[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.188
Eigenlijk niet time,

Ik zal je even meenemen naar mijn gedachtegang:
  • Er zijn 3 rollen die later in het potje wolf worden; infectie, welp en kleine wilde
  • Met Anthraxxis, mike en bappos (als hij wolf blijkt) hebben we dadelijk 3 wolven eruit die naar mijn idee sinds start al wolf zijn (kijkend naar bappos en mike als zekere wolven)
  • Het is een potje met weinig krachtige rollen aan de kant van de goedjes
Vanuit deze 3 feiten betwijfel ik nog een startwolf.

Blijven 2 opties over
Infectie en kleine wilde.

Bij kleine wilde moet er eigenlijk wel een beetje getunneld worden dit heb ik fam niet zien doen. Zoals eerder aangegeven verdenk ik dan andere spelers meer. Fam zou dus enkel wolf kunnen zijn als ze is geïnfecteerd. Dat vind ik geen logische keuze. Fam zat niet op anthraxxis en is bewezen niet de beste wolf.

Ze zou nog koppel kunnen zijn met een wolf, maar dan eigenlijk ook niet met een startwolf want die had haar dan waarschijnlijk aangeraden om op simeco te stemmen.

M.i. eerst mike en bappos. Blijkt bappos geen wolf dan fam nader bekijken. Naast die drie kijken naar de infectie en naar de kleine wilde.

Uit 25 spelers waarbij 1 slechtje welp was en een uit een infectie komt met sowieso 3 zilverbloed dus 3 beginwolven en een welp is niet genoeg. Weet ook zeker dat we nog incl mike 4 slechtjes moeten hebben minimaal.

Er is een grote link tussen bappos en fam, als bappos wolf is dan is fam dit ook. Je bent slim genoeg om dit te zien.

E:typo
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik begin me nogal te schamen, ik dacht oprecht dat Mike en Anthrax koppel waren, sorry :/

Capri - Ging heel makkelijk mee met het koppel verhaal, in zekere zin steunde ze op een subtiele manier Mike en anthraxxol. Daarnaast speelt ze erg zoals dat potje waar @nonkel jos ook wolf was, lange posts maken maar niet echt een conclusie trekken. Daarnaast zint het me niet dat bappos Capri zonder reden als goedje neerzet.

In my defense: ik was hier niet subtiel in, ik ging gewoon heel keihard en obvious die twee zitten verdedigen. En ik moet zeggen dat het een slechte tactiek zou zijn geweest als Mike, Anthrax én ik onszelf op zouden offeren alleen maar ervoor te zorgen dat Anthrax nog kon infecteren (ik ga er iig vanuit dat dat nog is gebeurd dag 5).

Fam, Laila en Capricorno stemden dan weer simeco eruit ipv anthraxxol. Gezien Anthraxx infectie is, lijkt het mij heel plausibel dat daar een reddingsactie plaats vond. Vooral bij Capricorno valt dat duidelijk op:

Ik vind het wel leuk dat je zegt dat ik Simeco eruit stemde terwijl je daaronder een post quote waarin ik op Candiu stem. Ik dacht dat Simeco goedje was en Anthrax onderdeel van een koppel (en dus niet ons probleem om eruit te werken. Een G/S koppel mogen de wolven zelf uitzoeken)
 
Reactiescore
2.188
Ik ben er trouwens zeker van dat er een g/s koppel inzit wanneer ik de dots connect. Ik denk ook de g te weten maar geen idee of ik die bekend moet maken.
 
Reactiescore
1.577
Ik begin me nogal te schamen, ik dacht oprecht dat Mike en Anthrax koppel waren, sorry :/



In my defense: ik was hier niet subtiel in, ik ging gewoon heel keihard en obvious die twee zitten verdedigen. En ik moet zeggen dat het een slechte tactiek zou zijn geweest als Mike, Anthrax én ik onszelf op zouden offeren alleen maar ervoor te zorgen dat Anthrax nog kon infecteren (ik ga er iig vanuit dat dat nog is gebeurd dag 5).



Ik vind het wel leuk dat je zegt dat ik Simeco eruit stemde terwijl je daaronder een post quote waarin ik op Candiu stem. Ik dacht dat Simeco goedje was en Anthrax onderdeel van een koppel (en dus niet ons probleem om eruit te werken. Een G/S koppel mogen de wolven zelf uitzoeken)

De essentie is natuurlijk dat we je moesten 'vertrouwen' omdat 'anthraxxis zeker geen wolf is'. Dit zijn jouw woorden. Maar feit dat je daar niet op ingaat, zegt eigenlijk alles.

mijn lijstje

mike
CI
fam
capri

en jij staat er nog steeds op, je bent me veel te trollerig dit potje.
volgens mij dolle boel daar in die wolvenchat.

