[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.777
Het boeit me werkelijk niks dat jij op mij gaat je gaat er alleen niet veel aan hebben.

Edit: Dan gaat na mij CI, Puga & Chaos eruit want die dragen ongeveer net zo’ n grote bijdrage als ik.
Zij beloven echter niet telkens met iets te komen om dan met niks te komen :wink: :wink:
 
Reactiescore
656
Waar is die uitslag dan :O
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
En zo ging het feest verder. Een aantal dansrondes werden gedaan, deals gesloten, en naar verdachten gezocht. 2 gasten namen het erg persoonlijk op. Candiu en Altijd bezig stonden elkaar steeds luidkeelser te beschuldigen tot het echt een ruzie begon te worden. De zaal viel stil en de blikken waren op deze 2 gericht. Candiu begon zichtbaar haar geduld te verliezen en stond maar te dralen. Toen zag je dat ze zichtbaar knapte. Ze trok haar dolk en stak altijd bezig neer.

Aangedaan ging candiu even zitten, zichtbaar nog half in paniek om wat ze zojuist had gedaan. Een van de gasten drukte haar een glas wijn in de handen. Snel slikte ze een paar slokken door, en begon meteen te proesten. Snel werd ze op de rug geklopt, het wijtend aan de haast en de spanning, maar toen haar gezicht paars begon uit te slaan begreep men dat er iets goed mis was. Snel werd nog gepoogd haar te redden, maar het was al te laat.

Altijd bezig is gelynched, hij was een lage adelijke (burger).
Candiu stierf aan doodsdrankje, zij was een revolutionist (wolf).

DeelnemerLynch stem
ItsdashAltijd bezig
CandiuAltijd bezig
GreengangAltijd bezig
CICandiu
FamdecibelCI
vvhaarenCandiu
.royalist.Altijd bezig
Altijd bezigCandiu
materlottiCandiu
jokersbrainCandiu
Tigor
Puga
SimecoAltijd bezig
AntraxxolAltijd bezig
ChaosAltijd bezig
Ctrl alt deleteAltijd bezig

Tussenstand:
Altijd Bezig 8
Candiu 5
Ci 1
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
ben bewezen goedje.

Morgen mijn theorie om het volgende wolfje eruit te halen zoals beloofd. Ik ehb al aanknopingspunten.
 
Reactiescore
5
1. Zwak maar ergens heb je wel een punt.
2. Dit geldt ook voor iedereen die vroeg op Candiu stemde...
 
Reactiescore
167
De heks is een legend, lekker bezig!

Ik zat dus wel compleet fout helaas...
 
Reactiescore
656
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel een heel web van goedjes heb.
Dus gaat helemaal niet verkeerd denk ik zo.
 
Reactiescore
942
Ik denk ook dat we met de goedjes op het goede spoor zitten. Fantastische actie van de heks ook.

Nu moeten we natuurlijk gaan kijken wie er allemaal meegingen op Candiu en wanneer, en idem voor AB.
 
Reactiescore
1.238
Bazen heks. Geen lunch schrijf ik ook op conto van de heks maar daar kan ik mis zitten.
 
Reactiescore
656
Ik denk ook dat we met de goedjes op het goede spoor zitten. Fantastische actie van de heks ook.

Nu moeten we natuurlijk gaan kijken wie er allemaal meegingen op Candiu en wanneer, en idem voor AB.
Jup, Heks verdient een pluim.
Ik denk niet dat we daar al te veel informatie uit kunnen halen aangezien er ongeveer 0 was gebeurt in de laatste 30 minuten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Mijn richting waar ik aan denk en morgen een post over ga maken is overigens ctrl alt delete.
 
Reactiescore
167
We hebben nu een front met 6 mensen die 99% zeker goedjes zijn:
Green
Calamus
Royalist
Materlotti
Joker
VVhaaren

Als we nu met zijn allen goed overleggen kunnen we morgen een prima lynch target pakken en zo op een slimme wijze het spel winnen
 
Reactiescore
656
We hebben nu een front met 6 mensen die 99% zeker goedjes zijn:
Green
Calamus
Royalist
Materlotti
Joker
VVhaaren

Als we nu met zijn allen goed overleggen kunnen we morgen een prima lynch target pakken en zo op een slimme wijze het spel winnen
Ik ben het eens met jou, Mater, vvhaaren en mezelf.
Calamus en Joker ben ik niet met je eens tbh...
 
Bovenaan