[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
3.583
Dat is zo'n zwak excuus. Ik ga ervan uit dat ze geen fout heeft gemaakt.

Als ze er vanuit ging dat de ziener gelijk had kan zo'n fout easy gemaakt worden. Maar niemand geloofd dat Royalist, ctrl gezien heeft. Dat is gewoon een gok geweest langs zijn kant om zijn lynch targets te doen slagen omdat ctrl toen al verdacht werd. Als ze dan 3 namen doorstuurt en er staat 1x wolf bij dan zal ze 2 mensen verdenken daarvan en ctrl niet doorwat Royalist beweerde. Terwijl die 2 mensen goedjes kunnen zijn en juist ctrl niet. Is gewoon goed mogelijk scenario.
 
Reactiescore
992
Ik heb daar net ook alles van Tigor teruggelezen en ze hint inderdaad wel een paar keer duidelijk dat CI anonieme slaaf is en het zou het tunnelen op CTRL ook gewoon kunnen aantonen.

@GreenGang. @vvhaaren @Ctrl Alt Delete volg mij nu maar gewoon op Joker en dan spelen we de laatste wolf eruit. Stel dat ItsDash ons toch nog om de tuin heeft kunnen leiden dan kunnen we altijd morgen nog op hem gaan.
 
Reactiescore
992
Ahja, verder zit er waarschijnlijk geen infectiewolf in en dan heb je gewoon 3 normale wolven, 1 sjamaan en 1 executeerder. Dat maakt het totaal op 4,5 slechtjes en dat lijkt mij wel een goede balans voor een potje met in totaal 20 spelers.
 
Reactiescore
293
Als ze er vanuit ging dat de ziener gelijk had kan zo'n fout easy gemaakt worden. Maar niemand geloofd dat Royalist, ctrl gezien heeft. Dat is gewoon een gok geweest langs zijn kant om zijn lynch targets te doen slagen omdat ctrl toen al verdacht werd. Als ze dan 3 namen doorstuurt en er staat 1x wolf bij dan zal ze 2 mensen verdenken daarvan en ctrl niet doorwat Royalist beweerde. Terwijl die 2 mensen goedjes kunnen zijn en juist ctrl niet. Is gewoon goed mogelijk scenario.
Echt we kunnen het scenario ook omdraaien en ze heeft 3 namen doorgeven en we waren allemaal goed dan was het voor haar duidelijk dat ik goedje ben. We kunnen zo door blijven gaan, maar je zou me echt moeten lynchen om te weten komen welke rol ik heb.

En CI is een anonieme slaaf die mij er uit wil hebben. Dit verklaard het gehele tunnelen van hem.
 
Reactiescore
293
Ik heb daar net ook alles van Tigor teruggelezen en ze hint inderdaad wel een paar keer duidelijk dat CI anonieme slaaf is en het zou het tunnelen op CTRL ook gewoon kunnen aantonen.

@GreenGang. @vvhaaren @Ctrl Alt Delete volg mij nu maar gewoon op Joker en dan spelen we de laatste wolf eruit. Stel dat ItsDash ons toch nog om de tuin heeft kunnen leiden dan kunnen we altijd morgen nog op hem gaan.
Mijn stem staat al op Joker en deze blijft ook staan.
 
Reactiescore
3.583
Zou wel een hele slechte anonieme slaaf zijn die heel het potje enkel geroepen heeft dat ctrl dan wolf is. Schat Calamus wel hoger in dan dat. Mss is het net zoals de klaagmuur een list om dit te doen lijken ctrl zijn target is. Mss ben ik zijn target, want hij haalde enkele keren in het potje ook aan ik 100% goedje ben. Dan zit je morgen mss met 2/3 volwaardige wolven.

Ik snap dat dit voor jullie lastig volgen is, maar met mijn kennis kan ik er niets anders van maken.

Edit: Zo bewijst hij ook de onschuld van ctrl als, Calamus zou sneuvelen als anonieme slaaf.
 
Reactiescore
992
Laatste pagina's ook nog eens teruggelezen en het is wel duidelijk dat wanneer ik op een verkeerd spoor zit Joker daar gewoon mooi op meespringt. Ik heb vandaag al heel wat dingen geroepen en veel van die dingen waren gewoon fout omdat ik niet de tijd had genomen om alles eens terug te lezen.

Zo zie je maar dat vaak je stem veranderen tot interessante inzichten kan leiden. Ik moet zeggen dat ik nu wel vrij zeker ben dat Joker de laaste wolf is. Joker heeft zichzelf nog proberen te redden door voor CTRL te gaan aangezien dit ons "100% informatie" zou opleveren, en dat klopt wel, maar dat zorgt ook voor een extra wolf.

Verder is Calamus zijn extreme tunnelgedrag ook gewoon te verklaren om de volgende reden:
- hij wil de wolven ook een "sein" geven dat ze hem niet moeten lunchen, want hij was heel inactief en dus een sportieve lunch voor de wolven. Door zijn geroep zullen de wolven denken "hmm, hem moeten we niet lunchen want hij zit in een tunnel op een goedje dus hij is mogelijk anonieme slaaf".

