[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.659
Laten we vanavond gewoon beginnen met Anthraxxol mensen. Hij loopt al het hele potje te trollen en te doen en zit er keer op keer naast. Normaal is hij een redelijke wolvenvanger en zit hij er vaker op, dus daarom is hij gewoon wolf.

Als hij ook een goedje is houd ik gewoon mijn bek voor de rest van het potje denk ik want het is echt vreselijk. Ik hoop echt dat we achteraf niet gaan zien dat het allemaal inactieve wolven zijn want dat zou echt vreselijk laf zijn
dit is echt onzin. ik zat mis met huijsen, maar bij combino had ik gegronde redenen. Hij liegt de boel bij elkaar en is dan dorpsoudste. Als hij gewoon naar zijn rol speelt kan ik hem ook niet foutief vangen hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?

combino mode: goh ja ik heb geen tijd voor dit spel heb het druk (achter de schermen wel lekker vragen om haxball), en dan wel het topic opnieuw zeggen door te lezen.
logisch dat ik daar dan in trap?
 
Reactiescore
693
Laten we vanavond gewoon beginnen met Anthraxxol mensen. Hij loopt al het hele potje te trollen en te doen en zit er keer op keer naast. Normaal is hij een redelijke wolvenvanger en zit hij er vaker op, dus daarom is hij gewoon wolf.

Als hij ook een goedje is houd ik gewoon mijn bek voor de rest van het potje denk ik want het is echt vreselijk. Ik hoop echt dat we achteraf niet gaan zien dat het allemaal inactieve wolven zijn want dat zou echt vreselijk laf zijn
omdat je daar naar mijn gevoel heel weinig uit kan afleiden.

We zitten zeker goed met bappos, maar dat baseer ik niet op de verdachten van Blue. Dat baseer ik op het feit dat hij niet op anthraxxol stemt terwijl zijn BM hem dat opdraagt.

En jij evenmin overigens als ik me niet vergis. Dus beter volg je me snel?

Moet ik luisteren naar wolven?
 
Reactiescore
942
Kijk, niemand moet luisteren naar mij, ik weet gewoon van mijn eigen dat ik goed ben dus dat is het enige waar ik 100% zeker van ben.

Het is duidelijk dat hier een defensief plan wordt opgezet door Fam en Miketijger. Fam merkt dat Dash ook close is om op mij te stemmen dus probeert ze hem te overtuigen, omdat zij natuurlijk weet dat Dash goed is en het verschil kan maken. Haar medewolven kan ze privé benaderen in de wolvenchat.
Verder maakt Miketijger zich ook heel verdacht voor mij hier, maar die gaat er later ook wel nog aan.

Laten we nu gewoon vanavond voor Anthraxxol gaan. Zoals eerder gezegd zijn de andere wolven Bappos, Jo Han, Candiu en Famdecibel. Eventueel Miketijger dus ook en iemand anders dan niet.

Voor mij is het ook goed om vanavond op één van deze eerste 4 te gaan, of Anthraxxol. Kies maar wie het wordt andere goedjes. Vervolgens zal iedereen die hier niet in volgt voor mij (en de andere goedjes) verdacht worden.

Vanaf nu moeten we dus allemaal aan hetzelfde zeel trekken:

Wie stemmen we eruit? (mijn stem staat voorlopig op Anthraxxol)
 

DeletedUser17472

Guest
Kijk, niemand moet luisteren naar mij, ik weet gewoon van mijn eigen dat ik goed ben dus dat is het enige waar ik 100% zeker van ben.

Het is duidelijk dat hier een defensief plan wordt opgezet door Fam en Miketijger. Fam merkt dat Dash ook close is om op mij te stemmen dus probeert ze hem te overtuigen, omdat zij natuurlijk weet dat Dash goed is en het verschil kan maken. Haar medewolven kan ze privé benaderen in de wolvenchat.
Verder maakt Miketijger zich ook heel verdacht voor mij hier, maar die gaat er later ook wel nog aan.

Laten we nu gewoon vanavond voor Anthraxxol gaan. Zoals eerder gezegd zijn de andere wolven Bappos, Jo Han, Candiu en Famdecibel. Eventueel Miketijger dus ook en iemand anders dan niet.

Voor mij is het ook goed om vanavond op één van deze eerste 4 te gaan, of Anthraxxol. Kies maar wie het wordt andere goedjes. Vervolgens zal iedereen die hier niet in volgt voor mij (en de andere goedjes) verdacht worden.

Vanaf nu moeten we dus allemaal aan hetzelfde zeel trekken:

Wie stemmen we eruit? (mijn stem staat voorlopig op Anthraxxol)
Mijn stem staat op Simeco, maar ik hoop echt dat ze jou er uit stemmen. Misschien wissel ik nog wel als het nodig is.
 
Reactiescore
556
Misschien een domme theorie ofzo, maar ik denk niet dat Dash goedje is?
Op deze moment verdacht/wolf:
dash
simeco
materlotti
bappos
candiu



Buiten blue denk ik dat wolven ook al eens bappos in de mond genomen hebben om zichzelf in te dekken of paden open te laten.





