[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Deleted User - 487970061

Guest
maar ik ben goedje dus ik heb geen idee of je de waarheid spreekt. snap dat dan toch
Een goedje hoort juist na te denken en constant open te blijven kijken naar alles wat gezegd wordt. Jij schreeuwt alleen maar dat je het toch wel weet en hebt er de hele tijd gruwelijk naast gezeten
 
Reactiescore
1.014
Ik heb al genoeg veroorzaakt volgens mij. Ik zie af van stemmen. Ik stem morgen weer. Riprobin staat toch duidelijk op lynch.
 
Reactiescore
1.468
Nacht 4

Ik wil heel graag een verhaaltje schrijven maar heb nu niet zo heel veel tijd dus hierbij maar gewoon de uitslag :)

Lynch
Riprobin was lynch
Hij was
Infectiewolf

Lunch
Candiu was lunch
Ze was
Heks
 
Reactiescore
2.386
Yube
 
Reactiescore
2.386
Nuja, of het is Rukurt.
Anthraxxol lijkt mee een relatief duidelijk eerste zientarget, Buurman is bewezen en ik ben half bewezen.
Dus dan blijft er nog Rukurt en Yube over voor mij.
 
Reactiescore
1.693
Lastig

Jullie alle 3 kunnen het zijn want we zoeken de geïnfecteerde.

Ik ga nu steen papier schaar spelen
 

Deleted User - 487971361

Guest
Puur op aanwijzing van Dash.
Dashba heeft niet candiu, mij en riprobin gezien. Hij heeft dus 3 anderen gezien. Aangezien hij al snel buurman Bolderbast als patient zero aanwees heeft hij die dus gezien. Verder denk ik dat hij anthraxxol en rukurt heeft gezien want hij dacht dat kerouac wolf was. Die heeft hij dus niet gezien.
Nuja, of het is Rukurt.
Anthraxxol lijkt mee een relatief duidelijk eerste zientarget, Buurman is bewezen en ik ben half bewezen.
Dus dan blijft er nog Rukurt en Yube over voor mij.
Hoezo ben jij een half bewezen goedje?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Lastig

Jullie alle 3 kunnen het zijn want we zoeken de geïnfecteerde.

Ik ga nu steen papier schaar spelen
Als we de geïnfecteerde wolf zoeken is er dus niemand buiten buurman bolderbast bewezen. We weten niet wie dashba op dag 1 gezien heeft.

Redouac
 
Reactiescore
2.386
We kunnen toch redelijk zeker zijn dat hij Anthraxxol nacht 1 heeft gezien? En mij heeft hij nacht 3 gezien, zie mijn quotes van gisteren.
Gelieve ook mijn naam in het vervolg juist te schrijven.
 
Reactiescore
1.693
ik roep de beul op om yube te doden. als het fout is dan lynchen we daarna dubieuze naam?

ik heb net het topic gelezen en daarin geeft dash idd aan dat hij kerouac gaat uitsluiten van patient zero zijn. dus daarop beulen zou beetje dom zijn?
 
Reactiescore
1.693
is het nog niet afgelopen dan na deze actie van de beul?

puur kijkende naar het tijdstip waarop de actie plaatsvond moet het wel kerouac zijn?? ;D
 
Reactiescore
2.386
Wat waarom ik? Dan is Rukurt de laatste heja
 
Reactiescore
1.693
ja amai.

jij bent de enige die online is behalve mezelf dus ik moet jou nu beschuldigen van beul zijn anders is het claimen?
 
Bovenaan