[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.777
prima dagje met andere woorden
straks nog eens de dag herlezen om te kijken of ik er wat uit op kan maken
 
Reactiescore
994
Jeej ik ben cruiser geworden! Gaan mensen nu vriendelijk tegen me zijn eindelijk???
Als niemand de Speeder raadt blijft de speeder helaas een cruiser
 
Reactiescore
3.540
Speeder is niet geraden. Er is naar mijn weten alleen op antraxxis gestemd en op de gene waar antraxx op heeft gestemd.
Dus het pleit jou niet vrij.

Probeer te lezen wat ik zeg ja? 1, 2, 3 is dat al gelukt tot 3 tellen? Dan gaan we nu een klein stapje in niveau omhoog.

Is Jokersbrain speeder:

Nee: Dan komt de echte speeder die maar gewoon goedje is mij als leugenaar afschilderen en ik word lynch en blijk wolf te zijn.
Ja: Niemand komt tegen claimen omdat die persoon dan zou liegen en dus wolf is. Als mensen zijn leugen geloven en ik word lynch en blijk speeder schrijft die wolf zijn eigen graf.

M.a.w ik ben bewezen goedje tot de infectie.
 
Reactiescore
1.383
Als niemand de Speeder raadt blijft de speeder helaas een cruiser
Wauw, bekentenis?
Helaas ? cruiser is toch een goedje. Liever een goedje dan een wolf XD

Zoals er in de openingspost staat, 'helaas', jezus gristus arme Candiu. Gelukkig zijn jullie van deze mafkees af: veel plezier nog elkaar te pakken op spellingsfouten, gekke posts, of wolfse posts! Leuk!
 
Reactiescore
1.701
Probeer te lezen wat ik zeg ja? 1, 2, 3 is dat al gelukt tot 3 tellen? Dan gaan we nu een klein stapje in niveau omhoog.

Is Jokersbrain speeder:

Nee: Dan komt de echte speeder die maar gewoon goedje is mij als leugenaar afschilderen en ik word lynch en blijk wolf te zijn.
Ja: Niemand komt tegen claimen omdat die persoon dan zou liegen en dus wolf is. Als mensen zijn leugen geloven en ik word lynch en blijk speeder schrijft die wolf zijn eigen graf.

M.a.w ik ben bewezen goedje tot de infectie.

Hebben genoeg mensen niet meer gereageerd op jouw claim dus hebben nooit de kans gehad om een tegen claim te doen.

Dus nee je bent helemaal niet bewezen.
 
Reactiescore
994
Reactiescore
994
Ik zeg blijft, omdat Joker zegt dat hij nu(?) speeder is geworden
 
Reactiescore
3.540
Hebben genoeg mensen niet meer gereageerd op jouw claim dus hebben nooit de kans gehad om een tegen claim te doen.

Dus nee je bent helemaal niet bewezen.

Wat snap je hier niet aan? De echte speeder ook al is hij een goedje kan zeggen dat mijn claim fake is want dan vangt hij een wolf? Probleem is dat als iemand beweerd mijn claim fake is omdat hij speeder was, ik lynch ben en goedje blijk (en goedjes liegen niet ze speeder zijn) die persoon dus loog en wolf is.
 
Reactiescore
1.701
Wat snap je hier niet aan? De echte speeder ook al is hij een goedje kan zeggen dat mijn claim fake is want dan vangt hij een wolf? Probleem is dat als iemand beweerd mijn claim fake is omdat hij speeder was, ik lynch ben en goedje blijk (en goedjes liegen niet ze speeder zijn) die persoon dus loog en wolf is.

Ik ga hier morgen vroeg nog een keer nakijken. Ben heel nu ook heel moe.
 
Reactiescore
1.777
Probeer te lezen wat ik zeg ja? 1, 2, 3 is dat al gelukt tot 3 tellen? Dan gaan we nu een klein stapje in niveau omhoog.

Is Jokersbrain speeder:

Nee: Dan komt de echte speeder die maar gewoon goedje is mij als leugenaar afschilderen en ik word lynch en blijk wolf te zijn.
Ja: Niemand komt tegen claimen omdat die persoon dan zou liegen en dus wolf is. Als mensen zijn leugen geloven en ik word lynch en blijk speeder schrijft die wolf zijn eigen graf.

M.a.w ik ben bewezen goedje tot de infectie.
er is nog een scenario waarin de echte speeder daarmee wil wachten tot na de infectie maar goed
zolang er geen tegenclaim komt ga ik er ook niet verder naar kijken
 
Reactiescore
994
Mijn theorie is waterdicht, ik ben bewezen goedje tot de infectie (1 volledige dag dus).
Je denkt dat volgens mij.

als er een echtere speeder is, gaat die zich niet zomaar bekendmaken. Bekendmaken is lunch/andere actie.

Dus snap ik niet dat jij geen lunch was.
(Alhoewel mij de 2 keer als wolf in de chat is verteld dat ze jou graag in leven houden voor het leedvermaak. ))
Tenzij je dus bij team slechtjes hoort en zeggen wat je wilt zeggen. Aangezien de proleten morgen weer lunchen, ben je weer 2 dagen save.
 
Reactiescore
3.540
er is nog een scenario waarin de echte speeder daarmee wil wachten tot na de infectie maar goed
zolang er geen tegenclaim komt ga ik er ook niet verder naar kijken

Dan vangt de echte speeder mij maar na de infectie. Wat dus niet zal gebeuren.
 
Reactiescore
3.540
Je denkt dat volgens mij.

als er een echtere speeder is, gaat die zich niet zomaar bekendmaken. Bekendmaken is lunch/andere actie.

Dus snap ik niet dat jij geen lunch was.
(Alhoewel mij de 2 keer als wolf in de chat is verteld dat ze jou graag in leven houden voor het leedvermaak. ))
Tenzij je dus bij team slechtjes hoort en zeggen wat je wilt zeggen. Aangezien de proleten morgen weer lunchen, ben je weer 2 dagen save.

De echte speeder is maar een gewoon goedje, niet zo belangrijk dus. Als die persoon mij als wolf daarmee kan vangen zal die persoon dat zeker doen. Maar zoals ik al zei zal er geen tegenclaim komen of het moet morgen vlak voor de DL zijn als een wolf op lynch staat om dan 1 dag langer te leven maar dat heb ik er gerust voor over.


Verder nog even aanhalen ik 1 van de drijvende krachten was achter de lynch op Speeder die dus ook slechtje bleek. Dat allemaal in combinatie ben ik op Antrahxxol na het meest bewezen als goedje. Verder door op mij vitten zal mensen nu enkel maar verdacht maken.

Edit: Antrhaxxol zit er ook nog in, stel je zijn goedheid in twijfel dan, ook hij is nog geen lunch geweest.
Edit: Stefan en ik zijn mooie infectietargets kan verklaren wrm ze ons niet lunchen.
 

Deleted User - 487938569

Guest
@Candiu sorry die opmerking was echt te goedkoop van me... zal voortaan met wat beters komen :cool:
 
Bovenaan