Zou candiu het riskeren als wolf om 2 medewolven hier te geven.
Ze staat al op lynch, dus ik denk dat de mogelijkheid erin zit, maar ik denk ook dat 1 van deze 2 een goedje is.


Volgens mij heeft Tigor iets gelost van combino laten doodvallen door de ban en aangezien anthrax op combino en candiu stemde en anders juist gaat zitten met candiu, is simeco hier candiu aan het verdedigen.




2 mogelijke wolven? candiu en bappos



Eerst zit materlotti op candiu, maar simeco reageert even en dan verandert materlotti naar anthraxxol.


Weer bappos en candiu tussen de lijst





Weer eenzelfde lijst als hierboven.


1 van de 2 is volgens mij wolf, rukurt of lloll


Ik geloof niet meer dat dash goedje is en denk dat dash nu express op deze manier reageert.

Er is slechts een welp uit, dus ik denk dat het potje bijna gedaan is en dat de wolven nu erg aan het sturen zijn naar anthraxx.
candiu staat niet op lynch hoor , die stemmen zijn alweer gewisseld.
anthra staat op 4
simeco 3
candiu 2
Ik vond blue raar spelen hoor, hij stond ook op mijn verdachtenlijstje.
maar blue bleek wel een goedje te zijn.

Laten we vanavond gewoon beginnen met Anthraxxol mensen. Hij loopt al het hele potje te trollen en te doen en zit er keer op keer naast. Normaal is hij een redelijke wolvenvanger en zit hij er vaker op, dus daarom is hij gewoon wolf.

Als hij ook een goedje is houd ik gewoon mijn bek voor de rest van het potje denk ik want het is echt vreselijk. Ik hoop echt dat we achteraf niet gaan zien dat het allemaal inactieve wolven zijn want dat zou echt vreselijk laf zijn
anthra loopt altijd te trollen.

ik vind dit echt een chaotisch potje met al die stemwissels en maar roepen om te volgen zonder argumenten.
 
Reactiescore
1.776
candiu staat niet op lynch hoor , die stemmen zijn alweer gewisseld.
anthra staat op 4
simeco 3
candiu 2

maar blue bleek wel een goedje te zijn.


anthra loopt altijd te trollen.

ik vind dit echt een chaotisch potje met al die stemwissels en maar roepen om te volgen zonder argumenten.
klopt. Maar zolang we er geen wolf uithalen is het ook moeilijk om conclusies te trekken. Volg mij daarom op anthrax en het zal jullie lonen .Dan hebben we eindelijk een aanknopingspunt!!!
 
Reactiescore
1.776
Aangezien Nonkel Jos geen stemmen krijgt, stem ik op de geïnfecteerde wolf Simeco
???
de wolfjes halen mij er wel uit vannacht, doe gewoon ff naar anthrax.
Zelfs als je wolf bent is dat de slimste zet bappos anders lig je er morgen of overmorgen gewoon uit??
 
Reactiescore
1.659
candiu staat niet op lynch hoor , die stemmen zijn alweer gewisseld.
anthra staat op 4
simeco 3
candiu 2

maar blue bleek wel een goedje te zijn.


anthra loopt altijd te trollen.

ik vind dit echt een chaotisch potje met al die stemwissels en maar roepen om te volgen zonder argumenten.

hoi laila lees je mijn posten eens over bijv materlotti. ik heb namelijk wel degelijk argumenten tegen hem.
 
Reactiescore
1.449
???
de wolfjes halen mij er wel uit vannacht, doe gewoon ff naar anthrax.
Zelfs als je wolf bent is dat de slimste zet bappos anders lig je er morgen of overmorgen gewoon uit??
Materlotti, Nonkel Jos en jij zijn de wolven denk ik. Dus liever jou eruit dan Anthraxxis.
 
Reactiescore
556
hoi laila lees je mijn posten eens over bijv materlotti. ik heb namelijk wel degelijk argumenten tegen hem.
die staat ook op mijn verdachtenlijstje
samen met nonkel, candiu.
en twijfel over simeco nog.

time is ineens erg naar de achtergrond verdwenen, infectie?
ik weet dat die veel actiever is als hij een goedje is.

en CI hobbelt ook overal maar doorheen zonder iets bij te dragen
 
Reactiescore
993
Reactiescore
1.449
Uiteraard ben ik een goedje.

Ik vind materlotti eruit stemmen ook prima overigens, die 3 ben ik allemaal vrij zeker van.
 
Reactiescore
1.449
Moet ik luisteren naar wolven?
Mijn stem staat op Simeco, maar ik hoop echt dat ze jou er uit stemmen. Misschien wissel ik nog wel als het nodig is.
hoi laila lees je mijn posten eens over bijv materlotti. ik heb namelijk wel degelijk argumenten tegen hem.
die staat ook op mijn verdachtenlijstje
samen met nonkel, candiu.
en twijfel over simeco nog.

time is ineens erg naar de achtergrond verdwenen, infectie?
ik weet dat die veel actiever is als hij een goedje is.

en CI hobbelt ook overal maar doorheen zonder iets bij te dragen
Ben jij dan toch een goedje?

Materlotti maar stemmen?
 
Bovenaan