[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum

Deleted User - 487971361

Guest
Burger en wolf claimen mag en heeft altijd al gemogen. Zie alleen het punt niet zo van wolf claimen maar jij deed het al 2x eerder dit potje.
 
Reactiescore
993
Burger en wolf claimen mag en heeft altijd al gemogen. Zie alleen het punt niet zo van wolf claimen maar jij deed het al 2x eerder dit potje.

Burger en wolf claimen mag ook niet hoor yube.

ik moet eerlijk zijn dit is misschien mijn 5e potje sinds mijn terugkeer en dit was ook verrassend voor mij, maar burger en wolf claimen mag in een niet-claim potje ook gewoon niet.

Verder is zeggen dat je 99% zeker bent van iemand zijn wolf-zijn totaal niet claimen want ik was totaal NIET zeker dat anthraxxol een wolf was. Het enige dat ik wist is dat ik zijn actie wou blokkeren, dat dit gelukt was en dat er vervolgens geen lunch was.

Mijn redenering was als volgt: ik ga all in op anthraxxol en probeer zoveel mogelijk mensen mee te krijgen

- is hij wolf ziet iedereen mij als een bewezen goedje en gaan de mensen in het vervolg mij geloven. daarom dat ik op dat moment al jokersbrain er aan het viseren was (waarvan ik redelijk zeker was dat ie goed was). Anthraxxol wolf => mensen vertrouwen mij => ik ga op jokersbrain => mensen volgen mij op jokersbrain => goedje jokersbrain eruit, de enige deftige wolvenvanger => ik leid de zoektocht met de goedjes en haal nog allemaal andere goedjes eruit => ik win misschien met de overgebleven wolven (candicute <3)
- is anthraxxol een goedje ben ik gewoon tevreden omdat ik er als slechtje een goedje heb kunnen uitknikkeren

Ik kan er niet aandoen dat jij mijn masterplan gewoon volledig verneukt hebt door die 99% te zien als claimen want dat slaat helemaal nergens op, zeker niet aangezien speeder de dag ervoor gewoon mensen zat te benoemen bij hun exacte rol en niet stierf door claimen maar door de lynch.
 
Reactiescore
1.577
(...) anderen laten zien hoe goed je wel niet bent als je gewoon de wolven door gekregen hebt van slang anthraxxol.

Het klopt dat ik de wolven iets geholpen heb, nadat anthraxxol daar zelf om vroeg. Het is nogal lastig om in je eentje te spelen als wolf, en om het potje een beetje goed te laten verlopen gaf ik hem tips over wat te doen. Nadat hij er om vroeg.

LOL? Bewijs dit maar eens voor je met valse beschuldigingen komt. En vervolgens zelf toegeven dat je de wolven geholpen hebt, wat een treurig persoon ben je dan? Dit bewijst mijn stelling dat je gewoon kwaad was dat ik een voor een al je actieve wolven vond.

Verder is het dus ook nogal zielig dat jullie nu allemaal roepen dat ik het verkloot heb maar jullie overtreden zelf allemaal de regels. Zeggen dat je iets weet door bepaalde acties die je niet kunt benoemen valt onder claimen.

Klopt en toch heb je nagelaten om Speeder. dood te laten vallen? Maar materlotti liet je wel doodvallen, omdat anthraxxol daarom vroeg wellicht? Manipulatief lijdertje.

In een chat bespreken waarom de lunch doorging als anthraxxol verleid werd, is toch echt netwerken.

Het potje was gedaan, daar Anthraxxol zelf in het topic toegaf wolf te zijn. Je had er gewoon meteen een einde aan moeten maken. Beetje zielig deze karaktermoord die je probeert op te zetten.
 
Reactiescore
1.283
Burger en wolf claimen mag en heeft altijd al gemogen. Zie alleen het punt niet zo van wolf claimen maar jij deed het al 2x eerder dit potje.
Vraag dat nog even na bij @Capricorno. en @miketijger voor de claim/opoep dat ik een gewone burger was ben ik eerder ook dood neergevallen.
ik ben het overigens helemaal met je eens dat die 2 rollen geclaimed moegen worden omdat het exact hetzelfde is als zeggen in ben goed/slecht.
 
Reactiescore
1.577
Verder @Yube was je een complete miscast. Geen verhaaltjes, de deadlines werden niet gerespecteerd, de balans zat niet goed (6/19 slechtjes met infectie 7/19 en ook nog eens een patiënt zero) en je zet rollen in het potje die door ze samen te steken geen meerwaarde bieden. Als je met de verleider speelt, moet je duidelijk stellen dat één persoon via PM op het forum de lunch instuurt. En niet achteraf gaan switchen van inzender. Dan kan je met de verleider misschien wel afleiden wie de lunch instuurde, maar door de verwisselaar ben je er dan nog niet eens helemaal zeker van. Die twee kan je niet samen steken imo.
 
