[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.804
Ik heb een fout gemaakt. Aangezien ik niet alles 100% gelezen had heb ik fout gestemd. Uiteraard stem ik tegen. Sorry dames en heren!!
welk stukje had je precies niet gelezen waardoor je je eigen argumentatie onderuit haalde en fout stemde?
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
1.693
Als fam gewoon de rollen had gelezen had ze geweten dat ze niet per se zelf ook was gezien. Wát een verwarring
 
Reactiescore
1.804
Waarschijnlijk een foute interpretatie van mij. Dus dat weet ik niet.
hoogst eigenaardig maar in jouw geval niet heel onwaarschijnlijk
dit spreekt anthraxx alvast vrij maar jou alleszins in geen geval. ik snap niet goed waarom jij plots pillen krijgt?
 
Reactiescore
1.271
De doorverkoop: mohniels (de rol) moet drie keer zijn geheime substanties doorverkopen. Degene aan wie hij dit doorverkoopt kiest hij zelf. Degene die koopt neemt de geheime substantie direct in, en krijgt vervolgens twee uur om een rol van een speler te zien. Als mohniels sterft voordat hij drie keer verkocht heeft, wordt de rol van een proleet verklapt door mezelf.

Dus dit zegt enkel wat over anthraxxis en enkel als we fam geloven. (neig ik wel naar) maar niks over fam. Kan een reddingsactie zijn van de rol mohniels voor een mede proleet?
 
Reactiescore
1.804
Dus dit zegt enkel wat over anthraxxis en enkel als we fam geloven. (neig ik wel naar) maar niks over fam. Kan een reddingsactie zijn van de rol mohniels voor een mede proleet?
zo interpreteer ik het ook ja
 
Reactiescore
1.729
Ik snap niet dat iemand fam pillen gaat geven. Ik denk dat een medeproleet je probeert te redden fam.
 
Reactiescore
3.582
Interessante wending. Als Fam eruit gaat en goedje blijkt is Antraxxol bewezen goedje. Als Fam slechtje blijkt zegt dit niets over Antraxxol maar is er wel een slechtje uit.

Of we gaan er vanuit Fam goedje is en Antraxxol dus ook. Ik twijfel nu toch wel om mss voor te stemmen. Vind het een vreemde wending.
 
Reactiescore
3.582
Maar langs de andere kant is de stemming voorlopig redelijk in het voordeel voor Fam dus wrm zouden ze een reddingspoging ondernemen terwijl het niet nodig is.
 
Reactiescore
1.271
Tussenstand: er zijn 8 stemmen tegen en 5 stemmen voor uitgebracht.
Ik heb een fout gemaakt. Aangezien ik niet alles 100% gelezen had heb ik fout gestemd. Uiteraard stem ik tegen. Sorry dames en heren!!
Onzin fam. Deze actie heeft nu al een hoop opgeleverd over een hele boel spelers die kleur moeten bekennen.
we weten nu meer richting lynch dag 1 dan dat we anders zouden weten.

ik ga ook Voor stemmen wegens de vele info die dit geeft
er is helemaal nog geen nacht geweest?
ik stem tegen voor
IK STEM VOOR HET REFERENDUM, dit lijkt me een laatste reddingspoging
Ik stem voor.

Het referendum leert ons meteen of haar claim over Anthraxx correct is.


Maar langs de andere kant is de stemming voorlopig redelijk in het voordeel voor Fam dus wrm zouden ze een reddingspoging ondernemen terwijl het niet nodig is.



8 tegen 5 voor wordt nu 8 tegen 9 voor

dus jokersbrain, fam staat nu op lynch.
 
Reactiescore
48
sorry voor mijn late reactie maar m'n broer zat heel de tijd op de pc
wie is er dood?
 
Bovenaan