[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Lijkt me duidelijk. Ctrl alt delete slechtje.
 
Reactiescore
1.773
Ik vertrouw niemand op basis van dat ze zeggen ze te vertrouwen zijn. Vertrouwen moet je aantonen in de game, je lynch stemmen en afhoudende houding in vergelijking met andere games valt toch op.
deze argumentatie slaat kant noch wal
1. Lynchstemmen: ik was een van de eerste die zijn stem veranderde naar Time.
2. Mijn afwachtende houding in vergelijking met andere games. Je weet dat ik in beide vorige spelletjes dat ik meedeed SLECHTJE WAS??????????
Jezus man
Anthraxxol
Dan toch maar voor Simeco ik hoop dat we daarmee weer een wolfje eruit halen.
doe je niet dat geef ik je op een blaadje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
a6bcf7f5d40b538595982111c2101e2a.png
 
Reactiescore
1.773
Goed ik kom niet meer online voor de DL. Het is duidelijk dat jullie me toch niet geloven of mijn duidelijke tegenargumenten negeren.
Jammer dat jullie zo de infectie niet tegenhouden maar het zij zo. Ik neem het jullie slechts beperkt kwalijk aangezien ik een ruk potje aan het spelen ben en heb toch geen idee wie de infectiewolf is tsjah.

Succes goedjes.
 
Reactiescore
3.537
deze argumentatie slaat kant noch wal
1. Lynchstemmen: ik was een van de eerste die zijn stem veranderde naar Time.
2. Mijn afwachtende houding in vergelijking met andere games. Je weet dat ik in beide vorige spelletjes dat ik meedeed SLECHTJE WAS??????????
Jezus man

Had ik al uitleg over gegeven dat ik de mensen die toen vlak voor de DL last min stem veranderde van Mohniels naar Time niet als goedjes ga zien omdat je er wel vanuit kon gaan de lynch op een ander dan Mohniels niet zou doorgaan omdat Mohniels 3 min voor de DL opeens ging claimen.

En vorige potje was maar 2 dagen dus ik vergelijk je eigenlijk enkel met potje van 300, daar was je idd welp.
 

DeletedUser17472

Guest
Tsja ik kan je nog eens zeggen dat we ctrl alt delete er moeten uithalen als we willen winnen

Maae je wil niet naar me luisteren
Nee. Royal is er nu uit, maar zijn rol is bekend. Hij heeft gezeg zeker niet op ctrl te stemmen. Ik laat mijn stem dus op jou staan. Morgen zien we wel weer. Ik denk dat het hier vandaag weer een te hectische dag is geweest.
 
Reactiescore
3.537
Nee. Royal is er nu uit, maar zijn rol is bekend. Hij heeft gezeg zeker niet op ctrl te stemmen. Ik laat mijn stem dus op jou staan. Morgen zien we wel weer. Ik denk dat het hier vandaag weer een te hectische dag is geweest.

Ik geloof eigenlijk niet dat Royalist, ctrl zijn rol zou hebben opgevraagd. Denk persoonlijk dat hij zijn rol als ziener misbruikt heeft om dit te laten uitschijnen om mensen mee te krijgen op zijn lynch targets waarvan hij dacht dat ze slechtje zijn (of ze echt gezien heeft).
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Ik geloof eigenlijk niet dat Royalist, ctrl zijn rol zou hebben opgevraagd. Denk persoonlijk dat hij zijn rol als ziener misbruikt heeft om dit te laten uitschijnen om mensen mee te krijgen op zijn lynch targets waarvan hij dacht dat ze slechtje zijn (of ze echt gezien heeft).

Dit weet ik wel zeker
 
Reactiescore
1.773
Had ik al uitleg over gegeven dat ik de mensen die toen vlak voor de DL last min stem veranderde van Mohniels naar Time niet als goedjes ga zien omdat je er wel vanuit kon gaan de lynch op een ander dan Mohniels niet zou doorgaan omdat Mohniels 3 min voor de DL opeens ging claimen.

En vorige potje was maar 2 dagen dus ik vergelijk je eigenlijk enkel met potje van 300, daar was je idd welp.
Maw je geeft toe dat je argumenten ruk zijn?
Ik geloof eigenlijk niet dat Royalist, ctrl zijn rol zou hebben opgevraagd. Denk persoonlijk dat hij zijn rol als ziener misbruikt heeft om dit te laten uitschijnen om mensen mee te krijgen op zijn lynch targets waarvan hij dacht dat ze slechtje zijn (of ze echt gezien heeft).
Okido ctrl alt del dan?
Anthraxxol ctrl alt del
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Oproep aan mensen die nog moeten stemmen: of simeco goedje of slechtje weet ik niet, maar wss niet want ctrl alt delete is echt wolfje

Stem!!!
 
Reactiescore
1.773
Laatste oproep Lynch mij niet want je zal er 0 info uit halen. Nu ga ik verder temptation kijken!!
 
Bovenaan