- Reactiescore
- 1.683
@nonkel jos @JokersBrain @Meister @anthraxxol @Buurman Bolderbast lees bovenstaande posts en even stem aanpassen aub
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik heb de rol al de hele tijd geen zorgen. Maar jouw pinda kan wel begrijpen dat ik dat niet eerder in de groep gooide of niet?Het hele punt is dat je dan minimaal de helft moet halen. Bij mij is het niet eens een gevaar als het er maar 1 of 3 of wat dan ook zijn. Bij jou wel.
Verder leuke claim nu opeens, heel toevallig dat je nu zo'n belangrijke rol zou hebben nu je dood gaat. Ik ben burger overigens, voor wie het wil weten
Dat is een sterke claim. Goed ik geef je de voordeel van de twijfel, want het laatste wat ik wil is een goedje er uit halen...Goed jongens aangezien ik nu op Lynch sta claim ik bij deze beschermengel. Zullen we nu maar gewoon infectiewolf Robin eruit stemmen?
Dat kan ik zeker begrijpen. Het zegt op dit moment alleen helemaal niks meer. Die claim zou je met iedere rol maken om er niet uit gestemd te wordenIk heb de rol al de hele tijd geen zorgen. Maar jouw pinda kan wel begrijpen dat ik dat niet eerder in de groep gooide of niet?
Feit dat er geen tegenclaim komt zegt genoeg denk ik?Dat kan ik zeker begrijpen. Het zegt op dit moment alleen helemaal niks meer. Die claim zou je met iedere rol maken om er niet uit gestemd te worden
Feit dat er geen tegenclaim komt zegt genoeg denk ik?
Feit dat er geen tegenclaim komt zegt genoeg denk ik?
Als er wel een claim gaat vallen voor Bengel met voldoende onderbouwing, dan ben je gewoon volgende DL het haasjeFeit dat er geen tegenclaim komt zegt genoeg denk ik?
Volgens jullie logica ben ik infectiewolf en kan een tegenclaim gewoon infectie voorkomen. dan zou ‘de echte bengel’ echt wel geclaimd hebben om daarvoor te zorgenAlsof de echte beschermengel gaat tegen claimen. Terwijl de infectie nog moet gebeuren. Zullen zien na de infectie of er tegenclaim komt.
Volgens jullie logica ben ik infectiewolf en kan een tegenclaim gewoon infectie voorkomen. dan zou ‘de echte bengel’ echt wel geclaimd hebben om daarvoor te zorgen