[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
3.576
oh dan heb ik daarover gelezen
had ongeveer 15 minuten tijd om alles door te lezen dus niet alles bleef even goed hangen vrees ik :biggrin:

Je stelt me teleur meneer de BM. Je kon je trouwe volgeling redden maar koos hier niet voor.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lynch dag 2

Eerst en voor al geen verhaaltjes deze keer.
Ik weet het ik weet het. Maar het is gewoon niet haalbaar xD.

Het was spannend, maar ook nipt. Wat ik weet is dit.

Jokersbrain is Lynch hij was.
burger

lynch dag 2.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Edit: @famdecibel Je moet even doordrukken voor de post. Het is toch hopelijk toeval dat je voor het tweede potje op rij mijn theorie negeert nadat ik je om je mening vraag ;).
Je zult toch echt duidelijker moeten zijn. Ik kan geen antwoord geven als je ze niet concreet stelt.
 
Reactiescore
1.013
Dat is zonde. Ik begon het al te vermoeden toen er geen mensen switchten.

@famdecibel Hoe kan ik duidelijker zijn, Ik heb je drie keer gequote met de hele theorie daarin.
Vermoeden? Dat hij goedje is. En naar wat moest er geswitcht worden

dit klinkt als valse bescheidenheid..
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lunch dag 2

Echter hadden de wolven een hele dag de tijd gehad om met wat te komen. Denkend aan de lunches en lekkernijen.

er was geen lunch
 

Deleted User - 487963986

Guest
De nacht is niet voorbij

altijd valt erin disneyland wat te beleven.

deze keer liet denduvel het leven

hij was welp
 
Reactiescore
1.013
De nacht is niet voorbij

altijd valt erin disneyland wat te beleven.

deze keer liet denduvel het leven

hij was welp
Goede actie van een heks? :like:
of vergeet ik een optie.

Alhoewel. Dood is dood.
 
Reactiescore
397
Vermoeden? Dat hij goedje is. En naar wat moest er geswitcht worden

dit klinkt als valse bescheidenheid..
Dat er niet naar mij werd geswitcht. Mocht hij wolf zijn geweest dan waren er ongetwijfeld nog wolven die nog hun stemmen op iemand anders hadden staan (denk aan de stemmen op ll0ll king of de stem op Pastasaus) en die hun stem het laatste half uur aanpasten. Hier zeg ik natuurlijk niks over omdat ik ook op de slachtbank lig en zeker wist dat ik goed was. Wat is die like op de post van de DenDuvel die het leven laat trouwens Candiu, hoe erg wil je laten zien dat je goed bent.

Eerder vandaag heb ik een theorie omtrent ItsDash gemaakt. Ik heb me verder in zijn posts verdiept en ik denk dat hij bij nader inziens toch een goedje is.

Er is natuurlijk een infectie gedaan om te denken dat ik de infectiewolf ben die gered is.
 
Reactiescore
1.013
Dat er niet naar mij werd geswitcht. Mocht hij wolf zijn geweest dan waren er ongetwijfeld nog wolven die nog hun stemmen op iemand anders hadden staan (denk aan de stemmen op ll0ll king of de stem op Pastasaus) en die hun stem het laatste half uur aanpasten. Hier zeg ik natuurlijk niks over omdat ik ook op de slachtbank lig en zeker wist dat ik goed was. Wat is die like op de post van de DenDuvel die het leven laat trouwens Candiu, hoe erg wil je laten zien dat je goed bent.

Eerder vandaag heb ik een theorie omtrent ItsDash gemaakt. Ik heb me verder in zijn posts verdiept en ik denk dat hij bij nader inziens toch een goedje is.

Er is natuurlijk een infectie gedaan om te denken dat ik de infectiewolf ben die gered is.
Haha, blijkbaar heel erg.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Krijg allemaal de verkoudheid joh
 
Reactiescore
985
Hmm, jokersbrain geen wolf, heel vreemd want hij speelde nagenoeg identiek als vorig potje en toen was hij samen met mij wolf.

Moeten wel eens gaan verder kijken. Jo Han is denk ik sowieso wel een wolf. Van Killing ben ik nog altijd niet overtuigd maar als er op hem gestemd wordt ga ik graag mee. Fam is ook wolf.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Klaagmuur:
Pas je op ci
image0.gif


Luisteren en lezen is toch moeilijk e, vergeten is makkelijker :)
 
Bovenaan