[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.468
Als ik niet reageer, is de vraag waar ik ben. Als ik wel reageer, krijg ik een stem naar mijn hoofd.

Thanks! Zullen we nodig hebben.

Idk

Waarom nog steeds?
Je weet niet waar je het zoeken moet, het hele potje al niet. Je weet je in veel situaties geen houding te geven lijkt het, precies het gedrag dat ik van je ken als slechtje. Ik ga de tunnel in en kom er pas weer uit als je bent gelynched.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Je weet niet waar je het zoeken moet, het hele potje al niet. Je weet je in veel situaties geen houding te geven lijkt het, precies het gedrag dat ik van je ken als slechtje. Ik ga de tunnel in en kom er pas weer uit als je bent gelynched.
Dat laatste deden anderen ook al met Killingspreee en Ilt, dat liep ook niet goed af?
 
Reactiescore
1.013
Je weet niet waar je het zoeken moet, het hele potje al niet. Je weet je in veel situaties geen houding te geven lijkt het, precies het gedrag dat ik van je ken als slechtje. Ik ga de tunnel in en kom er pas weer uit als je bent gelynched.
Jij kent mij niet.

Ik ben geeen slechtje, alleen een slecht goedje. Om het in jouw voordeel nog zo te noemen.

betekent niet gelijk dat ik bij de wolven hoor.

niet claim potjes, doe ik voortaan niet meer aan mee. Hier ligt mijn kwaliteit niet. Waar dan wel is ook nog de vraag. ( zal hem zelf inkoppen , voor stefan dit doet)

dat ik geen lunch ben is alleen maar omdat ik dag na dag verdacht blijf. En dat komt de wolven goed uit.
 
Reactiescore
1.013
Reactiescore
559
Jij kent mij niet.

Ik ben geeen slechtje, alleen een slecht goedje. Om het in jouw voordeel nog zo te noemen.

betekent niet gelijk dat ik bij de wolven hoor.

niet claim potjes, doe ik voortaan niet meer aan mee. Hier ligt mijn kwaliteit niet. Waar dan wel is ook nog de vraag. ( zal hem zelf inkoppen , voor stefan dit doet)

dat ik geen lunch ben is alleen maar omdat ik dag na dag verdacht blijf. En dat komt de wolven goed uit.
ik vind je iig anders spelen
je bent meer op de achtergrond. normaal ben je veel aanvallender en aan het zoeken.
nu wacht je af en stelt meer vragen dan dat je zelf met iets komt.
ik heb niet het idee dat je mee zoekt.

maar ik wacht nog even met mijn stem, we hebben nog een hele dag

Jongens toch. Waarom wordt er zoveel gewisseld?
deze viel me ook op.
je houd je ook erg op de achtergrond fam, waar was je vanavond?
je bent wel tussendoor online geweest, maar duikt pas na de dl weer op.
wil je me vorige vraag ook nog beantwoorden?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Als ik niet reageer, is de vraag waar ik ben. Als ik wel reageer, krijg ik een stem naar mijn hoofd.

Thanks! Zullen we nodig hebben.

Idk

Waarom nog steeds?

Je post was echt enorm gemaakt, de gespeelde *** ligt er wel een beetje bovenop :p
 
Reactiescore
1.013
ik vind je iig anders spelen
je bent meer op de achtergrond. normaal ben je veel aanvallender en aan het zoeken.
nu wacht je af en stelt meer vragen dan dat je zelf met iets komt.
ik heb niet het idee dat je mee zoekt.

maar ik wacht nog even met mijn stem, we hebben nog een hele dag


deze viel me ook op.
je houd je ook erg op de achtergrond fam, waar was je vanavond?
je bent wel tussendoor online geweest, maar duikt pas na de dl weer op.
wil je me vorige vraag ook nog beantwoorden?
Ik ben gewoon te druk voor dit potje. Niet ingeschat en heb overdag geen tijd opeens.

kom ik na mn werk online heb ik teveel te lezen. Dus klopt. Ik draag minder bij, stel veel vragen. Maar dat is niet te vergelijken met ander potje waar ik slechtje was?

