[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.013
Nogmaals, ik kan mezelf morgen bewezen goedje maken. Opzich kan het nu ook al als het echt moet, maar liever niet. Ik eet nu en doe dat met laptop dicht, ontspannend. Nonkel zijn post niet gelezen overigens die lange, eten word koud anders.

Ik lees..
 
Reactiescore
722
1. simeco vind ik niet helemaal pluis
2. Jokersbrain, Ik zou eigenlijk wel bijna volledig goedje zeggen, ma ik krijg toch nog een twijfel soms.
3. Riprobin, anthrax had hem in het begin aangehaald, de slechte feeling is niet weggegaan. Het feit dat Candiu en Jo Han langskomen met de lynchstem is bevestigend.
4. Sule Silmad, ik ben meer en meer geneigd naar goed te gaan. Ik ben het potje nog eens aan herlezen en het dan nog eens langs een andere kant bekeken.
5. Anthraxxol
6. Johan,
samen met candiu gingen ze op riprobin, maar vind hem toch niet volledig goed.
7. Nonkel Jos kan ik geen touw aan vastknopen
10. MOHniels1 geen idee
12. Buurman bolderbast, nog geen idee van, maar iets zegt een kleine kans op slechtje. De manier waarop riprobin stemt op Bolder om zich achteraf in te dekken (even ervan uitgaan dat robin slecht is)
13. miketijger
14. spieder,
werd onder de loep gehaald en ik ga er mee akkoord
15. AB feeling
18. Candiu idem jo han, alleen toch iets beter goedje
19. Narcissistic Illy ?
20. Blue,
geen idee hoe ik het moet verwoorden, ma hij zoekt, neemt iedereen onder de loep...
21. Flexilis Anatis Afhankelijk of jokersbrain goed of slecht is, dan denk ik dat flex 90% het andere is. Ik ben nog sterk aan het twijfelen, maar gaat iets meer naar de slechte kant.
22. Meister, joehoe, were are you? post 561 doet me naar slechtje neigen.
23. Yube
 
Reactiescore
1.802
wat een chaos dit
speeder hangt halve gare uit nu maar dat heb ik hem eerder zien doen,
maar Jokersbrain zorgt nu ook voor de nodige verwarring door halve claim en niet antwoorden op specifieke vragen.

Een van de twee is maw volgens mij zeker slechtje wie weet zelfs beiden?
 
Reactiescore
3.576
je verwijt speeder dat hij zichzelf beschermt van de lynch, maar doet het vervolgens zelf? je belooft een analyse, vlak voor de deadline? en vervolgens claim je speciaaltje? wat een vreemd gedrag ga je nog vertonen om toch maar aan de lynch te ontsnappen?

Als ik mij morgen niet bewezen kan maken lynch je me toch gewoon?
 

Deleted User - 487971361

Guest
...
@Yube, waar draait hij omheen? Welke nieuwe redenen?
Dit is ook echt een gezochte stem zonder uitleg. Het is ook een stem op iemand waar al meerdere stemmen op stonden en vlak voor de deadline, waarvan we weten dat wolfjes het vaak niet weten en op het laatst massaal stemmen. Daarbij was Yube ook de allereerste die direct voor het referendum stemde en zich afvroeg waarom we niet het risico zouden nemen om Fam uit het spel te halen.
...
De eerste post gevonden nu die mijn antwoord verdient.
Hij draait gigantisch heen om de redenen waarom hij zijn stem op mij zette. Sule Silmad merkte terecht op dat het niet klopte maar Jokersbrain bleef volhouden. Overigens is "een gok die ik bereid ben te nemen" niet gelijk aan gokken. Hij verdraait alsmede ook mijn reden voor mijn lynchstem op hem.
Heeft commentaar gehad omdat ik voor stemde voor het houden van het referendum en ook voor het lynchen van famdecibel, maar stemde zelf ook tweemaal mee.
 
Reactiescore
1.802
Ik ga inderdaad iemand anders kiezen, ben post's aan het verzamelen om het dan in een verhaal te gieten. Al zou ik eigenlijk moeten avond eten, maar stel het nog wel een halfuurtje uit lichtjes tegen mijn goesting.

Als je dat laatste sarcastisch bedoelt, ik heb zoals nonkel al vaak aangehaald heeft amper nog iemand van wolf zijn benoemd. Dus dat vind ik geen terecht opmerking mits het dus sarcastisch bedoelt is.
dit met half verdwijnen en in halve feiten spreken doet me echt wel denken aan een ultiem reddingsoffensief
zou zomaar infectiewolf kunnen zijn? speeder jokersbrain
 
Reactiescore
3.576
@JokersBrain op wie staat jouw stem nu?

Speeder. Maar volgens mij ben ik atm de lynch. Ik claim de rol speeder bij deze. Mits geen tegenclaims spreek ik de waarheid al is niet iedereen online drm pas echt bewezen als iedereen de kans had om hierop te reageren. Heb eerder in het potje ook al gehint naar deze rol door voor te stellen alle stemmen op mij te zetten ipv op Anthraxxol.
 
Reactiescore
3.576
Speeder. Maar volgens mij ben ik atm de lynch. Ik claim de rol speeder bij deze. Mits geen tegenclaims spreek ik de waarheid al is niet iedereen online drm pas echt bewezen als iedereen de kans had om hierop te reageren. Heb eerder in het potje ook al gehint naar deze rol door voor te stellen alle stemmen op mij te zetten ipv op Anthraxxol.
 
Bovenaan