[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
397
Het was niet geonbalanceerd kwa hoeveelheid woffen maar wel qua speciaaltjes. De hoedjes konden dit makkelijker uitspelen (natuurlijk kijk ik van buitenaf) en kon je super makkelijk afstrepen. Een muizenval, cheru, orakel, dat is de eerste 3 dagen minimaal 6 spelers die je af kan strepen want er was een klaagmuur. Om even een voorbeeld te noemen.
Ja, gotcha. Wij lynchten natuurlijk ook vrij veel goedjes en daarnaast hebben de slechtjes het goed gedaan door geen welpen te lunchen/lynchen. Daardoor voelde het laten gebalanceerder.
 
Reactiescore
723
Ik snap nog steeds niet waarom gezegd werd dat ik niet op tigor mocht stemmen.
Mijn kleinkinderen kregen echt voorrang dit weekend. Ik kon me er dus echt niet verder in verdiepen. Sorry.
Combino en later trein, thnx voor het leiden.
hulpje kan niet alleen winnen, dus mocht tigor alleen op het einde overblijven, dan had zij als rattenval of lieveling bijvoorbeeld niet gewonnen, maar de goedjes.
Echter had niemand gedacht (tot anthraxx op het laatste) gedacht dat Tigor welp kon zijn. Welp is geen wolf, maar groeit uiteindelijk op tot wolf en kan ze dus wel alleen winnen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
hulpje kan niet alleen winnen, dus mocht tigor alleen op het einde overblijven, dan had zij als rattenval of lieveling bijvoorbeeld niet gewonnen, maar de goedjes.
Echter had niemand gedacht (tot anthraxx op het laatste) gedacht dat Tigor welp kon zijn. Welp is geen wolf, maar groeit uiteindelijk op tot wolf en kan ze dus wel alleen winnen.

rawrrrrrr ik maar allerlei plannetjes verzamelen en posten om niet op te vallen xD
 
Reactiescore
397
hulpje kan niet alleen winnen, dus mocht tigor alleen op het einde overblijven, dan had zij als rattenval of lieveling bijvoorbeeld niet gewonnen, maar de goedjes.
Echter had niemand gedacht (tot anthraxx op het laatste) gedacht dat Tigor welp kon zijn. Welp is geen wolf, maar groeit uiteindelijk op tot wolf en kan ze dus wel alleen winnen.
Ja, credits aan Stefan. Ik had mijn slechte beul theorie maar die zat er nipt naast.
 
Reactiescore
1.804
hulpje kan niet alleen winnen, dus mocht tigor alleen op het einde overblijven, dan had zij als rattenval of lieveling bijvoorbeeld niet gewonnen, maar de goedjes.
Echter had niemand gedacht (tot anthraxx op het laatste) gedacht dat Tigor welp kon zijn. Welp is geen wolf, maar groeit uiteindelijk op tot wolf en kan ze dus wel alleen winnen.
Ja, credits aan Stefan. Ik had mijn slechte beul theorie maar die zat er nipt naast.
Ik heb overigens zelf in het topic gezegd dat ik twee welpen niet uitsloot :biggrin: :biggrin: Maar daar hadden jullie blijkbaar over gelezen!
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik heb overigens zelf in het topic gezegd dat ik twee welpen niet uitsloot :biggrin: :biggrin: Maar daar hadden jullie blijkbaar over gelezen!

Is al even erg als ik zegt dat jij geinfecteerd bent en ze het nog niet doorhebben <3
 
Reactiescore
397
Ik dacht oo f*ck was ik maar dood nee grapje.
Simeco had ik al verwacht. Maar joker was een verrassing. Was heel gezellig
Haha, ik had het er net nog met ILT over. Mochten de twee beulenacties en de lynch op CI anders zijn gelopen dan hadden er die dag i.p.v. 3, 6 wolven in de chat gezeten. Al is dit natuurlijk een uitzonderlijke situatie. De actie van Candiu en het watergebruik van DenDuvel natuurlijk waren zo belangrijk die dag.
 
Bovenaan