[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.406
Wat een liefde hier weer.

Dacht dat we motjes zochten?
 
Reactiescore
1.577
Nonkel Jos, stop met onnodig trollen. Of is het je insteek om verwarring te zaaien?

Beter wolven zoeken dan de wolf uithangen. Probeer je rol iets minder opvallend tot uiting te laten komen.

Ik troll niet. Ik probeer Famdecibel bevestigd goedje te maken. Dat kan ze heel simpel doen door te zweren op haar moderatorschap.
 
Reactiescore
1.731
Heeuijjj weer beginnen , dit keer ga ik actiever spelen dat beloof ik jullie. Wel pas in de avond aangezien ik weer op kantoor moet werken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Goed, dat dit potje olv staat van anthraxxis houdt niet in dat we gratuit kunnen blijven trollen.

Vanaf nu gaat wolfjaagmodus weer in, heb wat goed te maken na vorig potje hehe.

Zal eens gaan nadenken over mijn BM stem.
 
Reactiescore
559
Succes allemaal

Time dit hoef ik niet meer uit te leggen hoop ik

Stalov excuus aanvaard, maar toch ben je wolf, dus rood
waar komt die rode stem ineens vandaan? stalov had nog niks gezegd
Ik raad je aan om toch de rollenlijst eens goed te lezen. Ik ga niet liegen door te zeggen dat ik slechtje ben. Als jij zegt goedje te zijn, dan wissel ik meteen van stalov naar jou.
waar ben je mee bezig fam?
wtf glenn, leef jij nog?
ksst weg hier jij :O

Als jij het aan wil passen, dan ben ik goedje. Pas je het niet aan, dan ben ik slechtje. Thnx
fam ik vind dat je voor een hoop verwarring zorgt

Jij hebt goed afgekeken bij Marlotti zeg..



Lol. Wel pijnlijk dat je niet op mij stemt omdat ik zo'n sublieme WvW'er ben :(



Vrouwen aan de macht, helemaal mee eens
! Tigor

Elk potje weer concluderen we aan het einde dat Tigor (1 vd) beste spelers van het potje was en toch wordt ze nooit BM, tijd om daar eens verandering in te brengen lijkt me?
helemaal mee eens tigor voor BM
 

DeletedUser17472

Guest
Bovenaan