Conclusie: Allemaal op Joker.
 
Reactiescore
3.583
De wolven zouden Calamus sws nooit lunchen want brengt geen meerwaarde aan het spel dit potje dus geen enkele reden voor hem om dat signaal te geven.


Als ik straks geen wolf blijk te zijn is Calamus volwaardige wolf en dat mss samen met Itsdash en ctrl die BM is. Dan is het game over. Dus ik pleit voor de zekerheid, duidelijkheid over ctrl is duidelijkheid over CI en dan is het kiezen tussen mij en Itsdash.
 
Reactiescore
1.273
De wolven zouden Calamus sws nooit lunchen want brengt geen meerwaarde aan het spel dit potje dus geen enkele reden voor hem om dat signaal te geven.


Als ik straks geen wolf blijk te zijn is Calamus volwaardige wolf en dat mss samen met Itsdash en ctrl die BM is. Dan is het game over. Dus ik pleit voor de zekerheid, duidelijkheid over ctrl is duidelijkheid over CI en dan is het kiezen tussen mij en Itsdash.
:redface:

Jou woord tegenover het woord van zowel ziener als dorpsgek. Bijkomend, ci die ook door de dorpgek als conformed anonieme slaaf gezien wordt.

Game over.
 
Reactiescore
167
CTRL --> Jokersbrain

Lijkt me idd duidelijk.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Het feest was ten einde gekomen, en haast iedereen lag op bed, terwijl buiten de storm begon af te vlakken. Niet iedereen kon slapen, een paar van de gasten bleven rusteloos. Ze waren het over 1 ding eens. Jokersbrain was een revolutionist. Gezamenlijk slopen zij zijn kamer binnen, en zagen inderdaad iemand die ze nog nooit hebben gezien. Snel werd een dolk door zijn keel gestoken, en iedereen verliet de kamer weer, om toch te gaan slapen. En zo kwam het kasteel tot rust.

Bij het opkomen van de zon liep marcus een herberg vlak bij het kasteel van de graaf van margrove binnen. Compleet verzopen ging hij zitten aan een tafel, en wachte op nieuws. Door de storm was het hem niet gelukt om bij het kasteel te komen, zijn koets liep vast in de modder, samen met een paar andere koetsen. Binnen een paar uur kwamen de eerste geruchten binnen, er was een aanslag geweest op het kasteel, en er waren edelen gesneuveld. Hoe meer nieuws erbinnen kwam, des te duidelijker was dat de aanslag niet gelukt was. Hoe wel er meerdere edelen gesneuveld waren, waren de edelen nog steeds eengezind. Toen later inde dag de hoofden van de revolutionisten, waaronder die van zijn rechterhand tristsan door het dorp gedragen werden op weg naar de hoofdstad wist hij genoeg, en verdween stilletjes verder het land in.

De dood van enkele prominente adelen liet wel gevolgen achter in de komende weken. De domeinen van de graaf van margrove en Hertog crowly werden snel opgedeeld, waar het domein van de gravin von bessem werd overgenomen door haar kleinzoon. De revolutisten wisten een klein gebied van hertog crowley in de buurt van de grens voor zichzelf te bemachtigen met behulp van een hun goedgezinde lage adelijke, en probeerde, ondaks de opgelopen imago schade door de mislukte brute aanslag, een nieuwe poging tot revolutie op te zetten vanuit hun nieuwe basis.

Jokersbrain is gelynched, Hij was een revolutionist (wolf)

Hoewel de mogelijkheid dat er nog een wolf opstaat nog bestaat, is er geen realistische manier meer waarop de slechtjes kunnen winnen, gezien het jagers schot van het target al ruim 50 uur op de executeerder gericht staat, bij deze eindigt het spel dan ook.

De goedjes hebben het spel gewonnen.

Spelerslijst:

1.ItsDashSlet
2.CandiuExecuteerder -> altijd bezig
3.Mohniels1Beschermengel
4.GreengangBurger
5.CIExecuteerder -> Nonkel Jos
6.FamdecibelCupido (koppel: capri en time)
7.vvhaarenBurger
8..Royalist.Ziener
9.Altijd BezigBurger
10.MatterlottiHeks
11.JokersbrainWolf
12.Capricorno (koppel time)Burger
13.TigorDorpsgek
14.PugaBurger
15.SimecoBurger
16.MiketigerBurger
17.AnthraxxolSjamaan
18.ChaosDorpsoudste
19.Nonkel Jos -> ctrl alt deleteJager
20..TimeforplanB (koppel capri)Wolf
 
Reactiescore
1.273
Bedankt voor de leiding. De executeerder rol vond ik wel een leuke rol. Goede vondst.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Thznks het was fijn maar voor goed een beetje te OP ;)

Plus ik kon die goedjes wel bijna afschieten op het laatste!
 
Bovenaan