[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.693
Oh ja in eerste instantie was ik het natuurlijk niet eens met dat ik executeerder was ivm wolf worden als ab wolf was. Maar met de kennis van nu vind ik dat best een puike theorie van jullie.

Candiu heeft me wel flink om haar vingers gewikkeld. Voel me er rot door :(
 
Reactiescore
656
Oh ja in eerste instantie was ik het natuurlijk niet eens met dat ik executeerder was ivm wolf worden als ab wolf was. Maar met de kennis van nu vind ik dat best een puike theorie van jullie.

Candiu heeft me wel flink om haar vingers gewikkeld. Voel me er rot door :(
Sorry :(
Heb je nog andere verdachte
 
Reactiescore
1.693
Was zo zeker van altijd bedorven dat ik getunneld heb. Nu zaak om mezelf te herpakken maar zal voor vanmiddag zijn als ik thuis kom mvg vanaf me telefoon
 
Reactiescore
656
Was zo zeker van altijd bedorven dat ik getunneld heb. Nu zaak om mezelf te herpakken maar zal voor vanmiddag zijn als ik thuis kom mvg vanaf me telefoon
Neem je tijd! Ik heb vertrouwen in je
 
Reactiescore
1.271
@Tigor93 ,

ben je Anonieme slaaf (executeerder) en heb je mijn naam doorgekregen?
Wat zit jij in een enorme tunnel op mij zonder enige reden.

Trap er niet in mensen. Ik ben vrij zeker dat ze bovenstaande rol heeft en mij dood wil hebben.
 
Reactiescore
167
Ik snap even heeeelemaaaal niks van wat @famdecibel aan het doen is, na de laatste DL heeft ze letterlijk alleen maar mensen lopen verdenken die er al wolven uitgegooid hebben. Ik wil niet in persoonlijke aanval gaan maar ofwel je bent echt dom aan het spelen of je bent wolf
 
Reactiescore
5
Ik snap even heeeelemaaaal niks van wat @famdecibel aan het doen is, na de laatste DL heeft ze letterlijk alleen maar mensen lopen verdenken die er al wolven uitgegooid hebben. Ik wil niet in persoonlijke aanval gaan maar ofwel je bent echt dom aan het spelen of je bent wolf
Dit zei ik gisteren al. Fam verdedigde Candiu heel snel met uitspraken als: 'Toen is spelleider was, was ze ook wolf en speelde ze veel onzekerder.'
Hij stemde gisteravond ook op een persoon (CI) terwijl je wist dat niemand op hem aan het stemmen was.
Ook zei hij al eerder niet op gevoel te stemmen, en geeft vervolgens een lijstje op gevoel.

Dit zijn voor mij aanwijzingen voor een slechtje. Misschien nog vroeg en als het anders uitpakt bij een van mijn andere verdachten, verander ik mijn stem, maar: famdecibel (stem gewijzigd)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.582
Ik vind Fam ook heel verdacht spelen dit potje omdat ze zowel Time als Candiu zat te verdedigen en ik denk dat als ze wolf zou zijn ze het niet zou kunnen laten om medewolven die verdacht worden niet te gaan verdedigen. Maar haar rol was al bekend dus kan volgens mij geen wolf zijn?
 
Reactiescore
987
Ik weet het niet goed met famdecibel. Ik vind ze zo vreemd en risicovol spelen dat het mij sterk lijkt moest het een wolf zijn. Kan ook weer tactiek zijn natuurlijk.

En uhm haar rol is niet bekend maar ik heb wel gehoord dat het redelijk bevestigd is dat ze cupido zou zijn door een semi-claim. Zelf weet ik niet zo goed over welke post men het hierbij heeft.
 
Reactiescore
167
Jammer Time dat je zo agressief wordt weer, je maakt je niet populair zo. Je stelt me ontzettend teleur en ik weet nu dat ook jij het niet kunt. Leer je toch eens te beheersen in plaats van mensen afblaffen.

antraxx

Time


En nee, ik loop niet mee, Time dwingt me er toe door me te zeggen dat ik mijn tekst moest weghalen. Het is een no claim ronde en dat is ditmaal echt jammer want ik ben een goedje (en dat mag ik wel zeggen). Waar zijn de speciaaltjes die iets kunnen uithalen?

(edit: kleur antraxx aangepast)
Wie zegt dat ik een actie op time wil. Het is jammer dat Time niet aan zijn medespelers denkt. Ieder potje wordt hij boos, ik vind dat echt jammer. Hoe dom ik ook kan spelen.

Maar goed, we wachten de spelleiding af want dit is wel dubbel zuur zo.
Dubbel zuur dus

Maar goed, ik moet nu dus met een ander doel gaan spelen en ga dus even teruglezen.

Fam wist van tevoren al dat het extra pijnlijk ging worden... ze wist waarschijnlijk niet dat Time een wolf was (want cupido hoort de rollen van de personen die ze koppelt denk ik niet?) maar wist wel dat er nu 2 mensen dood zouden gaan. Op basis van deze posts zou je toch zeggen dat Fam 100% goedje is maar @famdecibel denk aub even normaal na dan want een bewezen goedje die extreem rare fratsen uithaalt is gewoon net zo vervelend als een wolfje bijna.
 
Reactiescore
1.804
Okee ben gestart met terug lezen maar heb niet de tijd om alles door te nemen voorlopig.
Heb wel enkele observaties gedaan bij Candiu. Met name dat ze in de beginfase vvharen enkele keren expliciet verdedigt.

