[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
2.386
Kijk nog eens; hinten =/= claimen. Als jullie allemaal zo idioot willen doen en alle hints gaan geloven, is het spel inderdaad niet meer leuk. Meer en meer mensen vragen om een restart/uitschrijving. Zeggen jullie het maar want deze manier van spelen is oprecht zonde voor de moeite van @maretan
Ga jullie maar allemaal schamen voor jullie kinderachtig gedrag.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Kijk nog eens; hinten =/= claimen. Als jullie allemaal zo idioot willen doen en alle hints gaan geloven, is het spel inderdaad niet meer leuk. Meer en meer mensen vragen om een restart/uitschrijving. Zeggen jullie het maar want deze manier van spelen is oprecht zonde voor de moeite van @maretan
Ga jullie maar allemaal schamen voor jullie kinderachtig gedrag.

Van mij hoeft er ook verder niemand dood te vallen!

Maar het irritant als daarom mensen ineens niet geloven dat ctrl alt delete toch echt een wolfje is.
 
Reactiescore
3.583
Tigor ik vraag je enkel om mij te vertrouwen deze ene keer. Geloof me, 100% ctrl alt delete is een slechtje.

Dat is jouw woord tegen dat van Royalist en die vertrouwen we atm wel meer. Nu moet ik ook zeggen dat ik er sterk aan twijfel ofdat de ziener CAD zou opvragen. Zou je toch eerder voor andere gaan zou ik denken.
 
Reactiescore
167
Lekker doorspelen jongens en aub niet meer hinten naar rollen, probeer gewoon lekker te onderbouwen waarom mensen wolven zijn ;)

Ik ga ook het liefst mee met Royalist tbh... ik denk overigens wel dat CI ook een goedje is dus wie weet hebben ze beide wel een slechtje te pakken
 
Reactiescore
1.804
Het is niet zeker dat er een beul inzit, als hij erin zit is hij inactief anders had hij al gebeuld moeten worden.

Ik ben akkoord om op anthraxxol of simeco te gaan. Voorlopig neig ik nog een beetje meer naar simeco dus laat ik mijn stem op hem staan, maar als de lynch anthraxx wordt zeker ook goed.
Ik stel voor om Simeco te lynchen. Lijkt mij dat hij ook wel overdreven graag het tot morgen wilt redden door uitspraken dat de ziener hem anders deze nacht maar moet checken ect.

Acht kans redelijk op infectiewolf. Indien hij een goedje was zou hij minder specifiek die nadruk op morgen leggen telkens. Ook uit zijn lynch stemmen kan je weinig goeds uit ophalen.
Het was geloof ik dash of royalist die over morgen begon. Ik Wil gewoon niet dood omdat ik goedje ben. De timing van dag 3 is ongelukkig maar daar kan ik weinig aan doen.
Jongens vertrouw me nu gewoon even ik ben 100% goedje. Doe nu even slim mee en zet je stem op iemand anders. Vertrouw me.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
misschien dat ik in de bus zo nog tijd heb om deftig aan te tonen waarom ctrl wolf is. Morgen moet ik trouwens hele dag werken zeg ik alvast.
 
Reactiescore
3.583
Het was geloof ik dash of royalist die over morgen begon. Ik Wil gewoon niet dood omdat ik goedje ben. De timing van dag 3 is ongelukkig maar daar kan ik weinig aan doen.
Jongens vertrouw me nu gewoon even ik ben 100% goedje. Doe nu even slim mee en zet je stem op iemand anders. Vertrouw me.

Ik vertrouw niemand op basis van dat ze zeggen ze te vertrouwen zijn. Vertrouwen moet je aantonen in de game, je lynch stemmen en afhoudende houding in vergelijking met andere games valt toch op.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Mijn lynch stemmen waren consequent op slechtjes :cool:
 
Reactiescore
992
Ik ben nu weg voor de rest van de avond maar mijn stem blijft dus op Simeco staan. Kies maar wat jullie ermee doen. Naar mijn mening is Calamus gewoon goed en Simeco en anthraxx slecht. Groetjes
 
Reactiescore
656
CI
Simeco
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Tis duidelijk dat je het potje niet volgt.
IN MIJN OGEN is hij een goedje. Alsjeblieft.

Ik heb er een non-claim potje van gemaakt om 2 redenen:

1. gemaskerd bal van de adel, het thema wat ik probeerde te zetten is dat de adel potentieel ten onder kan gaan aan hun eigen trots door koste wat het kost aan hun levenstijl en trots vast te houden. Claimen in zon setting komt neer op je makser afzetten en kijk mij nu, past niet bij het verhaal.

2. Ik ben zelf meer fan van subtiel spel, het slim hinten naar je rol en positie, en het puzzelen om die van andere te achterhalen. niet het roepen kijk ik ben dit, en dan kijken wie als eerste ongelijk bewezen word waarna alles snel afgeraffeld kan worden.

Dat gezegd hebbende, had ik in eerste instantie geen probleem met voorgaande frase in eerder gebruik. het is subtiel,niet zeker want men gebruikt dit soort uitspraken vaker, maar naderhand heeft iedereen wel zoiets van ja, duidelijk. Het echter capitaliseren van deze frase geeft geen mogelijkheid tot twijfel meer, je legt overduidelijk de insinuatie hier neer, of die nu juist is of niet. dus bij deze:

claimen dag 3:

Terwijl langzaam de klok van middernacht naderde begon het duidelijk te worden dat sommige gasten al enigzins vermoeid begonnen te raken. het werd dus langzaam aan tijd om de slaap vertrekken gereed te maken. Bediendes gaan kamers langs om de haarden vast te ontsteken en te controleren of alle bedden fatsoenlijk opgemaakt zijn. Zo maakt ook .Royalist. zijn excuses van het feest om te controleren of alles helemaal juist loopt, en het overige personeel zijn werk goed doet. Allesblijkt picobello in orde, en hij begint de trap weer af te dalen naar de begane grond om zich weer in bijhet feest te voegen. Helaas had hij net te veel gedronken aan het begin van de avond, een kleine misstap en hij rolt van de trap naar beneden, om daar bewegingsloos te blijven liggen. Een paar bediendes die het zagen gebeuren snellen toe, maar kunnen niks anders meer doen dan hem snel wegdragen voordat de andere gasten iets merken.

.Royalist steft door claimen, hij was de butler (ziener)
 
Bovenaan