[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
656
Thznks het was fijn maar voor goed een beetje te OP ;)
Dat zeg jij, maar er werd door kromme redenatie vandaag toch bijna toch nog Ctrl gelynched....
Ik had Ctrl nooit gezien btw, maar had door dat CI executeerder was en hij aan het tunnelen was op Ctrl, dus daarom had ik net gedaan alsof ik hem had gezien.
GGs
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Dubbele ziener pakte idd veel sterker uit dan gedacht, zeker gezien iedereen er ondanks de no claims er vrij goed in slaagde hun rollen te kunnen communiceren.

Petje af voor jokersbrain die er nog bijna in slaagde iedereen om de tuin te leiden vandaag :p

Jammer van de early claims ook, en van nonkels ban die langer duurde dan verwacht, waardoor CI de eerste 2 dagen al buiten spel stond bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
986
Achteraf gezien lijkt goed OP maar ik vind het persoonlijk wel knap dat we Time zo snel ontmaskerd hebben. Bovendien had ik een sterk vermoeden bij Candiu dus ook wel een beetje lucky dat dat ook al snel klopte. Wel verrassend dat ze pas wolf werd na het sterven van AB! Nooit verwacht.

Verder vond ik het een leuk potje en ook tof thema. Dus dank je daarvoor!
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dubbele ziener pakte idd veel sterker uit dan gedacht, zeker gezien iedereen er ondanks de no claims er vrij goed in slaagde hun rollen te kunnen communiceren.

Petje af voor jokersbrain die er nog bijna in slaagde iedereen om de tuin te leiden vandaag :p

Jammer van de early claims ook, en van nonkels ban die langer duurde dan verwacht, waardoor CI de eerste 2 dagen al buiten spel stond bijvoorbeeld.

Ja en hzd ik nog een fijne manier gevonden om elke goedje die ik zag zijn rol te weten te komen xD
 
Reactiescore
656
Ik dacht echt jezus waar ben jij mee bezig.
Vond jou actie aan de hand van de klaagmuur ook beetje raar, was mijn hart al aan het vasthouden toen ik dat zag.
Het was dat Ctrl de post van Tigor er had bijgehaald een paar x, anders had Joker het nog kunnen doen denk ik
 
Reactiescore
1.271
Vond jou actie aan de hand van de klaagmuur ook beetje raar, was mijn hart al aan het vasthouden toen ik dat zag.
Het was dat Ctrl de post van Tigor er had bijgehaald een paar x, anders had Joker het nog kunnen doen denk ik
Die klaagmuur zat ik eerst flink op mis. Maar ging eigenlijk redelijk snel daarna terug naar posts van tigor die eerder in het spel al zei dat het beide goedjes waren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
En dat klaagmuur bericht van joker, dat was pure gok, al dacht jokersbrain dat green de DO was, doordat lunch dag 2 daarop mislukte (door heksendrankje btw).

Ook vesloot hij soort van sportief te lunchen op fam omdat puga doodviel, anders was het tigor geweest, en daarmee ook itsdash die daar bleef slapen :p
 
Reactiescore
656
Het lastigste in een niet claimen potje voor mij deze ronde was het droppen van hints in de hoop dat ze werden gezien nadat ik dood ging.
Had dag 1 duidelijk op Time vol gas gegeven, want dacht waarom niet.
Maar had bijvoorbeeld de dag van mijn dood het een paar x over Jokersbrain gehad en die vergeleken met zijn #300 pot.
Dus het is best lastig ( vind ik ) om een hint zo neer te zetten dat het wordt gebruikt als je rol 100% bekend is geworden doordat je dood bent gegaan.
 
Reactiescore
1.271
En dat klaagmuur bericht van joker, dat was pure gok, al dacht jokersbrain dat green de DO was, doordat lunch dag 2 daarop mislukte (door heksendrankje btw).

Ook vesloot hij soort van sportief te lunchen op fam omdat puga doodviel, anders was het tigor geweest, en daarmee ook itsdash die daar bleef slapen :p
Dat had wel zuur geweest. Ik had zo erg rekening mee gehouden dat er die nacht een infectie zou zijn.
 
Reactiescore
1.013
En iedereen na mijn lunch als wolf maar hele theorieën bedenken over wie er niet/wel op mij stemden of juist wel/niet met mij mee stemden

ik beet op mn tong de afgelopen dagen :cool:
 
Reactiescore
167
Lekker man!

Aantal spelers goed gespeeld, @materlotti @.Royalist. In het bijzonder maar ook aantal anderen. Ik was helaas wat inactief vanaf dag 3 maarja mag de pret niet drukken. Is helaas ook mijn laatste potje voor de komende weken/maanden ivm met werk wat ik vanaf komende week ga doen
 
Reactiescore
656
En iedereen na mijn lunch als wolf maar hele theorieën bedenken over wie er niet/wel op mij stemden of juist wel/niet met mij mee stemden

ik beet op mn tong de afgelopen dagen :cool:
Ja, dat was wel grappig om dat achteraf te horen, want ik had jou ook Dag 2 als mijn ziener actie gezet, dus zou je als wolf hebben doorgekregen en niet als executeerder.
 
Reactiescore
2.181
Dat zeg jij, maar er werd door kromme redenatie vandaag toch bijna toch nog Ctrl gelynched....
Ik had Ctrl nooit gezien btw, maar had door dat CI executeerder was en hij aan het tunnelen was op Ctrl, dus daarom had ik net gedaan alsof ik hem had gezien.
GGs

Goedjes waren OP, ga nou niet doen alsof het onzin is :p 2 beginwolven, geen infectie geen wep, slet, 2 zie rollen. 2 maybe woffen maybe niet.

Sommige hebben wel goed gespeeld, daar kan de OP kant niks aan doen. Matterloti en dash hebben goede dingen laten zien.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Timing was wel bizar mooi ja.

Was deze ook geweest, als ctrl was gelynched, was CI direct erna als wolf gestorven door ctrl zijn jagersschot, waarna itsdash werd gelunched, want die zou bij CI slapen, maar met CI dood blijft hij dus thuis ^^.

En dan was het jokers, vvhaaren, materlotti en greengang geweest, waarbij ik vermoed dat men op greengang was gegaan
 
Reactiescore
656
Goedjes waren OP, ga nou niet doen alsof het onzin is :p 2 beginwolven, geen infectie geen wep, slet, 2 zie rollen. 2 maybe woffen maybe niet.

Sommige hebben wel goed gespeeld, daar kan de OP kant niks aan doen. Matterloti en dash hebben goede dingen laten zien.
Waar zeg ik dat de goedjes niet OP waren?
 
Bovenaan