[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
Ohja oproep om me niet te infecteren deze keer bvd
 
Reactiescore
986
ik ga voor killingspree

doet heel veel moeite en apprecieert ook goed spel van anderen (hij stuurde mij al enkele keren "goed gespeeld")

in hem heb ik wel vertrouwen en zou hem wel graag eens de kans geven BM te worden

aangezien ik een goedje ben zou ik natuurlijk ook de geschikte BM zijn!
 
Reactiescore
28
ik ga voor killingspree

doet heel veel moeite en apprecieert ook goed spel van anderen (hij stuurde mij al enkele keren "goed gespeeld")

in hem heb ik wel vertrouwen en zou hem wel graag eens de kans geven BM te worden

aangezien ik een goedje ben zou ik natuurlijk ook de geschikte BM zijn!

Wat is precies de toegevoegde waarde van "aangezien ik een goedje ben". Ik neem aan dat je ieder potje voor BM gaat, goed of slecht. Is het niet een beetje apart om de nadruk op het goed zijn te leggen zo vroeg in het spel?
 
Reactiescore
1.804
Wat is precies de toegevoegde waarde van "aangezien ik een goedje ben". Ik neem aan dat je ieder potje voor BM gaat, goed of slecht. Is het niet een beetje apart om de nadruk op het goed zijn te leggen zo vroeg in het spel?
Ben jij geen goedje dan?
 
Reactiescore
1.690
killingspree

vorige ronde goed gespeeld en op het einde de juiste keuze beredeneerd in een lastige situatie
 

Deleted User - 487977001

Guest
aloa iedereen, mijn eerste potje, ik ben benieuwd hoe dit spel werkt
 
Reactiescore
986
Wat is precies de toegevoegde waarde van "aangezien ik een goedje ben". Ik neem aan dat je ieder potje voor BM gaat, goed of slecht. Is het niet een beetje apart om de nadruk op het goed zijn te leggen zo vroeg in het spel?

wat is precies de toevoegde waarde van "Wat is precies de toegevoegde waarde van "aangezien ik een goedje ben". Ik neem aan dat je ieder potje voor BM gaat, goed of slecht. Is het niet een beetje apart om de nadruk op het goed zijn te leggen zo vroeg in het spel?" ?
 
Reactiescore
28
wat is precies de toevoegde waarde van "Wat is precies de toegevoegde waarde van "aangezien ik een goedje ben". Ik neem aan dat je ieder potje voor BM gaat, goed of slecht. Is het niet een beetje apart om de nadruk op het goed zijn te leggen zo vroeg in het spel?" ?

Weerleggen ipv van antwoorden maakt het enkel aparter. Iedereen die voor bm ging of stemde legt de nadruk op “dit persoon doet actief mee”, “dit persoon speelt op een wijze die mij bevalt”. Vanwaar de wanhoop om mensen te proberen te overtuigen dat je een goedje bent in je allereerste post?
 
Reactiescore
986
Weerleggen ipv van antwoorden maakt het enkel aparter. Iedereen die voor bm ging of stemde legt de nadruk op “dit persoon doet actief mee”, “dit persoon speelt op een wijze die mij bevalt”. Vanwaar de wanhoop om mensen te proberen te overtuigen dat je een goedje bent in je allereerste post?

het was met een kwinkslag bedoeld van natuurlijk is iedereen hier een goedje zogezegd, dat lijkt mij evident

als jij daar verder op wilt doorzagen en dit apart wilt noemen, doe gerust, maar veel gaan we er niet mee opschieten

kun je overigens even antwoorden op deze vraag aub lolking?

Ben jij geen goedje dan?
 
Reactiescore
122
Ik lees net de instellingen door en zie dat er allerlei netwerkrollen inzitten terwijl het een nonclaim/netwerk-ronde is, zoals cherubijntje en inbreker etc.
Daarbij opgemerkt dat er inderdaad geen (vaste) ziener in zit.

Mijn BM-stem gaat naar ItsDash. Die vond ik de vorige ronde dat ik meedeed wel prima spelen. Ik zie ook veel stemmen op Killingsspree, kheb echter geen idee wie het is en heb vorige ronde ook niet meegedaan, dus dat belooft nog wat.
@killingsspreeee , je bent nog nooit eerder BM geweest?
 
Reactiescore
2.181
Ik lees net de instellingen door en zie dat er allerlei netwerkrollen inzitten terwijl het een nonclaim/netwerk-ronde is, zoals cherubijntje en inbreker etc.
Daarbij opgemerkt dat er inderdaad geen (vaste) ziener in zit.

Mijn BM-stem gaat naar ItsDash. Die vond ik de vorige ronde dat ik meedeed wel prima spelen. Ik zie ook veel stemmen op Killingsspree, kheb echter geen idee wie het is en heb vorige ronde ook niet meegedaan, dus dat belooft nog wat.
@killingsspreeee , je bent nog nooit eerder BM geweest?

Je kan cheru ook anders gebruiken, waarbij je 3 zien acties hebt, je hebt een klaagmuur dus diegene moet ook zo slim zijn en de zelfde techniek gebruiken als anthraxxol
 
Reactiescore
51
Sorry voor de inactiviteit in het vorig potje. Had een drukke week. Ik ben alleen actief in de avond aangezien ik overdag aan het werk ben.
 
Reactiescore
4
Ik wil aan de ene kant niet op hem stemmen wegens zijn afspraak met dash maar zijn speelstijl bevalt me wel dusja

Killingsspreeee

Afspraak? Ik ken de achtergrond van deze opmerking niet en wellicht mis ik gewoon een grap, maar netwerken staat Uit toch?

het was met een kwinkslag bedoeld van natuurlijk is iedereen hier een goedje zogezegd, dat lijkt mij evident

als jij daar verder op wilt doorzagen en dit apart wilt noemen, doe gerust, maar veel gaan we er niet mee opschieten

kun je overigens even antwoorden op deze vraag aub lolking?

Zo gek was de opmerking van l0l king niet. Zoals ik het spelletje me van vroeger herinner was er ook op het begin al veel meer inhoud en begon niet iedereen met inhoudloze posts als ''ik ben een goedje, dus....''. Dat is geloof ik ontstaan door veel te veel potjes met een klein groepje te spelen en door originele openingen heen te geraken. Niet erg hoor, maar ook niet vreemd dat l0l king zich de creatieve variant van het spel herinnert.

ll0ll king
 
Bovenaan