[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
1.271
@Jo Han

Ik heb me altijd redelijk neutraal uitgelaten, maar dit vind ik echt niet kunnen
Ik vind het asociaal van je dat je eerst zwarte dood in het potje roept om hier jezelf midden in het potje dood te laten vallen om niks en dan nu hier weer gezellig te gaan lopen doen. Je hebt gezegd je hier niet meer te laten zien, wat doe je hier dan nog? Moet je geen mensen een ban geven voor forumnaampjes die je niet aan staan?

Droeftoeter...
 

DeletedUser17472

Guest
Ik wist dat Nonkel de laatste wolf was vlak voordat ie me ging lunchen, vandaar ook m’n verwijzing naar de laatste lijst van Candiu waar nonkel en ik op stonden als verdacht. Werd een beetje ondergesneeuwd helaas.....

Nonkel goed gespeeld, en van harte. Anthraxxol niet zo piepen ik heb je alleen onder druk gezet dat je mij ziener moest maken en toen je dat niet deed deed ik het zelf maar. Dat valt niet onder vals spelen toch?
Wij zaten wel goed fout wat Westkip betrof he? Fam heb ik het liever niet meer over...
Haha, zelfs die laatste wolf heb ik gevonden. Thnx voor de babbel in de conversatie nadat jij dood was.

Het erge is dat ik dus echt net weet hoe te zoeken . Veel is gebaseerd op gevoel. Deze ronde zat ik goed en doordat ik itsdash gezien had, ben ik de anderen gaan linken.

Nonkel goed gespeeld en proficiat.

Antraxx thnx voor dit potje. Goed geleid. Mag je vaker doen.
 
Reactiescore
1.804
gelukkig heb ik het potje gered voor de slechtjes met een paar weldoordachte en overtuigende posts. Talent verlies je niet zo blijkt weer?
 
Reactiescore
1.804
Haha, zelfs die laatste wolf heb ik gevonden. Thnx voor de babbel in de conversatie nadat jij dood was.

Het erge is dat ik dus echt net weet hoe te zoeken . Veel is gebaseerd op gevoel. Deze ronde zat ik goed en doordat ik itsdash gezien had, ben ik de anderen gaan linken.

Nonkel goed gespeeld en proficiat.

Antraxx thnx voor dit potje. Goed geleid. Mag je vaker doen.
Ik heb ook gewonnen waarom geen proficiat voor mij?
 
Reactiescore
770
of zelfs een zoen van fam
 
Reactiescore
1.690
nseo9zqn7z4k.png


ik zal em nog een keer posten zodat iedereen hem zeker ziet

overigens heb ik sule simbal niet getekend omdat ik geen psv'er ga tekenen maar dat leek me logisch?
 
Reactiescore
559
bericht van Nonkel jos, veel plezier met lezen :D

wolfpack.png

Bloedstollend als het eindverhaaltje van Marwo. Tot de laatste snik moeten knokken. Eerst ving ik wat wolfjes, nadien werd ik een wolf. Het was bibberen tot het eind, want helaas had ik me in de positie gewerkt dat ik niet anders kon dan mijn medewolfjes en het betreurde koppel CI en Laila eruit te werken. Maar hun opoffering was niet zonder resultaat, want plots had ik ieders vertrouwen. Zelfs de BM, die de laatste dagen heel sterk speelde, geloofde me zonder verpinken. Geniepig praatte ik me met de subtiele hulp van mijn makker simeco in zijn gratie tot hij me op de slotdag zelfs het burgemeesterschap gunde. Dat leverde ons uiteindelijk de winst op. JokersBrain en Materlotti hadden we professioneel zand in de ogen gestrooid. Ik speelde op hoog niveau, en de goedjes maakten het ons heel moeilijk, maar zonder mijn teamgenoten was ik nergens. Dank aan Simeco, Dash, Laila en Calamus Incendium voor hun hulp en steun en de leuke babbels in de wolvenchat. Ook bedankt aan Sule en vvhaaren, al was het van korte duur. En vooral bedankt aan anthraxxol die er tegen alle verwachtingen in een meesterlijk potje van maakte. Dit gaat de annalen in als een van de meest legendarische spelletjes ooit, mede dankzij het bietje. De cirkel is daarmee rond.
 
Reactiescore
3.576
Ik ben trouwens nog altijd overtuigd dat Westkip wolf is. Bestaat er een rol van anonieme wolf? Dat als hij uit het spel gaat er burger komt te staan? Volgens mij heeft Stefan ons weer liggen gehad, volgende keer anonieme wolf wel tussen de mogelijke rollenlijst plaatsen. Want nu sta ik eigenlijk voor lul terwijl ik goed zat,... Mss kan Westkip of Stefan dit nog even bevestigen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben trouwens nog altijd overtuigd dat Westkip wolf is. Bestaat er een rol van anonieme wolf? Dat als hij uit het spel gaat er burger komt te staan? Volgens mij heeft Stefan ons weer liggen gehad, volgende keer anonieme wolf wel tussen de mogelijke rollenlijst plaatsen. Want nu sta ik eigenlijk voor lul terwijl ik goed zat,... Mss kan Westkip of Stefan dit nog even bevestigen.
Vast. Simeco is ook terug opgestaan, dus waarom Westkip niet :p
 

Deleted User - 487970061

Guest
De camouflagewolf (wolflage of camolf in het kort). Deze wolf mag iedere dag aangeven welke rol naar voren komt als hij dood zou gaan. Hij mag niet een rol kiezen die hij de nacht ervoor al had en niet een rol die al dood is (muv burger). Wanneer de persoon die deze rol echt heeft gelyncht wordt (NIET geluncht dus!), zal ook de wolflage sterven, het wordt niet bekendgemaakt wie de echte en wie de neppe was.

©Riprobin
 
Bovenaan