Reactiescore
723
Vraag dat nog even na bij @Capricorno. en @miketijger voor de claim/opoep dat ik een gewone burger was ben ik eerder ook dood neergevallen.
ik ben het overigens helemaal met je eens dat die 2 rollen geclaimed moegen worden omdat het exact hetzelfde is als zeggen in ben goed/slecht.
Dan kunnen alle burgers dag 1 hun claim zeggen, want die vallen niet dood en dan weet je wie er steeds geluncht kan worden.
 
Reactiescore
1.804
Dan kunnen alle burgers dag 1 hun claim zeggen, want die vallen niet dood en dan weet je wie er steeds geluncht kan worden.
tis een grote misvatting dat je alleen eerlijk kan claimen
wolven kunnen in die redenering op dag 1 ook gewoon burger claimen natuurlijk
 

Deleted User - 487971361

Guest
LOL? Bewijs dit maar eens voor je met valse beschuldigingen komt. En vervolgens zelf toegeven dat je de wolven geholpen hebt, wat een treurig persoon ben je dan? Dit bewijst mijn stelling dat je gewoon kwaad was dat ik een voor een al je actieve wolven vond.
Heb al een screen laten zien. Aangezien dat het eerste wat was wat jullie postten in die chat erover bewijst dat jullie elkaars rollen al wisten, ergo je had daarvoor al contact gehad met anthraxxol.


Klopt en toch heb je nagelaten om Speeder. dood te laten vallen? Maar materlotti liet je wel doodvallen, omdat anthraxxol daarom vroeg wellicht? Manipulatief lijdertje.
Niemand heeft melding gedaan dat Speeder iemand als burger bestempelde en zelf heb ik het pas gelezen na de deadline. Of hij nou doodgaat door de welp of door claimen, dat maakt niet uit. Hij zou sws dood zijn gegaan.
Verder het claimen van materlotti. Niemand vroeg daar om. Hij zegt 99%zeker te zijn door acties die hij niet kan benoemen. Oftewel claimt hij hier speciaaltje.


Het potje was gedaan, daar Anthraxxol zelf in het topic toegaf wolf te zijn. Je had er gewoon meteen een einde aan moeten maken. Beetje zielig deze karaktermoord die je probeert op te zetten.
Het potje was helemaal nog niet gedaan. Als anthraxxol niet de lynch was geweest had hij gewonnen. Hij is er al eerder mee weggekomen met het claimen van wolf in dit potje.

En volgens mij doe jij nu aan kararktermoord. De uitkomst is niet zoals jij had gewild dus probeer je mij belachelijk te maken en uit te maken voor wat dan ook. Heel zielig van je. Accepteer je verlies en ga door.
 
Reactiescore
1.283
Het potje was helemaal nog niet gedaan. Als anthraxxol niet de lynch was geweest had hij gewonnen.

Iedereen behalve fam wist dat anthraxxis de wolf was. leg mij uit hoe het potje anders had kunnen eindigen...
 

Deleted User - 487971361

Guest
Verder @Yube was je een complete miscast. Geen verhaaltjes, de deadlines werden niet gerespecteerd, de balans zat niet goed (6/19 slechtjes met infectie 7/19 en ook nog eens een patiënt zero) en je zet rollen in het potje die door ze samen te steken geen meerwaarde bieden. Als je met de verleider speelt, moet je duidelijk stellen dat één persoon via PM op het forum de lunch instuurt. En niet achteraf gaan switchen van inzender. Dan kan je met de verleider misschien wel afleiden wie de lunch instuurde, maar door de verwisselaar ben je er dan nog niet eens helemaal zeker van. Die twee kan je niet samen steken imo.
Heb jij een verhaaltje nodig voor het slapen gaan dan? Eenmaal de deadline niet gehaald omdat het zaterdagavond was.

En als je opmerkingen had over de instellingen had je ze vooraf moeten bekendmaken bij het inschrijftopic. Niet achteraf. Dan kan ik er niks mee.

Verhouding is nagerekend met de 'tool' in dit forum en die klopte gewoon.
 
Reactiescore
1.577
Heb al een screen laten zien. Aangezien dat het eerste wat was wat jullie postten in die chat erover bewijst dat jullie elkaars rollen al wisten, ergo je had daarvoor al contact gehad met anthraxxol.

Dat was niet het eerste jij manipulatief en onverbeterlijk ventje. Tevens, wat Dash zegt. Het potje was gewoon gedaan. Iedereen wist intussen dat anthraxxol wolf was behalve Fam die zichzelf met haar logica in de luren legde. Maar goed, je hebt ongetwijfeld de debatten ook niet gevolgd waardoor je dat niet kon weten.


En volgens mij doe jij nu aan kararktermoord. De uitkomst is niet zoals jij had gewild dus probeer je mij belachelijk te maken en uit te maken voor wat dan ook. Heel zielig van je. Accepteer je verlies en ga door.

goedjes hebben gewoon gewonnen, wat bazel je nu? heb je je eigen potje zo slecht gevolgd dat je zelfs dat niet weet :redface: :redface: :redface:
 

Deleted User - 487971361

Guest
Je bent doodgegaan door netwerken, ergo je hebt verloren.
 
Bovenaan