[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

DeletedUser17472

Guest
Als je dat niet wil terugzoeken dan is het idd beter dat je sterft want dan ben je gewoon nutteloos.

Ik ben boos op jou
Weet je wat nuttloos is? Terugzoeken. Wat wil je daarmee bewijzen? Ik ga dus echt geen 100 potjes terugkijken. Als je het wil weten doe je het maar lekker zelf.

Yube
 
Reactiescore
1.662
Wie stelt, bewijst. Zoek maar lekker zelf terug, eendje :)

blue

hier is obvious een wolf bezig. de manier hoe hij reageert op het feit dat hij liegt over zijn geschiedenis met fam. fam weigert het uit te zoeken omdat ze fam is en niet begrijpt dat in wvw je soms moeite moet doen en blue duikt er arrogant bovenop omdat hij zich nu veilig waant
 
Reactiescore
1.577
Heb de rol Mohniels doorgelezen. De rol mohniels moet 3x in het spel zn actie geven aan een random persoon die dan iemand kan zijn. Ik ga er dan eigenlijk wel vanuit dat deze rol zijn actie enkel kan inzetten op spelers van een ander team (anders is het dus eigk een 3malige ziener voor zijn eigen team).

Bij deze optie is het dus bewezen dat fam geen proleet is. Mocht je dit wel kunnen inzetten op eigen teamgenoten, dan bewijst het fam natuurlijk in geen enkel opzicht en is het voor dat team enkel nadelig om Anthraxxol als goedje te bestempelen. Mocht fam nou wel slechtje blijken, dan is het toch veels te risicovol van de slechtjes om een eventueel medeslechtje (anthraxxol) ook te bestempelen als goed. Daarnaast lijkt het me vanzelfsprekend dat fam en anthraxxol niet tot hetzelfde team behoren.

Alles wijst erop dat fam geen slechtje is (iig geen proleet). Toch zie ik veel mensen 'voor' stemmen, omdat 'er dan meer informatie vrijkomt'. Ik zie het meer als verneuking van een goedje, omdat ik er wel van overtuigd ben dat zij goed is. We hebben nu immers ook al de informatie die we normaal zouden hebben en dat is dat er nu genoeg mensen zijn die op 'voor' hebben gestemd, zonder überhaupt te bedenken of zij in jullie ogen echt verdacht is.

Dit spel is een spel van risico's en niet altijd van zekerheidjes. Op dag 1 bestaat zoiets ook niet.

Deze hele uitleg is gebaseerd op een foute aanname. Mohniels kan aan iedereen pillen geven, ook aan medeproleten. Bovendien zijn er ook nog flippers. Lijkt me dus heel goed mogelijk dat een medeproleet de pillen aan Fam gaf, in de hoop dat zij dan een flipper zou te zien krijgen.
 

DeletedUser17472

Guest
blue

hier is obvious een wolf bezig. de manier hoe hij reageert op het feit dat hij liegt over zijn geschiedenis met fam. fam weigert het uit te zoeken omdat ze fam is en niet begrijpt dat in wvw je soms moeite moet doen en blue duikt er arrogant bovenop omdat hij zich nu veilig waant
Er is geen geschiedenis met hem. Wat zwets jij nu? Wat geschiedenis. Dat er ooit gespeeld is in eenzelfde potje? Wat maakt dat uit voor dit potje. Echt. ik zal niet zeggen wat ik denk.
 
Reactiescore
3.541
Blue lijkt wel subtiel Fam te verdedigen of hij haalt goede argumenten aan. Als Fam slechtje blijkt Blue idd in de gaten houden.
 

DeletedUser17472

Guest
Blue lijkt wel subtiel Fam te verdedigen of hij haalt goede argumenten aan. Als Fam slechtje blijkt Blue idd in de gaten houden.
Zucht, ga jij nu ook al twijfelen aan mij? Hopelijk gelooft iedereen wel dat Antraxxol goed is, ook al verdient hij het niet.
 
