[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
770
Succes allemaal

Time dit hoef ik niet meer uit te leggen hoop ik

Stalov excuus aanvaard, maar toch ben je wolf, dus rood

oke? Dus we gaan meteen al aan het begin van het spel gewoon op de persoon af aanvallen? Ik heb mijn excuses aangeboden en toch krijg ik hier een wraakactie van laag niveau. Tof. Mag er nog professionaliteit zijn of is dat te veel gevraagd?
 
Reactiescore
1.383
oke? Dus we gaan meteen al aan het begin van het spel gewoon op de persoon af aanvallen? Ik heb mijn excuses aangeboden en toch krijg ik hier een wraakactie van laag niveau. Tof. Mag er nog professionaliteit zijn of is dat te veel gevraagd?
Ik wil je graag wijzen op mijn BM post om dit soort persoonlijke aanvallen zonder enige betrekking op het huidige spel te voorkomen in een wellicht beslissende stem.
 
Reactiescore
770
Overigens claim ik burger. Ja, cliché, maar heb enkel de rol te spelen hier van mee wolven vangen. Schijnbaar kan famdecibel niet professioneel spelen en gaat ze zonder enige argumentatie op mij in. Om het spel toch mee te spelen en niet te vervallen in platitudes ad hominem: nogal wiedes dat het eerste schot van haar een stem voor wolf is ook al heb ik nog niets laten weten noch gereageerd. Haar oordeel is al meteen geveld maar er is nog geen enkele post van mij gemaakt hier buiten deze en bovenstaande, en zelf geeft ze het raden naar aan de anderen hier wat haar beweegredenen zijn voor deze stem.

Voor mij is het alvast duidelijk: zielige poging tot afrekenen desondanks mijn excuses aangeboden te hebben die ook aanvaard werden. Ik zie dit gewoon als een lauwe poging tot spelbederf en ik vind het meer dan normaal dat ik dan ook gewoon hetzelfde doe: famdecibel
 
Reactiescore
770
Ik wil je graag wijzen op mijn BM post om dit soort persoonlijke aanvallen zonder enige betrekking op het huidige spel te voorkomen in een wellicht beslissende stem.

Speeder.

blij dat je het zegt. Sommige mensen willen blijkbaar graag een conflict verzetten.
 
Reactiescore
942
Aangezien ik zelf al een paar keer het argument van frisse wind heb laten vallen, vind ik dat we dit ook effectief eens moeten proberen. Vorig potje was ItsDash wel sterk, maar ik ben vrij zeker dat hij wolf is dus ja, we hebben natuurlijk liever geen BM die wolf is.

Daarom ga ik voor Speeder.
 
Reactiescore
264
U kunt natuurlijk uw BM stem neerleggen bij een vertrouwd wvw persoon met veelbelovende prestaties in vorige ronden.
U kunt er ook eens voor kiezen uw stem neer te leggen bij een frisse wind.
Leg het vertrouwen neer bij een nieuwe wvw-speler met bekend gezicht.
Ben jij klaar met vooroordelen van uw medespeler en klaar met niet onderbouwde lynch stemmen aan uw goedjes adres?
Stem dan verstandig, stem nieuw, stem bekend, een frisse wind..... stem Speeder. als BM.
Speeder voor de achterlijke kleur
 
Reactiescore
770
kunnen we het toxisch gedrag achterwege laten? Dank.
 
Reactiescore
995
Yes! Begonnen!
Veel PLEZIER allemaal!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Stavlov, rollenlijst zegt al dat hij sjamaan is, nuff said.

Capricorno, vrouwen aan de macht.
 
Reactiescore
1.383
Ook geen enkele post in het inschrijvingstopic dus ook geen mogelijkheid als eventuele vervanger van bijv. de gebande Simeco.
 

DeletedUser40402

Guest
oei wat ben jij er vroeg bij noah. heb je soms al een leuke rol ontvangen zo diep in de nacht ;D
Overigens timeforplanB zag ik ook online ik hou je in de gaten.
zonder gekkigheid ik ga douchen ik stink?

Anthraxxol was iets op het spoor denk ik. Ik hou CL extra in de gaten!

Ik stel mij wederom kandidaat als burgemeester. Het is mij nooit gelukt maar ik hoop dat jullie mij eens een kans geven! Het argument van frisse wind kan ik helaas niet meer gebruiken, maar het argument van fantastische wolvenvanger blijft natuurlijk staan.

Stem dus allemaal op materlotti!

Eens. Materlotti
Aangezien mijn gevoel vorige twee potjes de wolven aanduiden stel ik mij bij deze beschikbaar als BM.
Het wordt hoog tijd dat er wat meer gevoel komt op dit forum :engel:

Beetje opvallend dat je vraagt voor meer gevoel? De laatste potjes hebben al degene die op gevoel stemden mooi de goedjes er op dat gevoel uitgesteld. Gevoel helpt enkel de wolven?

Ditmaal heeft antraxx mijn rol onder de slechtjes gezet zag ik. Dus nee.

Opvallende post. Met een beetje onjuiste logica zou je dit kunnen zien als toch niet liegen op de vraag maar het wel zijn. In de gaten te houden in de loop van het spel!

Bekijk bijlage 21204 gezien ik vandaag waarschijnlijk niet meer online kan komen en geen idee heb voor BM heb ik het maar op deze manier gedaan.

Capricorno

Ah komaan, dit is wel heel makkelijk? Je doet al 2 potjes mee, je kan/weet best wel meer dan dit ondertussen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
eigenlijk de belangrijkste regel: alles mag, behalve bewijs tonen via berichten verkregen via de spelleiding

Op de deelnemerslijst staan is dan toch optioneel :engel:
 
Bovenaan