Jammer dat je hier gelijk op gepakt wordt, ik herken hier veel van mezelf in...2 potjes terug.
@anthraxxol dit is wat hij zei.
Ik zeg niet dat ik hem goedje/slechtje vind.
maar ieder die nog dieper nadenkt over het wel of niet 1e potje van hem. Zucht.

laten we ons anders richten op mensen die er niet zijn.
Iets met sportief lynchen? ;-)
Vrij onopvallend maar toch al op dag 1. Bovendien zie ik ook dat hij vrij laat gevolgd is met stemmen op Candiu? Hoeveel ze wel 'hoog op zijn lijstje staat'. Wat maakt dat jij hem bij je goedjes zet @.Royalist. ?

Daarnaast vind ik ook CItje verdacht spelen door zijn ontzettend lage inbreng tsja. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik me daar zelf ook wel een beetje schuldig aan maak. Omdat ik het oprecht een moeilijk potje vind. Verder kan ik weinig nieuws aanbrengen vrees ik.

Tot slot ga ik me hier niet echt populair mee maken maar ik blijf toch royalist in de gaten houden. Het was GreenGang die met een theorie op Time kwam. Royalist ging pas mee op Time nadat er al enkele stemmen op hem waren. Daarnaast deed de lynch van mohniels al vermoeden dat time er als volgende uit zou gaan (na zijn claim switchten de meesten al naar hem). Het zou me niet verbazen moesten beiden dan een toneeltje opvoeren en Time ziener roepen naar Royalist om hem 'bewezen goedje' te maken. Met heks en infectie kan hij dan nog twee volle dagen de plak zwaaien. Daarbij is een kanttekening wel dat Time G/S was. Door Royalist ziener te noemen kiest hij dan wel de facto de kant van de slechtjes. Een andere verzachtende omstandigheid is dat nadien Candiu eruit gegaan is. Wie was hier eigenlijk de drijvende kracht achter?

Ik vind het voor alle duidelijkheid zelf ook best onwaarschijnlijk maar hou de piste wel gewoon open.
 
Reactiescore
1.804
Fam wist van tevoren al dat het extra pijnlijk ging worden... ze wist waarschijnlijk niet dat Time een wolf was (want cupido hoort de rollen van de personen die ze koppelt denk ik niet?) maar wist wel dat er nu 2 mensen dood zouden gaan. Op basis van deze posts zou je toch zeggen dat Fam 100% goedje is maar @famdecibel denk aub even normaal na dan want een bewezen goedje die extreem rare fratsen uithaalt is gewoon net zo vervelend als een wolfje bijna.
Ik denk dat ze wel de rol van haar doelwitten kent. Anders zou ze toch niet weten of ze met wolfjes/goedjes/op zichzelf moet proberen winnen?
 
Reactiescore
987
Over fam:
Ja dit vind ik eigenlijk helemaal niet kunnen. Het is een niet-claim potje maar ze loopt hier wel heel obvious te claimen, maar we zijn het niet 100% zeker. Op die manier ontloopt ze de lynch wel gemakkelijk natuurlijk. Maar goed, dan zullen we ze maar als goed beschouwen zeker.
 
Reactiescore
987
Anthraxxol

Simeco

Door deze 2 posts van simeco weet ik met alle zaken die ik weet genoeg. Kunnen de mensen die Royalist en ik in het groen gemarkeerd hebben hier even op volgen aub?
 
Reactiescore
293
Daarnaast vind ik ook CItje verdacht spelen door zijn ontzettend lage inbreng tsja. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik me daar zelf ook wel een beetje schuldig aan maak. Omdat ik het oprecht een moeilijk potje vind. Verder kan ik weinig nieuws aanbrengen vrees ik.
Ik ben het hier mee eens dit is een moeilijk potje. Al ben ik ook niet heel goed in dit spelletje dus zal ook wel aan mij liggen.


Voorlopig is Famdecibel mijn verdachte
 
Reactiescore
1.804
De stemming van gisteren ook nog even bekeken en twas materlottitje die de aanval inzette op Candiu.

Nee we moeten Candiu lynchen.

Mensen die bij vrij gelijke stand richting altijd bezig zijn gegaan ipv candiu zijn anthraxxol en chaos. Moeten we toch niet zomaar negeren lijkt mij.
ik weet eigenlijk niet of ik al had gestemd dus voor de zekerheid altijd bezet
Ik heb het over mijn eerste stem. Dat was AB en daar ga ik bij blijven. Sorry dat ik weinig post. Ik lees wel alles maar omdat het mijn eerste keer hier is, post ik liever geen dingen die op niets slaan
Verder gebiedt de eerlijkheid mij ook te zeggen dat CI hetzelfde deed maar dan richting Candiu.
Voor nu op Candiu als ik moet kiezen tussen haar en AB
 
Reactiescore
1.804
Anthraxxol

Simeco

Door deze 2 posts van simeco weet ik met alle zaken die ik weet genoeg. Kunnen de mensen die Royalist en ik in het groen gemarkeerd hebben hier even op volgen aub?
euhm welke twee posts precies?
laat ons ff geen lynch aan mij verspillen zou beetje zonde zijn
 
Reactiescore
1.804
wat maken jullie trouwens van de klaagmuur vannacht? berichtje van de wolven?
 
Bovenaan