[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
3.536
Ik was de vervanger van nonkel jos het kan ook voor toen ik hem verving dat hij nonkel heeft gezien.

Die heeft nooit 1 post geplaatst, het houd geen steek om jouw als absolute nieuwkomer of iemand die nog geen 1 post gezegd heeft te gaan opvragen welke rol hij heeft. Als je ziener bent kijk je toch naar de spelers met de grootste inbreng en reputatie ect. Drm twijfel ik gewoon sterk of die jouw gezien heeft.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Kan wel, aangezien hij niet uit het potje werd gedaan of vervangen onmiddelijk. ik zou dan insinueren dat hij een specialere rol had.

Ja dat insiniueer ij al een paar dagen???
 
Reactiescore
167
simeco,

Sorry voor mijn inactiviteit vandaag, had dikke massa op tribalwars op onze stam net en is niet goed afgelopen :p

Ook sorry @simeco heb totaal geen onderbouwing maar zie liever jou dan ctrl eruit
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Royalist was over 50% van de spelers zeker of niet zeker
 
Reactiescore
293
Die heeft nooit 1 post geplaatst, het houd geen steek om jouw als absolute nieuwkomer of iemand die nog geen 1 post gezegd heeft te gaan opvragen welke rol hij heeft. Als je ziener bent kijk je toch naar de spelers met de grootste inbreng en reputatie ect. Drm twijfel ik gewoon sterk of die jouw gezien heeft.
Ja ik heb totaal geen reputatie. Al kreeg ik in potje 300 een orakel doorgestuurd wat ook iedereen in twijfel trok. Ligt dat nu aan mij dat ze dan steeds mij kiezen?
 
Reactiescore
1.659
blijft een raar potje zo. dus we hebben cupido fam, dorpsgek tigor en bewezen goedje anthraxxol die morgen dan gelyncht gaat worden ongeacht wat siemieco is
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Zucht ben bang dat de wolfjes ons weer te slim af zijn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
blijft een raar potje zo. dus we hebben cupido fam, dorpsgek tigor en bewezen goedje anthraxxol die morgen dan gelyncht gaat worden ongeacht wat siemieco is

Ja, ik krijg bijna het gevoel dat iedereen behalve jij en ik wolfjes zijn
 
Reactiescore
1.770
Jullie gemis,
Tot het volgende rondje en succes goedjes!
 
Bovenaan