[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.238
Fam en dash g/s, bedank me later maar wolven.

Weet niet hoe je er bij komt. Ik wil best fam op een gegeven moment lynchen om dat te bewijzen, maar eerst de zekere wolven bitte.

Om dan een volgorde te noemen zoals nonkel al zegt:
Mike
Bappos
Capri

Niet stiekum omdraaien nonkel zjos.

Overigens verdenk ik ook een koppel maar ben ik nog niet overtuigd van 1 onderdeel of het goed of slecht is. Nonkel de goede kant en laila de slechte kant, maar dat is wat mij betreft een latere zorg.
 
Reactiescore
2.178
Weet niet hoe je er bij komt. Ik wil best fam op een gegeven moment lynchen om dat te bewijzen, maar eerst de zekere wolven bitte.

Om dan een volgorde te noemen zoals nonkel al zegt:
Mike
Bappos
Capri

Niet stiekum omdraaien nonkel zjos.

Overigens verdenk ik ook een koppel maar ben ik nog niet overtuigd van 1 onderdeel of het goed of slecht is. Nonkel de goede kant en laila de slechte kant, maar dat is wat mij betreft een latere zorg.

Zijn voor mij beide goed, voor mij is fam zeker dusja. Zeker als bappos slecht is.
 

DeletedUser17472

Guest
Zijn voor mij beide goed, voor mij is fam zeker dusja. Zeker als bappos slecht is.
Ik zou het fijn vinden als je dat toch even uitlegt dan, want ik snap niet wat ik met bappos te maken heb. Die staat al een tijdje op mijn eigen verdachtenlijstje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Dat Dash een deel is van een g/s koppel wil ik overigens best geloven.
 
Reactiescore
942
G/s voorlopig het probleem van de wolven. Nog weinig indicatie gehad van een wolf die door een andere wolf geofferd is. Voorlopig niet de primaire aandacht wat mij betreft
Ja zeker, maar ik wil eerst weten of bappos wolf is. Anders moeten we nog een startwolf hebben. Dus mike, bappos en daarna pas verder.
Weet niet hoe je er bij komt. Ik wil best fam op een gegeven moment lynchen om dat te bewijzen, maar eerst de zekere wolven bitte.

Om dan een volgorde te noemen zoals nonkel al zegt:
Mike
Bappos
Capri

Niet stiekum omdraaien nonkel zjos.

Overigens verdenk ik ook een koppel maar ben ik nog niet overtuigd van 1 onderdeel of het goed of slecht is. Nonkel de goede kant en laila de slechte kant, maar dat is wat mij betreft een latere zorg.


Dash probeert inderdaad wel heel graag de aandacht van g/s weg te trekken. Het kan trouwens evengoed gewoon s/s zijn met Dash als geïnfecteerde.
Dash was zogezegd bewezen goedje wat hem een ideaal infectietarget maakt.
 
Reactiescore
2.178
Dash probeert inderdaad wel heel graag de aandacht van g/s weg te trekken. Het kan trouwens evengoed gewoon s/s zijn met Dash als geïnfecteerde.
Dash was zogezegd bewezen goedje wat hem een ideaal infectietarget maakt.

Ook een logisch infectie target tho, als bewezen goedje nog niet gelunched zijn is best raar. Ipv pakken ze Johan die door iedereen verdacht werd.

E: plus nonkel heeft laila verdacht dus dat is geen koppel (nonkel en laila)
 
Reactiescore
698
Ik ben een goedje, maar ik weiger jullie te volgen op bappos, straks krijg ik nog een ban?

Ik zat fout op anthrax, maar onder de lynch van vandaag geraak ik niet uit. De wolven hebben het goed voor elkaar gekregen om op mij te stemmen. Dit is een schande.
 
Reactiescore
2.178
Ik ben een goedje, maar ik weiger jullie te volgen op bappos, straks krijg ik nog een ban?

Ik zat fout op anthrax, maar onder de lynch van vandaag geraak ik niet uit. De wolven hebben het goed voor elkaar gekregen om op mij te stemmen. Dit is een schande.

Zeker dat je met anthraxxol in contact bent geweest iig xD
 

DeletedUser17472

Guest
Jullie moeten voor de lol eens teruglezen wat Time allemaal geschreven heeft.... hij lag aan de basis van verschillende lynchen die goedjes waren. Ik snap echt niet dat jullie hem blijven geloven. Hij schreeuwt en jullie volgen. Arme killer, arme ILT
 
Reactiescore
1.238
Dash probeert inderdaad wel heel graag de aandacht van g/s weg te trekken. Het kan trouwens evengoed gewoon s/s zijn met Dash als geïnfecteerde.
Dash was zogezegd bewezen goedje wat hem een ideaal infectietarget maakt.
Neem me even mee in je gedachtegang hier. Het is dag 5 nog geen wolf te pakken maar ik wordt geïnfecteerd?

Dus dan was ik 5 dagen g/s zonder een wopf eruit te werken daarvoor?

Denk even zelf na bitte dit slaat natuurlijk nergens op.
 
Bovenaan