[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.659
Opzich vrij duidelijk maar als ik lunch instuur moet spelleiding niet mijn bericht gaan verwijderen zodat ik geen lunch meer instuurde ofzo
 
Reactiescore
941
Verwisselaar: Kan twee mensen van plek laten wisselen. Iedereen die persoon A dus had geselecteerd voor zijn actie zal nu dus op persoon B gaan en vice versa.


de verwisselaar geeft dus gewoon 2 namen in? en wat is een actie? is een lynch op iemand ook een actie? is een lunch een actie? ik snap er geen hol van maar zal wel aan mij liggen...
 

Deleted User - 487970061

Guest
Verwisselaar: Kan twee mensen van plek laten wisselen. Iedereen die persoon A dus had geselecteerd voor zijn actie zal nu dus op persoon B gaan en vice versa.


de verwisselaar geeft dus gewoon 2 namen in? en wat is een actie? is een lynch op iemand ook een actie? is een lunch een actie? ik snap er geen hol van maar zal wel aan mij liggen...
Een lynch is een stem, alle andere dingen zijn acties. Je geeft inderdaad 2 namen door en alle acties op die twee personen worden verwisseld.
 
Reactiescore
1.238
Bijzondere vermelding voor de noob ziener speeder die een kruistocht is begonnen tegen de dorpsoudste zonder eerst te kijken wat hij is.
verder dag 1 al door dat the wolflord slechtje was.
 
Reactiescore
993
Bijzondere vermelding voor de noob ziener speeder die een kruistocht is begonnen tegen de dorpsoudste zonder eerst te kijken wat hij is.
verder dag 1 al door dat the wolflord slechtje was.
Had ik ook inderdaad
 

Deleted User - 487971361

Guest
dat bestaat niet...

Yube is gewoon kwaad dat ik patient zero er meteen uithaalde en nadien achtereenvolgens de infectiewolf, welp en een gewone wolf.
Er is een hele discordserver vol met bewijzen, de VF chat. Dat jij nu mij probeert te kleineren laat zien wat voor naar mannetje jij bent. Iemand die niet tegen zijn verlies kan, die het beter weet en zich ongelooflijk stoer voor doet. Lekker schelden met kanker en tyfus en maar anderen laten zien hoe goed je wel niet bent als je gewoon de wolven door gekregen hebt van slang anthraxxol.

Het klopt dat ik de wolven iets geholpen heb, nadat anthraxxol daar zelf om vroeg. Het is nogal lastig om in je eentje te spelen als wolf, en om het potje een beetje goed te laten verlopen gaf ik hem tips over wat te doen. Nadat hij er om vroeg.

Verder is het dus ook nogal zielig dat jullie nu allemaal roepen dat ik het verkloot heb maar jullie overtreden zelf allemaal de regels. Zeggen dat je iets weet door bepaalde acties die je niet kunt benoemen valt onder claimen. In een chat bespreken waarom de lunch doorging als anthraxxol verleid werd is toch echt netwerken. Het maakt enkel voor de verleider uit wie de lunch instuurt. Candiu heeft ingestuurd namens de wolven dus gaat de lunch gewoon door, ook al werd Candiu gelyncht. Wellicht moet je zelf even een paar potjes doornemen aangezien je de regels zelf niet echt snapt.

Vervolgens stoor ik me ook erg aan de mods van dit forum. Zijn ze er enkel voor de sier want ik zie ze nergens optreden. Als iemand dood is en toch over het spel post horen die posts verwijderd te worden.
 
Reactiescore
1.659
Ik verklaar het topic ongeldig. Er is geen enkele rol die joker luncht als we duidelijk nonkel hebben ingestuurd?
Slechtste spelers na de inactieve wolven

Blond. Als slechtje een hoofdslechtje eruit proberen te werken ipv mij steunen o_O

Yube. Te incapabel om de infectierol door te schuiven en een vervanger te vinden voor inactieve wolven. Tevens kan hij dus niet tellen en niet lezen.
Jammer anthrax, die is er wel, nu is ook meteen alle onzekerheid weg over de laatste wolf. Tijd om het potje te beëindigen lijkt me

En vervolgens gaat yuve doodleuk door met zijn ronde. Toen dachten we mss is het leuk als we proberen mij nog een dagske te laten leven
 
Bovenaan