Waarom ontbreekt Bappos in dit lijstje? Kan je verdere argumenten nog geven waarom mensen wel of niet? Zo is het nogal moeilijk pijlen namelijk.

Zoals @ItsDash terecht opmerkt, is de volgorde van lynch:
1. Mike
2. Capri
3. Bappos

We hebben weinig bewegingsruimte, dus ik vraag goedjes om dit miniculeus te volgen om nog kans te maken.
 
Reactiescore
559
De essentie is natuurlijk dat we je moesten 'vertrouwen' omdat 'anthraxxis zeker geen wolf is'. Dit zijn jouw woorden. Maar feit dat je daar niet op ingaat, zegt eigenlijk alles.



Waarom ontbreekt Bappos in dit lijstje? Kan je verdere argumenten nog geven waarom mensen wel of niet? Zo is het nogal moeilijk pijlen namelijk.

Zoals @ItsDash terecht opmerkt, is de volgorde van lynch:
1. Mike
2. Capri
3. Bappos

We hebben weinig bewegingsruimte, dus ik vraag goedjes om dit miniculeus te volgen om nog kans te maken.
mike was nogal duidelijk dat hij anthra verdedigde en die bleek wolf te zijn
CI vind ik heel het potje al er doorheen glippen. duikt af en toe op zegt dat tie geen tijd heeft oid en stemt en is weer weg.
fam al eerder aangesproken en kon me niet echt vinden in dr antwoorden. maar nu vind ik fam al gauw verdacht spelen.
dus vandaar dat ze op mn lijstje .
capri vanwege de eerdere citaten die al aangegeven waren.
Nonkel in de loop van het potje al eerder over gehad dat ik je heel wisselend vind spelen.
ene keer trollerig en weinig te zeggen andere keer kom je weer met n theorie. heb slecht gevoel bij je.

en waarom bappos er niet op staat is omdat ik eigk van begin af aan een goed gevoel bij hem had.
dit al eerder aangegeven in het potje. neemt niet weg dat er altijd infectie geweest kan zijn. maar had niet gemerkt dat zijn spel anders was in het potje.
dus ik weet niet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
mike was nogal duidelijk dat hij anthra verdedigde en die bleek wolf te zijn
CI vind ik heel het potje al er doorheen glippen. duikt af en toe op zegt dat tie geen tijd heeft oid en stemt en is weer weg.
fam al eerder aangesproken en kon me niet echt vinden in dr antwoorden. maar nu vind ik fam al gauw verdacht spelen.
dus vandaar dat ze op mn lijstje .
capri vanwege de eerdere citaten die al aangegeven waren.
Nonkel in de loop van het potje al eerder over gehad dat ik je heel wisselend vind spelen.
ene keer trollerig en weinig te zeggen andere keer kom je weer met n theorie. heb slecht gevoel bij je.

en waarom bappos er niet op staat is omdat ik eigk van begin af aan een goed gevoel bij hem had.
dit al eerder aangegeven in het potje. neemt niet weg dat er altijd infectie geweest kan zijn. maar had niet gemerkt dat zijn spel anders was in het potje.
dus ik weet niet.

Maar op basis waarvan zou ik verder wolf moeten zijn?
 
Reactiescore
1.577
mike was nogal duidelijk dat hij anthra verdedigde en die bleek wolf te zijn
CI vind ik heel het potje al er doorheen glippen. duikt af en toe op zegt dat tie geen tijd heeft oid en stemt en is weer weg.
fam al eerder aangesproken en kon me niet echt vinden in dr antwoorden. maar nu vind ik fam al gauw verdacht spelen.
dus vandaar dat ze op mn lijstje .
capri vanwege de eerdere citaten die al aangegeven waren.
Nonkel in de loop van het potje al eerder over gehad dat ik je heel wisselend vind spelen.
ene keer trollerig en weinig te zeggen andere keer kom je weer met n theorie. heb slecht gevoel bij je.

en waarom bappos er niet op staat is omdat ik eigk van begin af aan een goed gevoel bij hem had.
dit al eerder aangegeven in het potje. neemt niet weg dat er altijd infectie geweest kan zijn. maar had niet gemerkt dat zijn spel anders was in het potje.
dus ik weet niet.

En als je nu eens je gevoel zo laat en kijkt naar de posts van Bappos. Blijf je dan achter deze post staan?
 
Bovenaan