[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.659
Ik heb vandaag weinig tijd om te reageren. Dat is jammer omdat ik al een eerste stem zie en er weldra een tweede bij zal komen. (Anthraxx)

Ik zal even kijken of ik mijn bevindingen vast kan delen, wellicht raken jullie hier dan ook van overtuigd of hebben jullie er nog wat aan wanneer ik dood ben.

Wat me verder opvalt aan je posts waarin je stemt, @nonkel jos, is dat je het heel erg laat lijken met woorden als 'lijnrecht tegenover elkaar' alsof ik telkens keihard tegen dezelfde personen bezig ben. Dat is natuurlijk onzin. Ik heb gister mn best gedaan om een aantal meeloopstemmen te onderzoeken en daar kwam uit dat Speeder, Yube, maar ook goedjes Miketijger en bewezen goedje Meister veels te gemakkelijk zijn meegelopen. Het kan gewoon niet anders dan dat je dit met me eens bent.

Natuurlijk, het is dag 2 en ik vond die stem van Yube zodanig verdacht, dat ik hem lynchwaardig vind.
Ik heb verder geen reactie van Yube hierop gezien, dus vanwaar 'lijnrecht'? En waarom zou hij geen drugskikker kunnen zijn?

Ik wil daarnaast ook toevoegen dat het halve potje mij al verdacht heeft gevonden, omdat ik openlijk bespreek wat ik verdacht vind en met redenaties kom die (omdat ik via tel moeilijk overzicht heb) niet altijd even waterdicht zijn.

Ik zou je willen vragen je stem te veranderen. Ik heb jou zelf nog steeds in het achterhoofd wegens dag 1, maar je hebt me verder (behalve dit dan, maargoed) niets gegeven wat erop zou duiden dat jij slechtje bent. Dat komt oa door je posts.

Daarnaast wil ik nog even aanhalen dat ik weet dat dit me op geen manier vrijspreekt, maar dat de enige die ik lijnrecht tegenover me heb gehad dit potje Speeder, Sule en Simeco zijn. 2 ervan bleken Proleet. Ik verwacht dat de 3e dit (of kikker) wellicht ook is.
Daarnaast plaats je vorige pagina een aantal posts over Jo Han en kom je nu met een stem op mij omdat je 'geen spoor' hebt?

De drugskikkers zijn nog niemand kwijt en ik denk als je kijkt naar de spelers die nog over zijn dat er tussen Yube en Simeco heel goed 1 of 2 drugskikkers kunnen zitten.

Verder wijs ik erop dat ook de proleten nog steeds mensen in het team hebben en weldra een derde kunnen toevoegen.

Aangezien Sule op medewolf Speeder stemde, zullen de andere proleten waarschijnlijk ervoor hebben gekozen om op Jokersbrain te stemmen.
De volgende mensen hebben op Jokersbrain gestemd gisteravond. Het is natuurlijk 100% zo dat hier minstens 1 slechtje tussen zit.
- Simeco
- Mohniels1
- Nonkel Jos
- Candiu
- Yube

Ik heb op alle 5 gezeten of zij zitten op mij. Geloof je nog dat ik bij 1 van beide teams hoor dan?
Tldr blue
 
Reactiescore
3.540
Op Blue stemmen is echt onzin vind in. Ik kom deze avond wel opdraven met een mooie theorie. Word dermate lang het teveel werk op gsm is tijdens mijn werk. Maar zou aanraden niet te snel op Blue te gaan, vind de argumentatie tegen hem dermate slecht.
 
Reactiescore
122
@nonkel jos, vind jij niet dat er tussen de Jokersbrain stemmers slechtjes bevinden (als je ziet dat er met Speeder een wolf is gelynched?).
 
Reactiescore
1.238
@nonkel jos, vind jij niet dat er tussen de Jokersbrain stemmers slechtjes bevinden (als je ziet dat er met Speeder een wolf is gelynched?).
niet blind staren op iedereen die op jokersbrain stond of niet. op speeder zitten waarschijnlijk ook een aantal wolven.
 
Reactiescore
3.540
@nonkel jos, vind jij niet dat er tussen de Jokersbrain stemmers slechtjes bevinden (als je ziet dat er met Speeder een wolf is gelynched?).

100%. Zou zelfs zeggen minstens 2 gezien er 2 groepen zijn van slechtjes.

Daarbij kijk ik vooral naar Candiu, Yube en Simeco.
 
Reactiescore
1.238
aantal mensen al gezien die yube er ook van verdenken. deze BM gaat jullie gewoon oproepen om yube te stemmen

Yube

@anthraxxol volg je ook even?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Zal me zo wellicht wat beter onderbouwen, voor nu

Kies iemand anders
 
Reactiescore
421
DE SNOEK

Yube zat lekker te fappen op de bank en zag een stem van dashba op zich voorbij komen.

"Kut, de rukurt stemt op mij, dacht hij". Hij pakte zijn koffers, pikte Candiu mee en gaan vanaf heden lekker 8 uur in de bosjes snoeken!

Tot 23:30 liggen Yube en Candiu in de bosjes! Zij mogen niet posten, maar kunnen ook niet sterven!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
421
20 PINTJES 20 JOINTJES

Een speler kreeg de 20 pintjes, 20 jointjes challenge voorgelegd! Hij koos 20 jointjes. Dat betekent dat je gaat hallicuneren (lololol) en dan kun je de rol van iemand zien.

ECHTER

DAT WAS HET NOG NIET MET 20 JOINTJES

WANT

Je krijgt ook een kater van 20 jointjes. En de speler die dat deed kotste zijn visioen weer uit en heeft het op het dorpsplein laten liggen.

Er is dus een visioen beschikbaar!!!!!!!

Jullie gaan zelf kiezen wie dat visioen mag krijgen. Stem vóór morgen 12:00 op degene die van jou een visioen mag krijgen. Diegene mag een rol van iemand zien.

Kies weloverwogen!!!!

Stem in groen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.777
anthraxxol al zou meister ook prima keuze kunnen zijn
 
Reactiescore
1.777
oké ik zou nog steeds meister of anthraxxol kiezen, is de grootste kans op goedje morgenmiddag?
 
Reactiescore
1.238
Niet stemmen op een bewezen goedje nog denk na
infectie komt eerst. Beter pas na de DL laten weten wie we willen
daar had ik ook over nagedacht, maar had pas zin na de edit van rukurt daarvoor was het ook vanavond.
 
Bovenaan