnen een half uur na de lunch op antraxx. Anderen volgden daar ook in en het lag gisteren al de hele dag vast dat hij lynch zou worden. Net zoals het nu met mike vastligt. Sorry dat jij niet weet wat het is om een gezin te hebben, maar mijn gezin is mijn alles en gaat echt voor wvw.

Ik ga trouwens weer draaien, nonkel reageert namelijk wel heel anders nu. Ik heb hem in een ander potje aangevallen en toen kwam hij als wolf heel anders over. Ik had hem wel als verdachte maar ga hem in zekere zin wel vertrouwen.

Fam is wolf tho, vaak genoeg met haar gespeeld en als goedje had ze dit nooit zo gedaan.

Goedjes
Mater - Bewezen goedje

Naar mijn mening goed
Dash
Laila
Nonkel

De rest is wolf?
Hoppa, weer een ander lijstje. Weet je het zelf nog wel Time?

Fam - Speelt als wolf, stemde ook op simeco.
Dus alle stemmers op Simeco zijn wolf? Denk zelf even na. Simeco was BM en er waren al twee lunches niet doorgegaan. Hoe groot is de kans dat hij geïnfecteerd is? In mijn ogen toch echt 95%. En met mij nog heel veel meer, anders had hij niet gelynched geworden.

Ja jij gaat een lijstje maken waar wij wat aan hebben.
Nog een lijstje? Ik vertrouw Time niet daarin. Ik heb nog nooit iemand zoveel verschillende lijstjes zien maken als Time. Hij zet er gewoon iedereen op.

Ik ben wel benieuwd naar de lijstjes van Fam en Capricorno.
Mijn lijstje wijzigt niet zoveel als dat van Time hoor.

Mike
Laila
Mater
Bappos
Time
 
Reactiescore
1.577
1. miketijger
9. Ctrl Alt Delete/Capricorno

11. Fam
12. Dappos
13. Bash
15. .Time
16. materlotti
19. Tante jos
20. ll0ll king
21. rukurt

24. Anders/laila
25. Ci


Miketijger en Bappos zijn bewezen wolven. Lijkt me heel evident. Doordat Bappos al een paar dagen doordrukt op mezelf en materlotti, zijn wij de facto bewezen goedjes. Ik verwijs ook naar een van de laatste posts van Simeco, die materlotti goedje acht en hem ook de BM gaf. Nadien vond wel nog een infectie plaats.

Dash ook al een tijdje bewezen goedje met dank aan killingspree dacht ik. Probeerde ook Simeco te redden. Zou wel nog geïnfecteerd kunnen zijn, maar dat moet dan de komende dagen blijken.

II0II King en rukurt zie ik persoonlijk als goedjes die geen touw kunnen vast knopen aan dit potje. Zouden geïnfecteerd kunnen zijn.

Van de rest ben ik iets minder zeker. .Time beschouw ik als goedje. Ik vind het niet zo vreemd dat hij al heel vaak van idee is gewijzigd. Dat herken ik namelijk. Tot de rol van Simeco duidelijk werd, was er heel weinig om op voort te gaan. Zette nadien stevig door op anthraxxol. Wel het perfecte infectiedoelwit.

CI levert heel weinig bijdragen. Dat is eigenlijk zijn favoriete tactiek als hij wolf is. Dat bappos hem in zijn lijstje opneemt, sterkt mij in de gedachte dat CI wellicht in de Wolvenchat zit. Probeerde wel Anthraxx te lynchen ipv simeco, dus dat spreekt voor hem.

Fam, Laila en Capricorno stemden dan weer simeco eruit ipv anthraxxol. Gezien Anthraxx infectie is, lijkt het mij heel plausibel dat daar een reddingsactie plaats vond. Vooral bij Capricorno valt dat duidelijk op:

Candiu

En svp, vertrouw me iig dat Anthrax géén wolf is @Calamus Incendium @simeco @andere mensen die op Anthrax hebben gestemd.

Dat Bappos er vervolgens van uitgaat dat Capricorno geen wolf is, maakt de circel rond. Dus, Miketijger, Capricorno en Bappos bewezen slechtjes.
 
