[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.271
huh. Een lunch en dus geen infectie? dat verbaast me wel.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

Deleted User - 487963986

Guest
1. ItsDash
4. Green

5. CI
7. vvhaaren
10. materlotti

11. JokersBrain
17. Anthraxxol
18. Chaos.
19 ctrl alt del


Oke ik heb ff alles nog is na gegaan,
ik denk dat we met joker of Anthraxx wel de laatste slechtjes er uit kunnen halen.
ik denk dat bijna alle rollen er ook gaan inzitten gezien de hoeveelheid dode burgers al.
plus geen infectie of wel bewust niet voor gekozen of wel zit deze er niet in.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
1. ItsDash
4. Green

5. CI
7. vvhaaren
10. materlotti

11. JokersBrain
17. Anthraxxol
18. Chaos.
19 ctrl alt del


Oke ik heb ff alles nog is na gegaan,
ik denk dat we met joker of Anthraxx wel de laatste slechtjes er uit kunnen halen.
ik denk dat bijna alle rollen er ook gaan inzitten gezien de hoeveelheid dode burgers al.
plus geen infectie of wel bewust niet voor gekozen of wel zit deze er niet in.

Ik waardeer het ondanks dat ik in zwart sta je mij er niet uit wil halen.

Dat zegt toch wel wat
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Maar verwissel anthraxxol met ctrl en mij op groen en je kan best juist zitten
 
Reactiescore
1.689
het is wel makkelijk hoe iedereen zomaar bewezen goedje is geworden door te netwerken en te dlaimen hier. ik zal sterven als bewezen niet claimend goedje dat is mij meer waard?

en uiteindelijk zullen jullie alsnog verliezen ondanks het gecheat, maar goed ja de wolven kunnen gewoon mee cheaten maar dat ontgaat iedereen hier.
 

Deleted User - 487963986

Guest
het is wel makkelijk hoe iedereen zomaar bewezen goedje is geworden door te netwerken en te dlaimen hier. ik zal sterven als bewezen niet claimend goedje dat is mij meer waard?

en uiteindelijk zullen jullie alsnog verliezen ondanks het gecheat, maar goed ja de wolven kunnen gewoon mee cheaten maar dat ontgaat iedereen hier.

Wat bedoel je?
 
Reactiescore
1.271
anthraxxis

prima lijstje tigor kan ik me in vinden.
 

Deleted User - 487963986

Guest
zoals het er staat.

wie heb je deze nacht bekeken?

Wat bekenen? ik ben de rollenlijst gaan doornemen en enkele posts van spelers. door dat er nu 3 dood gingen werd mijn lijstje weer korter.

plus vind ik het gemakkelijker met een kleinere groep te spelen en verdenkingen te plaatsen dan met een grotere groep. en daarbij heb ik nu net iets meer tijd terug. (weekend)
 
Bovenaan