[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.690
Tigor is doing tigor things. Topic half lezen. Daarna mij ondervragen en vervolgens meelopen. Opmerkelijk..
 

Deleted User - 487963986

Guest
Tigor is doing tigor things. Topic half lezen. Daarna mij ondervragen en vervolgens meelopen. Opmerkelijk..
Dat klopt xD
We waren vandaag naar de dierentuin dus kon maar selectief lezen, maar wilde ergens op inpikken.
 
Reactiescore
1.271
Echt tigor wat heb ik jou ooit misdaan. Elk potje dat je speelt stem je op mij?
Vertel het me zodat ik me kan verontschuldigen?
 
Reactiescore
1.690
maar mag ik de volgende keer mee naar de dierentuin. misschien kan ik je daar dan wel leren hoe je een wolf spot?
 
Reactiescore
1.525
En waarom zou dat goed zijn voor ons beiden? Je gedrag lijkt heel erg op het vorige potje toen je verdacht werd en wolf bleek te zijn. Ik denk dat dat nu weer is, dus ik stem op jou.
Gedrag over potjes vergelijken, dit is nou eenmaal hoe ik reageer ongeacht m’n rol. Bovendien, mocht ik wederom slechtje zijn dan had ik me nu wat afzijdiger gehouden.
 
Reactiescore
1.271
Dat klopt xD
We waren vandaag naar de dierentuin dus kon maar selectief lezen, maar wilde ergens op inpikken.
Pik dan eens in op de posts van jokersbrain.

Gisteren was een aparte stemming nonkel had een matige theorie die uiteindelijk wel genoeg stemmen opleverde richting rukurt. Rukurt bleek infectiewolf.

Speeder vindt dat jokersbrain en ik gelynched moeten worden omdat we beide niet op rukurt zaten. En in mijn geval omdat ik vandaag eerst wel op AB zat. Door het postgedrag van speeder vandaag en de theorie van jokersbrain zie ik echter meer heil in het lynchen van speeder. Verteld me namelijk ook heel wat over AB als speeder wolf blijkt.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Gedrag over potjes vergelijken, dit is nou eenmaal hoe ik reageer ongeacht m’n rol. Bovendien, mocht ik wederom slechtje zijn dan had ik me nu wat afzijdiger gehouden.
Nog afzijdiger dan gisteren en eergisteren, kan dat dan?
 
Reactiescore
3.576
Dat antraxxol op AB gaat slaagt echt nergens op. Kerel ging als 2de op de INFECTIEWOLF.

Zet die stem op Speeder aub. Als hij wolf is dan is meteen RipRobin bewezen goedje. Heb je bewezen goedje van iemand die erg verdacht werd.

Speeder speelt overigens niet elk potje zoals die in de afgelopen 2 potjes.
 
Reactiescore
1.271
Niet enkel riprobin is dan bewezen. Jij en ik ook.
 
Reactiescore
1.690
speeder.

ben het er eigenlijk niet mee eens maar goed ja. misschien hebben jullie gelijk ik hoop het maar
 
Reactiescore
1.690
overigens ging ik als 2e op rukurt maar goed ja klein leugentje om bestwil om mij mee te krijgen op speeder van de heer jokersbreen
 
Reactiescore
723
Ik had deze middag/namiddag tot en met nu en straks een familliefeest.
Kheb zonet alles doorgelezen.
Het raarste vond ik even anthraxx zijn stem op AB.
Mijn hoofd is een beetje kierewiet en ben er niet helemaal bij om AB nog eens goed te overwegen als lynch wel of niet.
Jokersbrain vs speeder leek me ook wel leuk, maar beetje ingewikkeld :/
 
Reactiescore
1.013
Je daalt aanzienlijk in m’n waardering dat je hierin trapt manmanman
Dan zal je van mij ook wel balen, aangezien ik mijn AB stem ook nog moet aanpassen.
speeder
It is, mede dankzij joker. Hoop dat jou theorie klopt, klinkt allemaal logisch wat betreft AB
Dat antraxxol op AB gaat slaagt echt nergens op. Kerel ging als 2de op de INFECTIEWOLF.

Zet die stem op Speeder aub. Als hij wolf is dan is meteen RipRobin bewezen goedje. Heb je bewezen goedje van iemand die erg verdacht werd.

Speeder speelt overigens niet elk potje zoals die in de afgelopen 2 potjes.

Ik ga met je mee!

Nu maar hopen dat het klopt, anders ben ik nog meer het spoor bijster.
 
Bovenaan