Reactiescore
122
Deze hele uitleg is gebaseerd op een foute aanname. Mohniels kan aan iedereen pillen geven, ook aan medeproleten. Bovendien zijn er ook nog flippers. Lijkt me dus heel goed mogelijk dat een medeproleet de pillen aan Fam gaf, in de hoop dat zij dan een flipper zou te zien krijgen.

Waarom zou ze in dat geval Anthraxxol als goedje benoemen? Tis niet alsof ze daar zelf beter van wordt namelijk
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom zou ze in dat geval Anthraxxol als goedje benoemen? Tis niet alsof ze daar zelf beter van wordt namelijk
Nee, ik hoop dat de goedjes zorg dragen voor hem. Ik zou hem allang gebeuld hebben of wat dan ook als ik de kans had gezien.
 
Reactiescore
2.372
Wat een kutpotje is dit geworden seg. Laat de eer aan jezelf
 
Reactiescore
122
Omdat het Fam is...

Als ze slecht is, heeft het geen zin om iemand anders goed te benoemen, want dat bewijst niks.

Dat zij iemand anders goed noemt, zegt ook niks over haar rol.

Fam en anthraxxol horen niet tot hetzelfde team.

Conclusie: Fam bereikt er niks mee door te zeggen dat Anthraxxis goed is en als ze slechtje was alleen maar nadeel.
Conclusie: beiden zijn goed.
 
Reactiescore
1.238
Als ze slecht is, heeft het geen zin om iemand anders goed te benoemen, want dat bewijst niks.

Dat zij iemand anders goed noemt, zegt ook niks over haar rol.

Fam en anthraxxol horen niet tot hetzelfde team.

Conclusie: Fam bereikt er niks mee door te zeggen dat Anthraxxis goed is en als ze slechtje was alleen maar nadeel.
Conclusie: beiden zijn goed.

dat kan jij niet weten TENZIJ jij in een team zit met een van de 2
 
Reactiescore
1.577
Als ze slecht is, heeft het geen zin om iemand anders goed te benoemen, want dat bewijst niks.

Dat zij iemand anders goed noemt, zegt ook niks over haar rol.

Fam en anthraxxol horen niet tot hetzelfde team.

Conclusie: Fam bereikt er niks mee door te zeggen dat Anthraxxis goed is en als ze slechtje was alleen maar nadeel.
Conclusie: beiden zijn goed.

Weet jij überhaupt dat er twee groepen slechtjes zijn?
 
Reactiescore
2.372
Blue
 
Reactiescore
3.541
Zucht, ga jij nu ook al twijfelen aan mij? Hopelijk gelooft iedereen wel dat Antraxxol goed is, ook al verdient hij het niet.

Als je goedje blijkt geloof ik dat zeer zeker. Ik geloof nog altijd voor een deel in je onschuld maar het begon op een reddingsactie te lijken. Ben ondertussen ook wel van mening we nuttige dingen uit je lynch kunnen halen. Blijf de manier waarop nog wel altijd afkeuren.
 

DeletedUser17472

Guest
Als je goedje blijkt geloof ik dat zeer zeker. Ik geloof nog altijd voor een deel in je onschuld maar het begon op een reddingsactie te lijken. Ben ondertussen ook wel van mening wa nuttige dingen uit je lynch kunnen halen. Blijf de manier waarop nog wel altijd afkeuren.
Ik ben goedje. Kijk van daaruit VANAF NU, wat je daaruit kunt halen. Het heeft geen zin een extra lynch te hebben op een goedje, of je moet tot 1 van de 2 andere groepen behoren.
 
Reactiescore
1.577
Als ze slecht is, heeft het geen zin om iemand anders goed te benoemen, want dat bewijst niks.

Dat zij iemand anders goed noemt, zegt ook niks over haar rol.

Fam en anthraxxol horen niet tot hetzelfde team.

Conclusie: Fam bereikt er niks mee door te zeggen dat Anthraxxis goed is en als ze slechtje was alleen maar nadeel.
Conclusie: beiden zijn goed.

Overigens zeg je hier dus dat ze niet tot hetzelfde team behoren maar wel beiden goedje zijn?
 
Bovenaan