[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Deleted User - 487963986

Guest
Sorry jongens ik begon dit potje lekker maar kan nu al 2 dagen totaal niet in dit potje komen... heb gewoon geen motivatie om alles terug te lezen om een wolf te zoeken :/

Gewoon anthraxx stemmen xD of joker.
 
Reactiescore
942
bwa als alle stemmen op je staan en je gaat claimen denk ik dat ie beter gewoon lynch blijft, zo wordt het potje het minste beïnvloedt
 

Deleted User - 487963986

Guest
1. ItsDash
4. Green

5. CI
7. vvhaaren
10. materlotti

11. JokersBrain
17. Anthraxxol
18. Chaos.
19 ctrl alt del


Oke ik heb ff alles nog is na gegaan,
ik denk dat we met joker of Anthraxx wel de laatste slechtjes er uit kunnen halen.
ik denk dat bijna alle rollen er ook gaan inzitten gezien de hoeveelheid dode burgers al.
plus geen infectie of wel bewust niet voor gekozen of wel zit deze er niet in.

Ik blijf wel hier bij dit lijstje trouwens.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
Nee ik bedoelde lunchen en niet lynchen flikkertjes

Brengcde wolven niet in verwarring bvd
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
De nacht viel en het feest kwam langzaam ten einde, iedereen begaf zich langzaam naar zijn vertrekken. In de grote hal ontstond er nog een ruzie echter. Wie was de laatste revolutionist, of waren er nog meer. Antraxxol kwam tussen beide en probeerde te sussen. Tigor moest hier niks van hebben, trok haar zwaard en stal hem zonder pardon neer, zijn masker aftrekkend. Tot zware schok van de gasten kwam daar het gezicht van de rechterhand van marcus tevoorschijn. Zon grote naam in de revolutie die hier was. Tigor zette verbaasd een stap naar achter, en kreeg stiekem nog een duwtje mee. Haar masker gleed af en hertog crowley werd herkend. Zijn hoge leeftijd speelde hem hier de parten en hij kon zich niet meer herstellen en rolde hard de trap af, zonder manier om de val te breken.

Snel werd gezocht naar de graaf van margrove, om nu een einde te maken aan alle chaos, en om te verzoeken om zijn woorden, maar nergens kon hij nog gevonden worden.

Antraxxol is gelynched, hij was tristan (sjamaan)
Tigor was de lunch, zij was hertog crowley (dorpsgek)
Chaos valt dood door inactiviteit, hij was de graaf van Margrove (DO)

Stand:
Antraxxol: 5
Tigor: 1
Ctrl alt delete: 1
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Klaagmuur:

Greengang, Chaos, ctrl alt del (Wolf, dorpsoudste, burger)

Als Anthraxxol geen slechtje blijkt dan Ctrl, Joker of Chaos lynchen.

Veel succes nog aan de goedjes <3
 
Bovenaan