[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
het feit dat enkelen zo hardnekkig blijven weigeren anthraxxol te stemmen doet me overigens vermoeden dat anthrax misschien zelfs infectiewolf is die vannacht nog hoopt te infecteren. Is maar een gokje dus daar ben ik niet zeker van.
 
Reactiescore
986
Kan heel goed zijn simeco en ik volg jou hierin. We weten ook dat de wolven nog met een stuk of 5 zijn dus ze kunnen makkelijk een lynch tegenhouden. Het is heel belangrijk dat we nu alle goedjes aan één kant krijgen anders kan het zijn dat we geen enkele wolf eruit kunnen lynchen aangezien ze met 5 zijn.

Voor vanavond zou ik dus zeker op Anthraxxol blijven gaan.
 
Reactiescore
986
Miketijger met de verdediging van Anthraxxol. Indien anthraxxol wolf is: Bewezen medewolf.

Verder zegt simeco gewoon maar dat het een optie is. Nergens dat het vaststaat, gewoon dat het een vermoeden is. Het lijkt mij ook niet te kloppen maar goed, het kan altijd als de infectiewolf nog nooit in het vizier is gekomen. Het lijkt mij wel heel erg onwaarschijlijk.
 
Reactiescore
723
Ik ben geen wolf.
Je mag zoveel proberen met simeco als je wilt, maar heb nu net mijn stem op simeco gezet omdat er al anderen opstaan. Jij kan later ook nog
 
Reactiescore
986
Ik ben geen wolf.
Je mag zoveel proberen met simeco als je wilt, maar heb nu net mijn stem op simeco gezet omdat er al anderen opstaan. Jij kan later ook nog

Er staan ook al anderen op Anthraxxol. Waarom ben je zeker dat Anthraxxol geen wolf is en waarom vind je iedereen die hem wolf vindt verdacht?
 
Reactiescore
1.804
Oke anthraxol of simeco is wolf. Kies maar
Anthrax. Waarom zou ik hem anders zo aanvallen???

Jezus als jullie mij eruit stemmen nu verdienen jullie het potje te verliezen.
Waarom zou ik godsnaam als wolf mezelf zo hard op het kapblok manoeuvreren in een potje dat de wolven in cruise control aan het winnen zijn momenteel?
 
Reactiescore
723
Er zijn 4 mogelijke rollen (wolven niet meegeteld) die van een speler een bepaalde rol kunnen weten.
 
Reactiescore
559
Oke anthraxol of simeco is wolf. Kies maar
waarom staat jouw stem dan op rukurt?

als het tussen anthra of simeco gaat.
kies ik dan toch voorlopig voor simeco, omdat ik anthra gewoon net als anders vind spelen
 
Bovenaan