[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
447
Speeder, eerlijk een stem omdat ik nog niet zo goed in het potje zit. Kan de redenering van mike wel volgen
 
Reactiescore
3.576
Speeder. Maar volgens mij ben ik atm de lynch. Ik claim de rol speeder bij deze. Mits geen tegenclaims spreek ik de waarheid al is niet iedereen online drm pas echt bewezen als iedereen de kans had om hierop te reageren. Heb eerder in het potje ook al gehint naar deze rol door voor te stellen alle stemmen op mij te zetten ipv op Anthraxxol.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Speeder. Maar volgens mij ben ik atm de lynch. Ik claim de rol speeder bij deze. Mits geen tegenclaims spreek ik de waarheid al is niet iedereen online drm pas echt bewezen als iedereen de kans had om hierop te reageren. Heb eerder in het potje ook al gehint naar deze rol door voor te stellen alle stemmen op mij te zetten ipv op Anthraxxol.
Als we alle stemmen op jou zetten is de kans enorm groot dat je een slechtje wordt. Dat is niet bepaald in ons voordeel als goedjes.
 
Reactiescore
1.523
Speeder, eerlijk een stem omdat ik nog niet zo goed in het potje zit. Kan de redenering van mike wel volgen
Zijn redenering dat ik onder de loep lig? Heb daar heel hard om moeten lachen maar besloten geen post aan vuil te maken hahaha
 
Reactiescore
1.523
Speeder. Maar volgens mij ben ik atm de lynch. Ik claim de rol speeder bij deze. Mits geen tegenclaims spreek ik de waarheid al is niet iedereen online drm pas echt bewezen als iedereen de kans had om hierop te reageren. Heb eerder in het potje ook al gehint naar deze rol door voor te stellen alle stemmen op mij te zetten ipv op Anthraxxol.
Het is dan juist dom om alle stemmen op jou te gaan vragen, onzin claim?
 
Reactiescore
3.576
Als we alle stemmen op jou zetten is de kans enorm groot dat je een slechtje wordt. Dat is niet bepaald in ons voordeel als goedjes.

Dat is voor discussie vatbaar. Wat wel de feiten zijn is dat niemand anders een tegenclaim zal doen van deze rol aangezien die persoon na mijn lynch dan hangt.
 
Reactiescore
1.577
Beulactie

Sule Silmad zat gezellig met het vrouwtje op de bank. Meister liep voorbij en dacht: "dit kan maar één ding betekenen".

Hij liep naar binnen, verleidde sule silmad, hij werd verliefd, en meister brak zijn hart.

Meister beulde Sule Silmad. Zijn rol was Dashba

LEKKER MEISTER, even kijken welke info we hieruit kunnen halen

Jo Han nam het volgens mij op voor Sule.
 
Reactiescore
447
Niet goed in het potje zitten en dan wel random beulen???? Goeie btw congratz
Niet random, ik snap maar half wat jullie hier in het rond roepen maar van sule was ik overtuigd
 

Deleted User - 487938569

Guest
Nu sule net voor de DL gedood wordt en meister een bewezen goedje is zet ik mijn stem op sule Speeder Omdat ik hem ook erg verdenk van wolf zijn.
 
Reactiescore
1.803
Beulactie

Sule Silmad zat gezellig met het vrouwtje op de bank. Meister liep voorbij en dacht: "dit kan maar één ding betekenen".

Hij liep naar binnen, verleidde sule silmad, hij werd verliefd, en meister brak zijn hart.

Meister beulde Sule Silmad. Zijn rol was Dashba
godver had hierover gelezen
lekker :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
3.576
met andere woorden tis de perfecte fake claim?

Zoals ik al zei, niemand kan tegen claimen want die persoon hangt na mijn lynch. Ik ben zeer teleurgesteld in alle goedjes die mijn lynch ondertekend hebben, good job again.
 
Bovenaan