Reactiescore
1.237
Mater was toch een bewezen goedje????

Zoals nonkel al zegt sluit een infectie niks uit. Daarnaast is er ook een kleine wilde om rekening mee te houden. Beide rollen zitten er denk ik wel in. Dus ook materlotti is gezien zijn aparte spel aan het begin geen bewezen goedje evenmin als ikzelf.
 
Reactiescore
28
Zoals nonkel al zegt sluit een infectie niks uit. Daarnaast is er ook een kleine wilde om rekening mee te houden. Beide rollen zitten er denk ik wel in. Dus ook materlotti is gezien zijn aparte spel aan het begin geen bewezen goedje evenmin als ikzelf.

En er is nog een koppel ergens. Kan g/g zijn, maar g/s kan uiteraard ook. Infectie is nog enigszins te achterhalen omdat er dan geen lunch is. Dus je kan altijd traceren of de spelers die er nu nog inzitten op een van die dagen aanzienlijk anders is gaan spelen.
 
Reactiescore
1.237
1. miketijger
9. Ctrl Alt Delete/Capricorno

11. Fam
12. Dappos
13. Bash
15. .Time
16. materlotti
19. Tante jos
20. ll0ll king
21. rukurt

24. Anders/laila
25. Ci


Miketijger en Bappos zijn bewezen wolven. Lijkt me heel evident. Doordat Bappos al een paar dagen doordrukt op mezelf en materlotti, zijn wij de facto bewezen goedjes. Ik verwijs ook naar een van de laatste posts van Simeco, die materlotti goedje acht en hem ook de BM gaf. Nadien vond wel nog een infectie plaats.

Dash ook al een tijdje bewezen goedje met dank aan killingspree dacht ik. Probeerde ook Simeco te redden. Zou wel nog geïnfecteerd kunnen zijn, maar dat moet dan de komende dagen blijken.

II0II King en rukurt zie ik persoonlijk als goedjes die geen touw kunnen vast knopen aan dit potje. Zouden geïnfecteerd kunnen zijn.

Van de rest ben ik iets minder zeker. .Time beschouw ik als goedje. Ik vind het niet zo vreemd dat hij al heel vaak van idee is gewijzigd. Dat herken ik namelijk. Tot de rol van Simeco duidelijk werd, was er heel weinig om op voort te gaan. Zette nadien stevig door op anthraxxol. Wel het perfecte infectiedoelwit.

CI levert heel weinig bijdragen. Dat is eigenlijk zijn favoriete tactiek als hij wolf is. Dat bappos hem in zijn lijstje opneemt, sterkt mij in de gedachte dat CI wellicht in de Wolvenchat zit. Probeerde wel Anthraxx te lynchen ipv simeco, dus dat spreekt voor hem.

Fam, Laila en Capricorno stemden dan weer simeco eruit ipv anthraxxol. Gezien Anthraxx infectie is, lijkt het mij heel plausibel dat daar een reddingsactie plaats vond. Vooral bij Capricorno valt dat duidelijk op:



Dat Bappos er vervolgens van uitgaat dat Capricorno geen wolf is, maakt de circel rond. Dus, Miketijger, Capricorno en Bappos bewezen slechtjes.


Grotendeels eens nonkel, maar bappos speelt dit spel lang genoeg om op jou of blond door te blijven zagen puur met het idee jullie 'bewezen' te maken. Zeker aangezien hij als hij wolf is, wat ik wel verwacht, mee zal hebben bepaald met anthraxxis wat de infectietargets zijn.

Verder vind ik de rol kleine wilde ook een optie voor rupert, llollking en ook een beetje voor materlotti.
 
