[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.804
Het hele punt is dat je dan minimaal de helft moet halen. Bij mij is het niet eens een gevaar als het er maar 1 of 3 of wat dan ook zijn. Bij jou wel.
Verder leuke claim nu opeens, heel toevallig dat je nu zo'n belangrijke rol zou hebben nu je dood gaat. Ik ben burger overigens, voor wie het wil weten
Ik heb de rol al de hele tijd geen zorgen. Maar jouw pinda kan wel begrijpen dat ik dat niet eerder in de groep gooide of niet?
 

Deleted User - 487938569

Guest
Goed jongens aangezien ik nu op Lynch sta claim ik bij deze beschermengel. Zullen we nu maar gewoon infectiewolf Robin eruit stemmen?
Dat is een sterke claim. Goed ik geef je de voordeel van de twijfel, want het laatste wat ik wil is een goedje er uit halen...
Simeco >>> Riprobin
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik heb de rol al de hele tijd geen zorgen. Maar jouw pinda kan wel begrijpen dat ik dat niet eerder in de groep gooide of niet?
Dat kan ik zeker begrijpen. Het zegt op dit moment alleen helemaal niks meer. Die claim zou je met iedere rol maken om er niet uit gestemd te worden
 
Reactiescore
1.804
Dat kan ik zeker begrijpen. Het zegt op dit moment alleen helemaal niks meer. Die claim zou je met iedere rol maken om er niet uit gestemd te worden
Feit dat er geen tegenclaim komt zegt genoeg denk ik?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Een claim zegt alleen iets als je hem ergens mee kan staven. Niet als je hem een kwartier voor dl doet als je op lynch staat. Dit is gewoon een zwakke laatste poging die nog lijkt te werken ook :redface: geen tegenclaim is niet moeilijk een kwartier voor dl
 
Reactiescore
447
RIPROBIN IPV simeco, net op tijd
 

Deleted User - 487970061

Guest
Gefeliciteerd simeco, veel plezier met lynch zijn morgen dan :redface:
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik zou morgen ook even kijken hoe makkelijk simeco werd gevolgd net, alvast een tip
 
Reactiescore
1.271
Tis 10 uur geweest dus vast mijn stem voor de lynch van morgen

Yube
 
Reactiescore
1.804
Alsof de echte beschermengel gaat tegen claimen. Terwijl de infectie nog moet gebeuren. Zullen zien na de infectie of er tegenclaim komt.
Volgens jullie logica ben ik infectiewolf en kan een tegenclaim gewoon infectie voorkomen. dan zou ‘de echte bengel’ echt wel geclaimd hebben om daarvoor te zorgen
 
Reactiescore
3.576
Volgens jullie logica ben ik infectiewolf en kan een tegenclaim gewoon infectie voorkomen. dan zou ‘de echte bengel’ echt wel geclaimd hebben om daarvoor te zorgen

Ik zeg nergens je Infectiewolf bent. Gewoon een Flipper.
 
Reactiescore
182
Kan het zo zijn dat Yube de rol Yube heeft. Mohniels een substantie aan Yube heeft gegeven -> Yube candiu heeft gezien als flipper -> met haar snoeken om te netwerken en de andere flippers te identificeren en door te communiceren? Dat voordeel is wellicht groter dan een infectie?
 
Reactiescore
3.576
Ik zie de tegenclaim wel komen van de beschermengel die kan toch geen lunch worden omdat de DO nog niet is dood gegaan.

Deze DL kan er al iemand geïnfecteerd zijn als ik het goed heb. Kan iemand dat bevestigen want in dat geval heb ik nog een kleine theorie.
 
Bovenaan