Een vorig potje als goedje werd ik emotioneel genoemd. Frustatie alom etc.

Meerdere persoonlijkheden misschien.
 
Reactiescore
1.013
Je post was echt enorm gemaakt, de gespeelde *** ligt er wel een beetje bovenop :p
Er stond eerst jezus!
Niks gemaakt. Frustatie bij t zien van de rollen. En dan ga ik niet wachten met posten. Tot anderen dat eerst doen?!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Er stond eerst jezus!
Niks gemaakt. Frustatie bij t zien van de rollen. En dan ga ik niet wachten met posten. Tot anderen dat eerst doen?!

Hmmmm ik ga er morgen nog eens over nadenken, ik vond het iig echt een post die leek alsof je die echt 'gemaakt' had
 
Reactiescore
1.013
Zullen we Blue zn targets goed bekijken, gezien hij lunch was. Hij zal vast in de buurt zijn gekomen..

Nonkel Jos en Combino zaten een paar pagina's geleden nog op elkaar.
De verdenking op simeco kan ik nu niet hard maken, maar is vooral op gevoel gebaseerd. Vandaar ook mijn oproep aan een heks (of jager), indien diegene mij vertrouwt, om Simeco te killen.
En ja, ik vind Simeco misschien qua gevoel wel het meest verdacht van iedereen en die stemt dan op ILT.
Nja fack it dan maar. Ik heb vanavond geen tijd meer dus dan stem ik op ILT

Bappos
Simeco
Bappos
 
Reactiescore
1.013
Reactiescore
559
Zullen we Blue zn targets goed bekijken, gezien hij lunch was. Hij zal vast in de buurt zijn gekomen..




Simeco
Bappos
daar had ik daarstraks ook al even naar gekeken.
wat me nu wel opvalt is dat je deze post van blue voor het gemak maar achterwege laat.
Mocht er trouwens nog een heks oid inzitten die nog een doodsdrankje heeft, lijkt me een goed moment om die in te zetten op bijv Simeco, Candiu of ILT (Wanneer Bappos lynch is).

Daarnaast moeten we ervan uitgaan dat er 1 en miss zelfs wel 2 infecties zijn gebeurd. Is even interessant omdat Simeco de BM is en naar mijn idee een (geinfecteerde) wolf is.

edit: wordt jij ook nog even vermeld door hem
 

DeletedUser17472

Guest
je houd je ook erg op de achtergrond fam, waar was je vanavond?
je bent wel tussendoor online geweest, maar duikt pas na de dl weer op.
wil je me vorige vraag ook nog beantwoorden?
Als je alles teruggelezen had, had je geweten dat ik er vanaf morgen pas weer vol zou zijn. Waarom moet jij altijd de nadruk op mij leggen? Ben ik een makkelijke prooi. Ik heb mijn redenen om mensen te vertrouwen. Goed lezen, dan kun jij ze ook vertrouwen. Ik weet niet wie je vervangen hebt, maar je staat op mijn verdachtenlijstje. Er is niet voor niets een vervanging geweest.

Mijn stem blijft staan op Mater.... en dit kan morgen veranderen, hangt van de reacties af.
 
Reactiescore
1.013
daar had ik daarstraks ook al even naar gekeken.
wat me nu wel opvalt is dat je deze post van blue voor het gemak maar achterwege laat.


edit: wordt jij ook nog even vermeld door hem
Ik ben op zoek gegaan naar zijn verdenkingen, die meerdere keren genoemd zijn.
gezien ik van mezelf weet dat ik goedje ben en dus geen lunch regel, ga ik toch niet een post citeren waar ik tussen sta.

Dat is info waar ik niks aan heb om een slechtje er uit te halen.
Rare opmerking Laila. Zou bijna denken dat je iemand beschermt en de aandacht weer wilt verleggen.

Maar fijn dat je ook op zoek bent gegaan.
 
Bovenaan