Reactiescore
1.237
En er is nog een koppel ergens. Kan g/g zijn, maar g/s kan uiteraard ook. Infectie is nog enigszins te achterhalen omdat er dan geen lunch is. Dus je kan altijd traceren of de spelers die er nu nog inzitten op een van die dagen aanzienlijk anders is gaan spelen.
G/s voorlopig het probleem van de wolven. Nog weinig indicatie gehad van een wolf die door een andere wolf geofferd is. Voorlopig niet de primaire aandacht wat mij betreft
 
Reactiescore
28
G/s voorlopig het probleem van de wolven. Nog weinig indicatie gehad van een wolf die door een andere wolf geofferd is. Voorlopig niet de primaire aandacht wat mij betreft

Ik zeg ook niet dat het de primaire aandacht is. Maar wel iets om in het achterhoofd te houden des te verder we in het spel komen. Na vandaag zijn er nog maar 10 spelers indien er zowel een lynch als lunch is. Zonde om op het einde alle wolven eruit te werken en dan te verliezen door een g/s koppel.
 
Reactiescore
2.177
Jouw lijstje gistermorgen


Dash die hier aangeeft dat hijTime ook niet helemaal vertrouwt. Time wisselt namelijk wel heel erg makkelijk met je stemmen.


Daarnaast ben Time heel goed in tellen, maar nergens onderbouw je iets. Time is een grote schreeuwer, meer niet. Doen wolven ook.


Doe eens wat actiever mee, dan weet je op wie je moet stemmen. Of hoef je niet te zoeken?


Weer een verdachtenlijstje van Time. Totaal anders dan gistermorgen. Johan is goedje gebleken zoals we nu weten. Ook Candiu is goedje gebleken. Dus Time wil goedjes lynchen.

Dat is makkelijk zeggen nadat je weet dat Johan er uit is en goedje bleek.


Ik speel altijd raar in jouw ogen, dus dat is niets nieuws. Dat ik afwezig ben heb ik allang uitgelegd. Daarnaast stond mijn stem al binnen een half uur na de lunch op antraxx. Anderen volgden daar ook in en het lag gisteren al de hele dag vast dat hij lynch zou worden. Net zoals het nu met mike vastligt. Sorry dat jij niet weet wat het is om een gezin te hebben, maar mijn gezin is mijn alles en gaat echt voor wvw.


Hoppa, weer een ander lijstje. Weet je het zelf nog wel Time?


Dus alle stemmers op Simeco zijn wolf? Denk zelf even na. Simeco was BM en er waren al twee lunches niet doorgegaan. Hoe groot is de kans dat hij geïnfecteerd is? In mijn ogen toch echt 95%. En met mij nog heel veel meer, anders had hij niet gelynched geworden.


Nog een lijstje? Ik vertrouw Time niet daarin. Ik heb nog nooit iemand zoveel verschillende lijstjes zien maken als Time. Hij zet er gewoon iedereen op.


Mijn lijstje wijzigt niet zoveel als dat van Time hoor.

Mike
Laila
Mater
Bappos
Time

Oke fam, hoe krijg je het beste info? Idd door een dode en de dood van Candiu heeft me op een andere denkwijze geholpen en ik weet zeker dat deze denkwijze klopt.

Dash vond mijn opmerking over simeco raar ja en dat is niet zo gek. Dash dacht dat simeco zeker te weten kreeg dat zijn gok goed was en ik van niet. Ik zat dus in de knoop met dat simeco geen bengel geworden was. Het staat niet in de instellingen dusja. Wel grappig om dit aan te halen terwijl ik de dag ervoor op anthra stond en jij op simeco.

Ook vooral bappos op je lijstje gooien vlug maar niet bovenaan onder Mike.

Daarnaast gebruiken jullie (Bappos en jij) dezelfde argumentatie, ik roep alleen maar. Ik geef zelfs nog het meeste argumentatie afgelopen dagen. Pas nu komen andere ook met lijstjes argumenten etc. Toch wil je me weghebben maar weet je niet hoe. Mooie counter.

Fam is wof samen met Bappos.
 
Reactiescore
1.577
Oke fam, hoe krijg je het beste info? Idd door een dode en de dood van Candiu heeft me op een andere denkwijze geholpen en ik weet zeker dat deze denkwijze klopt.

Dash vond mijn opmerking over simeco raar ja en dat is niet zo gek. Dash dacht dat simeco zeker te weten kreeg dat zijn gok goed was en ik van niet. Ik zat dus in de knoop met dat simeco geen bengel geworden was. Het staat niet in de instellingen dusja. Wel grappig om dit aan te halen terwijl ik de dag ervoor op anthra stond en jij op simeco.

