[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Anthraxxol was iets op het spoor denk ik. Ik hou CL extra in de gaten!



Eens. Materlotti


Beetje opvallend dat je vraagt voor meer gevoel? De laatste potjes hebben al degene die op gevoel stemden mooi de goedjes er op dat gevoel uitgesteld. Gevoel helpt enkel de wolven?



Opvallende post. Met een beetje onjuiste logica zou je dit kunnen zien als toch niet liegen op de vraag maar het wel zijn. In de gaten te houden in de loop van het spel!



Ah komaan, dit is wel heel makkelijk? Je doet al 2 potjes mee, je kan/weet best wel meer dan dit ondertussen?

Calamus incendium

het was even spannend maar ik ben toch geen wolf had bijna mezelf gelynched oof
 

DeletedUser17472

Guest
Opvallende post. Met een beetje onjuiste logica zou je dit kunnen zien als toch niet liegen op de vraag maar het wel zijn. In de gaten te houden in de loop van het spel!
Ik raad je aan om toch de rollenlijst eens goed te lezen. Ik ga niet liegen door te zeggen dat ik slechtje ben. Als jij zegt goedje te zijn, dan wissel ik meteen van stalov naar jou.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik weet prima wat er staat. Ik weet ook dat jij je in bochten zal proberen wringen om toch maar niet vlakaf te liegen. Ik vind het iets op in de gaten te houden, da's alles.
 
Reactiescore
5
Aangezien ik zelf al een paar keer het argument van frisse wind heb laten vallen, vind ik dat we dit ook effectief eens moeten proberen. Vorig potje was ItsDash wel sterk, maar ik ben vrij zeker dat hij wolf is dus ja, we hebben natuurlijk liever geen BM die wolf is.

Waarom denk je onmiddelijk dat ItsDash wolf is?

In verband met het vorige potje
Materlotti
 
Reactiescore
1.577
Gelieve te antwoorden op mijn vraag, Fam. Waarom .Time? Overigens:

Ditmaal heeft antraxx mijn rol onder de slechtjes gezet zag ik. Dus nee.

Je antwoordt neen op de vraag of je goedje bent?

Ik raad je aan om toch de rollenlijst eens goed te lezen. Ik ga niet liegen door te zeggen dat ik slechtje ben. Als jij zegt goedje te zijn, dan wissel ik meteen van stalov naar jou.

En hier zeg je dat je niet zou liegen als je zegt dat je slechtje bent? Je praat twee keer je mond voorbij of...?

Gelieve serieus te spelen.
 

DeletedUser17472

Guest
Mss is het beter als de goedjes weer goedjes worden en de slechtjes weer slechtjes?

Zie namelijk aan alle kanten verwarring ontstaan.
Als jij het aan wil passen, dan ben ik goedje. Pas je het niet aan, dan ben ik slechtje. Thnx
 
Reactiescore
1.693
Ik pas het nu aan

VANAF HEDEN ZIJN DE GOEDJES WEER DE GROTE PARTIJ DIE OP DE MINDERHEID, DE SLECHTJES, JAGEN. DIT OMDAT JULLIE ER DUIDELIJK NIET MEE OM KUNNEN GAAN
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Even een modpostje: moet ik de posts van Maretan weghalen of kan hij nog meedoen? @anthraxxol
Mijn 200iq play leverde me een rol op in me inbox, echter was het een 300iq play van antraxxol, dus ja ik speel voor nu mee :p
 
Bovenaan