[Inschrijftopic] WvW #303 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.804
WvW #306
Mijn Kampverhalen uit de Ardennen


16 december

Liefste dagboek,

Vandaag vertrekken we eindelijk op kamp! Ik schrijf dit berichtje dan ook vanop de trein naar de Ardennen. Wat spannend! Ik mag op de trein naast onze kampleider Walter zitten. Bof ik even, want het is een knappe man. Hij lijkt wel een Model?

Walter vertelde dat de Ardennen perfect zijn voor ons kamp: bossen om in te wandelen, een meer om in te zwemmen (er zou zelfs sprake zijn van een speedboat?), en natuurlijk een zeer strategische ligging tussen Duitsland en Frankrijk in. Hij beloofde alvast dat deze reis een schot in der roos wordt. En dat de lokale bevolking onze doortocht niet snel zal vergeten. Haha, ik ben benieuwd!

Toch heb ik het gevoel dat sommigen niet zo blij zijn met onze reis. Hopelijk komen daar geen moeilijkheden van. Maar wat mij betreft mogen mensen die moeilijk doen gewoon rechtstreeks terug de trein op.

Ik hou je alvast op de hoogte, liefste dagboek.



Inschrijvingen
1.
2.
3.




Instellingen
Aantal spelers: Zoveel mogelijk
Klaagmuur: Ja 1 bericht per speler per nacht
Hints: Nee

Cupido: mogelijk
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: G/G met goedjes, G/S alleen (+ cupido indien hoofdrol), S/S met slechtjes

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: simeco en nonkel jos
Lunch naar: simeco en nonkel jos
Lynch: Rood en dikgedrukt in topic
Kampopzichter (Burgemeester): Blauw en dikgedrukt in topic

Netwerken: Uit
Claimen: Uit. Subtiel hinten naar jouw en andermans rol is toegestaan, zolang het niet te vaak of duidelijk gebeurt. Mensen zullen hier via PM op worden aangesproken. Claimen is verboden en mensen die zich niet aan deze regel houden worden onverbiddelijk op de trein naar huis gezet.

Rollen

Kampgangers (burgers)
Deze jonge ordelijke bende gaat op kamp naar de Ardennen. Zij willen er een leuk uitje van maken: beetje ravotten, oorlogje spelen, etc.

Kampafgevaardigde (ziener)
Een van de begeleiders is best ervaren in het organiseren van dit soort uitjes. Hij kent zijn groep door en door en ziet dus ook wanneer iemand slechte bedoelingen heeft. Mag 1x per nacht een rol opvragen.

Otto (heks)
Vroeger maakte Otto ambras met al zijn klasgenoten. Om zichzelf te beschermen ging hij zich verdiepen in de chemie. Hij ontwikkelde een levens- en een doodsdrankje. Doorheen het spel kan hij beslissen deze drankjes in te zetten.

Jager (jager)
In de bossen van de Ardennen lopen ook jagers rond. Dit spreekt voor zich. Mag iemand meenemen in z’n dood.

De Boswachter (speedboat)
De boswachter mag elke nacht één speler opsluiten in een speedboat. Dit doet hij door vóór de lunch in een privébericht naar de spelleiding te laten weten wie hij wil opsluiten. De opgesloten speler is veilig tegen alle nachtacties, maar kan zelf zijn of haar kracht ook niet gebruiken. Bijzonderheden: De opgesloten speler krijgt niet van tevoren te horen dat hij wordt opgesloten. Hij krijgt wel melding dat hij de afgelopen nacht opgesloten was.

De Vos
De Vos mag elke lunch drie namen via een privébericht insturen naar de spelleiding. De Vos krijgt dan te horen of er een slechte speler tussen deze drie spelers zit, maar niet wie en ook niet hoe veel. Als het antwoord ‘ja’ is, mag de Vos de nacht erna weer drie spelers doorgeven. Als het antwoord ‘nee’ is, moet de Vos een nachtje wachten alvorens hij opnieuw zijn actie kan inzetten.

Paracommando (beschermengel)
De paracommando heeft een achtergrond bij een voormalige Duitse paramilitaire organisatie. Elke nacht kan hij postvatten aan het bed van 1 van de kampgangers. Die persoon is beschermd van een lunch.

Dorpsoudste
Kan een lunch overleven.

Ter info: deze rollen volgen dezelfde regels als de standaardrollen in het richtlijnentopic. Vraag maar bij onduidelijkheid.
Belangrijk! Niet alle genoemde rollen zitten noodzakelijkerwijs in het spel!!

Weerwolven
Deze wrede beesten liggen ’s nachts op de loer in het bos. Door middel van guerillatactieken proberen ze elke keer het vredige kamp te verstoren en een onschuldige kampganger met zich mee te sleuren.

Explosiewolf
Deze wolf vindt het niet leuk als hij naar huis gestuurd wordt. Daarom neemt hij iemand mee. De speler die het laatst heeft gepost voor DL moet mee de trein op.

Propagandawolf (infectiewolf)
De propagandawolf kan een kampganger overtuigen om zich aan te sluiten bij de tegenstander. Infectie gebeurt op een moment naar keuze.

Welp
Welp groeit op na drie dagen?

Ter info: deze rollen volgen dezelfde regels als de standaardrollen in het richtlijnentopic. Vraag maar bij onduidelijkheid.
Belangrijk! Niet alle genoemde rollen zitten noodzakelijkerwijs in het spel!!

Slechte Slechtje (Witte Weerwolf)
Het Slechte Slechtje wint het spel door als enige over te blijven, en heeft volwaardig toegang tot het wolvenboard. Hij kan gewoon de lunch insturen en heeft verder geen bijzondere krachten.

Belangrijk! Niet alle genoemde rollen zitten noodzakelijkerwijs in het spel!!

Slaap met de kampleider
Niet eens met de lynchuitslag, dan vertraag je deze toch? De meeste logische manier om dat te doen is een uurtje met kampleider Walter door te brengen in zijn tent. :wink::wink::wink: Mag niet gedaan worden door degene die aan kop gaat (2x vanaf half uur voor deadline)

Bosbietje
Als je het eerst post op precies 06:00, 13:37 of 0.00 krijg je 1 punt. Bij 3 punten krijg je een extra stem.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
976
Haha daar is de witte weerwolf weer. Dit kan leuk worden.

1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
 
Reactiescore
3.582
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain

Ik beloof niet te tunnelen op Westkip.
 

Deleted User - 487920325

Guest
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men

Geinige instellingen met die speedboat en slechte slechtje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
6. CI
 
Reactiescore
2.386
titel is fout, noobs
 
Reactiescore
1.271
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
6. CI
7. Anthraxxis
8. Dash
 

Deleted User - 487970061

Guest
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
6. CI
7. Anthraxxis
8. Dash
9. Riprobin

Vraagje, mag de boswachter zichzelf ook opsluiten in de speedboot?
 

DeletedUser17472

Guest
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
6. CI
7. Anthraxxis
8. Dash
9. Riprobin
10. fam
 
Reactiescore
5
1. Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
6. CI
7. Anthraxxis
8. Dash
9. Riprobin
10. fam
11. vvhaaren
 
Reactiescore
1.804
dat is niet de titel jij stuk stomende koeienjeweetwelwat
ik voelde mij genoodzaakt dit te censureren omdat ik geen ban wil krijgen net tijdens ons potje?
 
Reactiescore
447
Materlotti
2. Speedje
3. Westkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
6. CI
7. Anthraxxis
8. Dash
9. Riprobin
10. fam
11. vvhaaren
12. Meister
 
Bovenaan