Ook vooral bappos op je lijstje gooien vlug maar niet bovenaan onder Mike.

Daarnaast gebruiken jullie (Bappos en jij) dezelfde argumentatie, ik roep alleen maar. Ik geef zelfs nog het meeste argumentatie afgelopen dagen. Pas nu komen andere ook met lijstjes argumenten etc. Toch wil je me weghebben maar weet je niet hoe. Mooie counter.

Fam is wof samen met Bappos.

Capricorno grotere zekerheid. Kijk wat ze zegt over anthraxxol in mijn post. "Vertrouw me hij is geen wolf", tja duidelijker kan het niet dat je de infectie beschermt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Mijn inactief noemen terwijl er hier al 4 uur niet gepost is

Maar waarom is deadline vandaag niet vervroegd

Kunnen we niet 18:00 doen en na 18:00 nog eens tot 22:00? Miketijger gaat er vanvaond uit dat weten we tcoh odnerhand wel

Daarna capricorno, prima.

En daarna mag je mij best lynchen als je alsnog wil verliezen
 
Reactiescore
1.237
@ItsDash

Mee eens met wat ik zeg over fam?
Eigenlijk niet time,

Ik zal je even meenemen naar mijn gedachtegang:
  • Er zijn 3 rollen die later in het potje wolf worden; infectie, welp en kleine wilde
  • Met Anthraxxis, mike en bappos (als hij wolf blijkt) hebben we dadelijk 3 wolven eruit die naar mijn idee sinds start al wolf zijn (kijkend naar bappos en mike als zekere wolven)
  • Het is een potje met weinig krachtige rollen aan de kant van de goedjes
Vanuit deze 3 feiten betwijfel ik nog een startwolf.

Blijven 2 opties over
Infectie en kleine wilde.

Bij kleine wilde moet er eigenlijk wel een beetje getunneld worden dit heb ik fam niet zien doen. Zoals eerder aangegeven verdenk ik dan andere spelers meer. Fam zou dus enkel wolf kunnen zijn als ze is geïnfecteerd. Dat vind ik geen logische keuze. Fam zat niet op anthraxxis en is bewezen niet de beste wolf.

Ze zou nog koppel kunnen zijn met een wolf, maar dan eigenlijk ook niet met een startwolf want die had haar dan waarschijnlijk aangeraden om op simeco te stemmen.

M.i. eerst mike en bappos. Blijkt bappos geen wolf dan fam nader bekijken. Naast die drie kijken naar de infectie en naar de kleine wilde.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Eigenlijk niet time,

Ik zal je even meenemen naar mijn gedachtegang:
  • Er zijn 3 rollen die later in het potje wolf worden; infectie, welp en kleine wilde
  • Met Anthraxxis, mike en bappos (als hij wolf blijkt) hebben we dadelijk 3 wolven eruit die naar mijn idee sinds start al wolf zijn (kijkend naar bappos en mike als zekere wolven)
  • Het is een potje met weinig krachtige rollen aan de kant van de goedjes
Vanuit deze 3 feiten betwijfel ik nog een startwolf.

Blijven 2 opties over
Infectie en kleine wilde.

Bij kleine wilde moet er eigenlijk wel een beetje getunneld worden dit heb ik fam niet zien doen. Zoals eerder aangegeven verdenk ik dan andere spelers meer. Fam zou dus enkel wolf kunnen zijn als ze is geïnfecteerd. Dat vind ik geen logische keuze. Fam zat niet op anthraxxis en is bewezen niet de beste wolf.

Ze zou nog koppel kunnen zijn met een wolf, maar dan eigenlijk ook niet met een startwolf want die had haar dan waarschijnlijk aangeraden om op simeco te stemmen.

M.i. eerst mike en bappos. Blijkt bappos geen wolf dan fam nader bekijken. Naast die drie kijken naar de infectie en naar de kleine wilde.

Die post over Capri mbt Anthraxxis is wel te verdacht om te laten liggen, niet?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dat ze zo zeker was dat Killing het niet was vind ik ook vrij verdacht overigens.
 
Bovenaan