[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
986
Bappos(anonieme beul)
stiekem is bappos nog steeds lid van het tribal wars team?
  • De beul kan eenmalig overdag iemand doden. Dit meldt hij aan de spelleider.
  • De beul draagt een masker, dus de identiteit van de beul blijft onbekend.




???
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Donder op rens :p, ik ben de enige nu die tigor op dag 1 mag beulen
 
Reactiescore
534
Dit is mijn eerste potje. Heb het laatste potje wat terug gelezen en Itsdash sprong er op een positieve manier uit
 
Reactiescore
723
Wat een jammerlijke evolutie. Alle vrouwen en alle vrouwelijke mannen stemmen op een vrouw. Positieve discriminatie noem ik dat.
Ik ben geen XXY hoor ;) Al kan je soms zeggen dat mijn X wel sterk heerst.

Ja, de beste zou bm moeten zijn. Niet de vrouwste.
Als altijd de beste BM moet zijn, waarom stemmen we dan. Kan de vrouw niet de beste zijn misschien?
 
Reactiescore
1.271
Als altijd de beste BM moet zijn, waarom stemmen we dan. Kan de vrouw niet de beste zijn misschien?

Joh echt, meen je dat, kan een vrouw de beste zijn? Waarom gebuik je dat dan niet als argument ipv ik stem op x want zij is vrouw. Ik heb ook in het verleden op capri en tigor gestemd met als reden dat ik het een goede bm vond en niet omdat ze vrouw zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Joh echt, meen je dat, kan een vrouw de beste zijn? Waarom gebuik je dat dan niet als argument ipv ik stem op x want zij is vrouw. Ik heb ook in het verleden op capri en tigor gestemd met als reden dat ik het een goede bm vond en niet omdat ze vrouw zijn.

Eens
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik neig naar materlotti als bm

Degene met de 1 na hoogste score in mijn kennisquiz tot nu toe
 
Reactiescore
723
Joh echt, meen je dat, kan een vrouw de beste zijn? Waarom gebuik je dat dan niet als argument ipv ik stem op x want zij is vrouw. Ik heb ook in het verleden op capri en tigor gestemd met als reden dat ik het een goede bm vond en niet omdat ze vrouw zijn.
Ik ga gewoon verder op het vrouwelijke gedeelte. Ik stem voor Tigor voor tijgers aan de macht. Niet vrouwen.


Ik vind de post van glenn wel even sterk uit de hoek komen.
@glenn485 probeer je lyonn uit zijn tent te lokken
 
Bovenaan