[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
167
Sorry voor vandaag, morgen ga ik alles eens terug lezen... Heb voor nu echt geen flauw idee tbh
 
Reactiescore
1.693
tja ik mag niet claimen maar ik kan wel zeggen dat ik er 100 procent zeker van ben
 

Deleted User - 487963986

Guest
ik kan er verder weinig over zeggen behalve dat er voor mij geen bewezen goedjes zijn omdat ze steeds dood waren nadat ik ze bewezen had

Dat is bij mij dus omgekeerd ik heb in veel spelers een goed gevoel en dus redelijk bewezen goed. Maar dat is dan weer persoonlijks ^^
enkel bij jou en Joker dus niet
 
Reactiescore
1.693
ja omdat je dorpsgek bent en het halve dorp heb gezien maar ik heb alt ctrl doorgekregen als wolf is die dan zeker geinfecteerd
 
Reactiescore
3.582
Ziet een dorpsgek bijrollen en neutrale rollen ook? Want dat kan mss iets verklaren dan, jullie kunnen best beide gelijk hebben zo dan.
 
Reactiescore
987
Het is trouwens ook niet 100% zeker dat de infectiewolf er nog altijd inzit he want blijkbaar sterft die gewoon als wolf. Time of Candiu konden dus evengoed gewoon de infectiewolf zijn. Time misschien niet want die claimde wolf en viel dan dood, maar Candiu kan wel.
 
Reactiescore
1.271
Het is trouwens ook niet 100% zeker dat de infectiewolf er nog altijd inzit he want blijkbaar sterft die gewoon als wolf. Time of Candiu konden dus evengoed gewoon de infectiewolf zijn. Time misschien niet want die claimde wolf en viel dan dood, maar Candiu kan wel.
Hoe kom je aan die wijsheid? Staat wel als aparte rol benoemd. Maar ik ben wel zeker dat er geen infectie is geweest.
 
Reactiescore
987
Ik heb gewoon net nog eens de rollen gelezen. Ik denk dus wel dat er een inzit maar ben niet zeker dat hij nog leeft.

Marcus (infectiewolf)
Als leider van de revolutie heeft hij een zekere charme over zich. Vele mensen heeft hij al aan zich gebonden, van standaard boeren en werklui, tot de meest invloedrijke marktlui. Ook al enkele edelen heeft hij weten te overtuigen zich aan te sluiten bij de revolutie om zo de adelstand om te werpen.
  • Mag tijdens nacht 3 één speler infecteren.
    • De geïnfecteerde speler verandert in een Weerwolf en zal toetreden tot de wolvenchat.
    • De infectie is in plaats van de Lunch.
    • De geïnfecteerde wolf sterft als 'wolf'.

Hoe weet je dat er geen infectie geweest is?

EDIT: ah oei, de geïnfecteerde wolf sterft als wolf en niet de infectiewolf. Sorry dan ben ik verkeerd. Laat maar.
 
Reactiescore
1.271
Ik heb gewoon net nog eens de rollen gelezen. Ik denk dus wel dat er een inzit maar ben niet zeker dat hij nog leeft.

Marcus (infectiewolf)
Als leider van de revolutie heeft hij een zekere charme over zich. Vele mensen heeft hij al aan zich gebonden, van standaard boeren en werklui, tot de meest invloedrijke marktlui. Ook al enkele edelen heeft hij weten te overtuigen zich aan te sluiten bij de revolutie om zo de adelstand om te werpen.
  • Mag tijdens nacht 3 één speler infecteren.
    • De geïnfecteerde speler verandert in een Weerwolf en zal toetreden tot de wolvenchat.
    • De infectie is in plaats van de Lunch.
    • De geïnfecteerde wolf sterft als 'wolf'.

Hoe weet je dat er geen infectie geweest is?

EDIT: ah oei, de geïnfecteerde wolf sterft als wolf en niet de infectiewolf. Sorry dan ben ik verkeerd. Laat maar.

Zie blauw in je quote.
 
Bovenaan